Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-18, 12:13
Medlem
pruttaren-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ja, och KAJ har scenkläderna och MånsPetter samma hoodie på sig som när han blir intervjuad om sin besvikelse efter förlusten.
Vart kam man se sketchen?
Citera
2025-06-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Camilla Läckbergs karriär dalar kraftigt den med sedan hon hotade Måns Zelmerlöw till tystnad offentligt. Klumpigt! Men allt för att hamna i strålkastarna sken.
Vad har du för bevis på att Läckbergs karriär dalar?
Citera
2025-06-18, 12:15
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Absolut, därav min frågan, Måns har ju tagit ut 6000kr där på natten, kanske mer trolig att det var till droger än ett släp som han skulle köpa dagen efter nu när det framkommit att han där och då var inne i ett drogberoende.
Vet vi egentligen att M hsr tagit ut pengsr? Var kommer den infon ifrån?
Citera
2025-06-18, 12:16
Medlem
Citat:
Vem har han varit otrogen mot, bevis på det.
Vad har du för bevis på att han inte varit otrogen??
Han har ju själv sagt i intervjuer att så skett mot tidigare flickvänner samt under rättegången avseende barnens hemvist, att så skett mot Ciara.
Men du kanske lider av selektivt upptagande av information?
Citera
2025-06-18, 12:17
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Camilla Läckbergs karriär dalar kraftigt den med sedan hon hotade Måns Zelmerlöw till tystnad offentligt. Klumpigt! Men allt för att hamna i strålkastarna sken.
Du är rolig du, vet du hur mycket pengar hon tjänar på sina böcker?
Citera
2025-06-18, 12:52
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Du hävdar att du inte känner M och C men ändå så vet du att han har blivit förödmjukad känslomässigt och därför reagerat ilsket🤔
Den här meningen talar sitt tydliga språk. Förstår du inte det själv? Om jag säger något sådant mot CJ, till exempel, då börjar ni ifrågasätta det, försöker få det att framstå som osant eller så gör ni er bara lustiga över det.

Men om någon annan säger något förmätet om MZ helt plötsligt, då måste det ju vara sant?
Utan några ytterligare detaljer, källor eller något annat. Det visar på den selektiva uppfattning som råder här gentemot MZ.
Citera
2025-06-18, 12:53
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12.Steg
Angående sketchen med MZ och KAJ, där MZ sparkar på en papperskorg så är den publicerad på MZ TikTok-konto den 8 mars. Dvs samma dag som Mellofinalen.
Ja, den släpptes den 8 mars, men före finalen. De hade redan repeterat dagarna innan. De kanske redan spelade in den på fredag ​​eller torsdag, eller kanske inte förrän på lördag eftermiddag. Men definitivt inte efter finalen.
Citera
2025-06-18, 13:07
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Har hon speglat Måns i hans skeva självbild, d.v.s., från Måns perspektiv, förringat hans upplevelse av att vara en stor artist? Kan ju vara friskt för honom med realitycheck.
Haha. Ja, du vill göra narr av det. Men jag hoppas att du är medveten om att det på sikt kan bli smärtsamt om det kanske inte bara visar sig vara ett litet skämt, och särskilt om det hela tiden kommer från den person som egentligen står en närmast?

Och jag menar dessutom lite mer än så. Kanske till och med emotionell utpressning. Med det vi vet idag ser följande helt annorlunda ut när man ser tillbaka på det...

Vi vet redan att det måste ha varit en stor kris mellan de två i februari, kanske hade de till och med separerat inofficiellt... Och från protokollen vet vi att det var C som uppenbarligen var mer fäst vid relationen, eftersom hon två gånger efter separationen från M 2024 försökte prata igen för att återupprätta relationen. Hon gav sig till och med in på detta äventyr med flytten till Sverige för det.

Vi vet ju också att hon gärna kommunicerar via Instagram. Och till Let's Dance kommer ett inlägg från henne med följande text:

Citat:
Channeling flawless footwork, no language barriers, and minimal public embarrassment.
Let’s Dance 2025 baby!
PLEASE. KEEP. US. FOREVER
https://www.instagram.com/iamciara/reel/DF-pgYqNXu6/

Låt oss fundera lite:
Flawless footwork – efter 9 års relation är man ju på sätt och vis ”samspelt” med varandra.
no language barriers – det har hon i Let's Dance, eftersom hon inte talar svenska, men inte med M.
minimal public embarrassment – jag kommer inte att skämma ut dig offentligt och förtala dig om du stannar.
Let's Dance 2025 baby – efter att 2024 var så skit, låt oss försöka igen 2025
PLEASE. KEEP. US. FOREVER. – Lämna mig inte.

För långsökt? Jag tycker inte det. Och det verkar till och med mer logiskt än mycket av det ni skriver om MZ här...
Citera
2025-06-18, 13:08
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Den här meningen talar sitt tydliga språk. Förstår du inte det själv? Om jag säger något sådant mot CJ, till exempel, då börjar ni ifrågasätta det, försöker få det att framstå som osant eller så gör ni er bara lustiga över det.

Men om någon annan säger något förmätet om MZ helt plötsligt, då måste det ju vara sant?
Utan några ytterligare detaljer, källor eller något annat. Det visar på den selektiva uppfattning som råder här gentemot MZ.
Vad jag undrade var hur kan du veta hur någon känner, som du dessutom inte känner. Och sluta med din härskarteknik och ifrågasätta om folk inte förstår. Du förstod uppenbarligen inte vad jag ville veta
Citera
2025-06-18, 13:09
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Ja, den släpptes den 8 mars, men före finalen. De hade redan repeterat dagarna innan. De kanske redan spelade in den på fredag ​​eller torsdag, eller kanske inte förrän på lördag eftermiddag. Men definitivt inte efter finalen.
Med de i scenkläder och M i samma tröja som han kom tillbaka i efter han stormat ut
Citera
2025-06-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren-1
Vart kam man se sketchen?
Finns på TikTok och Youtube. Sök på Måns efter Kaj vann över honom i melodifestivalen.
Citera
2025-06-18, 13:15
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Vad jag undrade var hur kan du veta hur någon känner, som du dessutom inte känner. Och sluta med din härskarteknik och ifrågasätta om folk inte förstår. Du förstod uppenbarligen inte vad jag ville veta
Och du har uppenbarligen inte förstått vad jag ville säga med min kommentar.

Allt som är negativt om MZ tas för givet. Oavsett om det verkar seriöst eller inte. Det är poängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in