Citat:
Ursprungligen postat av
Rikskrim08
Har hon speglat Måns i hans skeva självbild, d.v.s., från Måns perspektiv, förringat hans upplevelse av att vara en stor artist? Kan ju vara friskt för honom med realitycheck.
Haha. Ja, du vill göra narr av det. Men jag hoppas att du är medveten om att det på sikt kan bli smärtsamt om det kanske inte bara visar sig vara ett litet skämt, och särskilt om det hela tiden kommer från den person som egentligen står en närmast?
Och jag menar dessutom lite mer än så. Kanske till och med emotionell utpressning. Med det vi vet idag ser följande helt annorlunda ut när man ser tillbaka på det...
Vi vet redan att det måste ha varit en stor kris mellan de två i februari, kanske hade de till och med separerat inofficiellt... Och från protokollen vet vi att det var C som uppenbarligen var mer fäst vid relationen, eftersom hon två gånger efter separationen från M 2024 försökte prata igen för att återupprätta relationen. Hon gav sig till och med in på detta äventyr med flytten till Sverige för det.
Vi vet ju också att hon gärna kommunicerar via Instagram. Och till Let's Dance kommer ett inlägg från henne med följande text:
Citat:
Channeling flawless footwork, no language barriers, and minimal public embarrassment.
Let’s Dance 2025 baby!
PLEASE. KEEP. US. FOREVER
https://www.instagram.com/iamciara/reel/DF-pgYqNXu6/
Låt oss fundera lite:
Flawless footwork – efter 9 års relation är man ju på sätt och vis ”samspelt” med varandra.
no language barriers – det har hon i Let's Dance, eftersom hon inte talar svenska, men inte med M.
minimal public embarrassment – jag kommer inte att skämma ut dig offentligt och förtala dig om du stannar.
Let's Dance 2025 baby – efter att 2024 var så skit, låt oss försöka igen 2025
PLEASE. KEEP. US. FOREVER. – Lämna mig inte.
För långsökt? Jag tycker inte det. Och det verkar till och med mer logiskt än mycket av det ni skriver om MZ här...