Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Herregud! Det är 10 år sen han vann med en låt. Nu är han ingenting och jag vet inte en enda låt han sjungit mer än Hero. Det är lite Anna Book över honom. Han försöker hålla sig kvar genom mello precis som hon. Det går sådär. Mycket dramatik också runt båda.

Du kan väl ändå inte ta ifrån honom vinsten i Eurovision, även om det gått 10 år.

Det får stå för dig. Han blev 2:a i årets Mello. Finska bastun vann....hur nu den kunde vinna.
Hur halkade Anna Book in här. ABC 1986, ge dig....

Over and out
Citera
2025-05-03, 19:16
Medlem
Måns Zelmerlöws sommarspelning kan avbokas efter kokainavslöjande
Det är oklart om artisten Måns Zelmerlöw, som polisanmälts för relationsvåld och själv talat ut om sitt kokainmissbruk, kommer till Kalix i sommar.
– Vi ser om det finns möjlighet att lösa avtalet så att det inte blir någon spelning med Zelmerlöw på Vassholmen, säger Karl-Göran Lindbäck på Kalix kommun.

Veronica Utterström är ordförande i Månsbyns framtid. Hon säger att styrelsen i föreningen inte hunnit ta ställning till om Måns Zelmerlöw fortsatt ska vara hedersmedborgare där.

Styrelsen ska dock diskutera frågan inom kort.

https://www.nsd.se/nyheter/kalix/art...jande/lzzknxgl
Citera
2025-05-03, 19:16
Medlem
Citat:
Herregud! Det är 10 år sen han vann med en låt. Nu är han ingenting och jag vet inte en enda låt han sjungit mer än Hero. Det är lite Anna Book över honom. Han försöker hålla sig kvar genom mello precis som hon. Det går sådär. Mycket dramatik också runt båda.
Du känner bara till en enda låt och därför är han ingenting? Alltså man slutar aldrig att förvånas över människor som skryter öppet med hur väldigt, väldigt lite de vet.
Citera
2025-05-03, 19:19
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Du kan väl ändå inte ta ifrån honom vinsten i Eurovision, även om det gått 10 år.

Det får stå för dig. Han blev 2:a i årets Mello. Finska bastun vann....hur nu den kunde vinna.
Hur halkade Anna Book in här. ABC 1986, ge dig....

Over and out
10 år eller 40, bägge delarna är för gammalt för att på något vis vara aktuellt.
Undrar om han siktar in sig på Maggan Dietz nu, eftersom han kände att det var lämpligt att nämna att hon satt i publiken igår?

Dom skulle vara ett vackert och passande par, självvalt utskämda offentligt och söta bägge två...
Två loosers, vad kan bli fel liksom.
Citera
2025-05-03, 19:22
Medlem
Citat:
Så är det. Hans fans är mellan 65 och 80 år. Ingen normal tonåring ser nåt hos honom. Sångerna är lika trista.

Vem har pratat om fan? Inte jag....skrev han ser trevlig ut....
Citera
2025-05-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du känner bara till en enda låt och därför är han ingenting? Alltså man slutar aldrig att förvånas över människor som skryter öppet med hur väldigt, väldigt lite de vet.

Sorry, de skryter inte öppet här. De är dolda bakom en skärm. Om inte, då hade nog ingen sagt något ö h t.
Citera
2025-05-03, 19:36
Medlem
Citat:
Måns var slur som artist redan innan och han kör samma typ av låtar ständigt. Ser härjad och bister ut. Förstår inte hur gamla tanter och gubbar kan tycka han är mumsig. Ciara kommer nog få ett bra liv när hon blivit av med Måns. Barnen ska skyddas då knark inte hör hemma i deras sfär.

