2025-05-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Måns påstår att Ciara planterat kokainet. Är det inte dags för honom att försöka sluta framstå som en idiotisk lögnare och bara stå för det han gjort?

Vilket pucko. Om hon planterat det varför tar han inte upp det i sms:n?
Citera
2025-05-02, 19:10
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Måns påstår att Ciara planterat kokainet. Är det inte dags för honom att försöka sluta framstå som en idiotisk lögnare och bara stå för det han gjort?

Påstår och påstår. Han nämner det han hört. Givetvis för att försöka rädda sig själv. Sveriges gullepojke är ute på hal is nu. 😅
Citera
2025-05-02, 19:12
Medlem
Citat:
Så du tror alltså på fullaste allvar att Måns skulle svara som han gör på Ciaras kokain-sms om hon hade planterat kokainet? Inget ifrågasättande från honom? Ingen förvåning?

Måns försöker rädda vad som räddas kan, men gräver bara sig själv djupare och djupare.
Jag tror den möjligheten finns, ja.
Varför man svarar på olika sätt kan finnas tusen anledningar (som att ta det öga mot öga, man måste fundera ut vad som tusan hänt nu etc, etc). Inget om att hon förfalskat saker tidigare?
Citera
2025-05-02, 19:12
Medlem
Lämna karln ifred.
Alla drev i Sverige. Det går långsammare här än för vissa andra "kändisar" kanske beror på etnicitet?

Vissa försvinner totalt. Vad heter han med skägg och var så gullig och omtyck av alla, inte av mig men ändå, stand-up. Arab eller kurd vad vet jag. Behandla alla lika.

Om misshandel är väl en polisanmälan gjord?
Citera
2025-05-02, 19:13
Medlem
gorkijggs avatar
Jag ser ingenting annat än en vårdnadstvist som är ganska smutsig. Alla i nöjesbranschen har varit i kontakt med kokain. Hyckleriet är totalt. De allra flesta har dragit en gratislina någon gång, för att testa. Kokain är extremt beroendeframkallande och om man alltid har tillgång till gratis kokain så krävs det en hård karaktär för att stå emot.
Citera
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Så du tror alltså på fullaste allvar att Måns skulle svara som han gör på Ciaras kokain-sms om hon hade planterat kokainet? Inget ifrågasättande från honom? Ingen förvåning?

Måns försöker rädda vad som räddas kan, men gräver bara sig själv djupare och djupare.

Jag trodde Måns nått botten, men tydligen är han i fritt fall nedåt. Inte för att någon bryr sig nu men frågan är bara när han ställer in turnén och drar sig ur stiftelsen. Det här liknar Virtanens resa.
Citera
Medlem
Citat:

Väldigt sant. Tror han skulle tjäna mer på att vara ärlig. Hans karriär är körd oavsett. Men vilket praktsvin han är ändå. De verkar frodas därnere i Danmark eller Skåne som ni kallar det. Vad lugnt och tyst vi skulle få i Sverige om vi grävde av skiten runt Båstad och söderut.
Citera
2025-05-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Som tidigare sagts kändes det som att något var fel med meddelandena. Men tydligen var det otänkbart att förfalska sådana när det handlar om ens barn. Vad sägs om att plantera lite kokain, då? Också helt otänkbart?
Nannyn har också konstaterats verka vara på Måns sida. Men det var inget värt ty plötsligt var hon bara var en "outbildad aupair utan framtidsutsikter." Hm, kan vara något - eller mycket - värt, trots allt.
För övrigt vill jag bara påminna om att Ciara har ställt ut förfalskad konst och sålt den som sin egen. Det gör inte vem som helst.

Blev inga kommentarer på detta jag är inte ett dugg förvånad längre.
Citera
2025-05-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Vilket pucko. Om hon planterat det varför tar han inte upp det i sms:n?
Fast han tar ju upp det i rätten.
Har du aldrig behövt betänketid för att försöka förstå, för dig själv, vad det är som pågår? Ibland händer det även att människor pratar med munnen, inte bara via sms.
Citera
2025-05-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jag trodde Måns nått botten, men tydligen är han i fritt fall nedåt. Inte för att någon bryr sig nu men frågan är bara när han ställer in turnén och drar sig ur stiftelsen. Det här liknar Virtanens resa.
Det Virtanen påstods gjort är inte i närheten av detta. En följetong som bara pågår detta med dansken Zelmerlöw. Alla vet. Låt det fortgå.
Citera
2025-05-02, 19:18
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Det Virtanen påstods gjort är inte i närheten av detta. En följetong som bara pågår detta med dansken Zelmerlöw. Alla vet. Låt det fortgå.

Jag menar resa till isolering och arbetslöshet.
Citera
2025-05-02, 19:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Finns bild på henne? Är hon snygg har hon garanterat legat med Måns. En klassiker, barnflickan och mannen i huset. En grov sexmissbrukare skulle aldrig kunna stå emot en sådan lockelse.

Precis och hon vittnar för honom. Om ett halvår kommer vi säkert läsa att Måns hittat kärleken igen (och det är barnflickan).

Ciara kanske inte är någon ängel heller. Inte mycket man vet om henne. Enda var ju att Måns hade väldigt svårt att haffa henne. En redan skild som redan hade en unge så hon borde ju vara något lite extra. Men kanske var det som lockade Måns en kvinna som först sa nej till honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in