2007-12-20, 13:14
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Hmm varför inte bara en länk till soldf.com?

Vilken bra idé! Vi länkar bort alla diskussioner till andra forum istället.

Topic är hur vi ska lösa detta här på FB och att hänvisa till andra forum är ju att skjuta sig själv i foten rätt rejält om vi vill ha intressanta och givande diskussioner här.
Citera
2008-01-16, 01:10
Medlem
503s avatar
*bump*

Har inte sett denna förrän nu.
Tycker inte det låter som en allt för tokig idé.

Går där någon diskussion om detta i outlaw tro eller har ni slopat idén helt och hållet?
Citera
2008-01-16, 20:12
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Går där någon diskussion om detta i outlaw tro eller har ni slopat idén helt och hållet?

Nu är jag visserligen inte längre mod i V&M men jag har likväl intresse av forumet, och så vitt jag vet förekommer det icke någon diskussion i Outlaw kring detta. Det känns inte heller som att det är den bästa idén att lösa problemet på, och ställer mig till fullo på Oddballs sida att lösningen på problemet är att folk börjar lära sig söka. Jag vet inte hur många trådar om bevakningstjänst, Boden och I 19 jag skrivit i. Hade varje "befattning" (jägare, bevakning, pansar, o s v) och regemente haft en tråd var hade det inte funnits något problem.

/feldgrau
Citera
2008-01-16, 21:24
Medlem
503s avatar
Nja, jag ser det inte som ett alternativ till att folk ska söka.
Jag ser det mer som att det skulle avlasta resten av V&M för övriga diskussioner om man helt enkelt hade placerat alla vpl-relaterade trådar i ett underforum.

Givetvis ska där inte där heller förekomma massvis med upprepningar av ämnen som redan existerar utan reglerna skall förstås vara samma som i övriga forumdelar.

Jag tycker faktiskt det låter som en ganska bra idé.
Det kan åtminstone vara värt ett försök tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in