Håller med helt om att barn och fru förmodligen mår bäst utan en missbrukande tråk-Måns i sin närhet. Slut som
artist, tja någon världsartist blir han nog aldrig men en upphöjd artist inom melodifestival/eurovision har han åtminstone varit. En vinst där är väl lika med evig legendstatus i den världen. Även inom svensk familjeunderhållning har han haft en plats. Tänk om han istället varit en utländsk rockstjärneförälder typ Lemmy, Keith Richards etc. Då hade det nog aldrig dryftats ett ord om att karriären varit i fara.
Senast redigerad av Tedrom 2025-05-03 kl. 19:46.
Citera
2025-05-03, 19:36
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag är Mrs och jag har inte uttryckt något om "PÖBELN".
Men för en agitator spelar det ingen roll.
"Bara bunta ihop dem och slå ihjäl dem!" tycker agitatorn.
Ursäkta Mrs Otto, jag kan ha blandat ihop dig med några andra damer..

Dj Putte: Oskyldig dömd av en pöbel som är gjord av egna teorier och sanningar som man spunnit i hop från vad Stoppa Pressarna säger, inte mycket värt mer än det katten lämnar efter sig i kattlådan noll och inget!

Lazydell: Vad är så slugt med det? Han vädjar om att ni/vi ska sluta men ni bara fortsätter och fortsätter. Dessutom skrev han först VÅRA barn. Jävla pöbel!

Så jag får be om ursäkt, du uttrycker dig ju mer sofistikerat och föredrar att prata om TROLL och DREV.

Det som oroar mig är dina tankar om att bunta ihop och slå ihjäl folk. Vad kommer dessa tankar ifrån och vad har det med mig att göra?
Citera
2025-05-03, 19:51
Medlem
Simpel och falsk liten knarkare
Att ni orkar skiva om honom

Inte ens musikaliskt är han nåt speciellt
Har blott det inställsamma smilet och svärmordrömsnyllet att tacka för allt.
Citera
2025-05-03, 19:51
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jag sprider till skillnad mot dig fakta om hans fru och vad hon gjort, vilket är både förtal och väldigt olämpligt då de har gemensamma barn. Det gör inte saken bättre för någon av dem att gå ut med detta offentligt.

Vad Måns gjort och inte gjort har jag ingen aning om och inte du heller.
Jag skriver också fakta men om Måns. Han har efter nekande erkänt att han är drogmissbrukare. Och sexmissbrukare. Vad är det du inte fattar? Han har ju erkänt precis det som jag beskrivit och det är fakta. Han får väl anmäla 90% av svenska folket då som säger sanningen.
Citera
2025-05-03, 19:53
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Ursäkta Mrs Otto, jag kan ha blandat ihop dig med några andra damer..

Dj Putte: Oskyldig dömd av en pöbel som är gjord av egna teorier och sanningar som man spunnit i hop från vad Stoppa Pressarna säger, inte mycket värt mer än det katten lämnar efter sig i kattlådan noll och inget!

Lazydell: Vad är så slugt med det? Han vädjar om att ni/vi ska sluta men ni bara fortsätter och fortsätter. Dessutom skrev han först VÅRA barn. Jävla pöbel!

Så jag får be om ursäkt, du uttrycker dig ju mer sofistikerat och föredrar att prata om TROLL och DREV.

Det som oroar mig är dina tankar om att bunta ihop och slå ihjäl folk. Vad kommer dessa tankar ifrån och vad har det med mig att göra?
Jag blev också beskylld av mrs Otto för att önska livet ur Måns. Det jag skrev var att jag inte skulle grina om han tog en överdos.
Citera
2025-05-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
10 år eller 40, bägge delarna är för gammalt för att på något vis vara aktuellt.
Undrar om han siktar in sig på Maggan Dietz nu, eftersom han kände att det var lämpligt att nämna att hon satt i publiken igår?

Dom skulle vara ett vackert och passande par, självvalt utskämda offentligt och söta bägge två...
Två loosers, vad kan bli fel liksom.
Henne har han redan träffat på - och gick vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in