2015-03-25, 11:22
Medlem
QueerSchilvias avatar
Kan ju alltid hoppas på att han råkar ut för sina välkända panikångestattacker innan entre.
Citera
2015-04-19, 10:03
Medlem
Citat:
Måns slåss – mot homofobryktena

Citat:
Här bekämpar Måns Zelmerlöw sitt största hot i Eurovision: ryktena om att han skulle vara homofob.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20650611.ab
Citera
2015-04-19, 10:17
Medlem
emma80s avatar
Utöver homofobsnacket som jongari nämner ovan, får Zelmerlöw nu också kritik för sitt utspel mot det finska bidraget där fyra utvecklingsstörda män representerar Finland. Han sågade det i finsk tv och sågar sedan vidare så smått när han ska förklara sig för Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20649248.ab

Efter att Zelmerlöw på fredagskvällen medverkade i den finska finalen av ”The Voice” skriver bland annat den finska dagstidningen Ilta-Sanomat att Måns ska ha sågat den finska gruppen med orden:

– Det är ju nästan inte ens en låt.

Måns Zelmerlöw skrattar när han får höra talas om rubrikerna han skapat i Finland.

– Är det sant? Jag sågade dem inte alls, säger han.

Men förklaringen kan nog inte beskrivas som något annat än en sågning den heller.

– Jag har bara klart och tydligt sagt att jag inte tycker om låten. Och det kan man väl få tycka? Ingen kan väl tycka att det är en bra låt, eller? säger Måns Zelmerlöw till Nöjesbladet.
Citera
2015-04-28, 13:13
Medlem
Citat:
USA hunkhyllar Måns Zelmerlöw inför ESC

Citat:
Inför Eurovision Song Contest - nu hyllas Måns Zelmerlöw i USA.
Men det är inte för sin låt.
"Sveriges bidrag till Eurovision är så snygg att det gör ont", lyder rubriken på Buzzfeed.

http://www.expressen.se/noje/usa-hun...low-infor-esc/
Citera
2015-04-29, 17:40
Medlem
Delade en hövding med Måns i Australien typ en vecka innan jag fann denna artikeln på AB.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20420736.ab

He-he
Citera
2015-04-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Utöver homofobsnacket som jongari nämner ovan, får Zelmerlöw nu också kritik för sitt utspel mot det finska bidraget där fyra utvecklingsstörda män representerar Finland. Han sågade det i finsk tv och sågar sedan vidare så smått när han ska förklara sig för Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20649248.ab

Efter att Zelmerlöw på fredagskvällen medverkade i den finska finalen av ”The Voice” skriver bland annat den finska dagstidningen Ilta-Sanomat att Måns ska ha sågat den finska gruppen med orden:

– Det är ju nästan inte ens en låt.

Måns Zelmerlöw skrattar när han får höra talas om rubrikerna han skapat i Finland.

– Är det sant? Jag sågade dem inte alls, säger han.

Men förklaringen kan nog inte beskrivas som något annat än en sågning den heller.

– Jag har bara klart och tydligt sagt att jag inte tycker om låten. Och det kan man väl få tycka? Ingen kan väl tycka att det är en bra låt, eller? säger Måns Zelmerlöw till Nöjesbladet.

Alltså, jag håller verkligen med Måns om detta med Finlands bidrag till Eurovision, helt sjukt:
3 skränande mongolider,ska föreställa hårdrock...pinsam är bara förnamnet...
Senast redigerad av KIBy 2015-04-29 kl. 19:43.
Citera
2015-04-29, 20:05
Medlem
Ratads avatar
Vaknade tidigt och lyssnade på radio - det var något homo där som tamigfan satt och tjatade i nära en halvtimme och beskrev de hunkiga bilderna av Semmelröv! Först trodde jag det var ett skämt men han drömde sig bort och jag tror fan han satt och rullade skinn i studion. Knasigt men samtidigt det på riktigt roligaste jag hört - Han borde få ett eget humorprogram där han improviserar porrnoveller.

Jag kan inte tänka mig att någon heterofil radiosnuskgubbe fått sitta och runkbeskriva bilder på Carro Gynning utan en hög anmälningar från kränkta talespersoner för hentransgenderhipsters.

Semmelröv måste i sanning vara en fullblodshunk om han framkallar dessa reaktioner. Någon mer som var vaken vid tre - fyratiden i morse och hörde detta?

Tillägg: Peter Sundberg i Vaken var det som hade svårt att inte orgasmvråla i studion.
Senast redigerad av Ratad 2015-04-29 kl. 20:10.
Citera
2015-05-11, 21:06
Medlem
Citat:
Måns Zelmerlöw: Jag skulle kunna dejta en kille

http://www.expressen.se/noje/mans-ze...ejta-en-kille/
Citera
2015-05-12, 05:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/mans-ze...ejta-en-kille/

Han behöver ju alla bög-röster han kan få för att ta sig vidare med den där skitlåten. Så det är nog därför. Måns trista förhållningssätt till homosexualitet har dock knappast förändrats.

Fan vad jag hatar den där låten om jag nu spinner vidare på det där temat: Vilken skittext: "We are the heroes of our time" (betyder alltså att Måns är en HJÄLTE eftersom han leder Allsången på Skansen).

"But we are dancing with the demons in our minds" (Betyder: Måns är inte bara är en hjälte för svenska folket, utan har minsann också mörka sidor och behövt gå i terapi eftersom han är tvångsmässigt otrogen - tänk så djup och mångfacetterad han är)

Fy fan, vilken jävla skitlåt. Idioter till Stockholmare som röstade fram den där dyngan.
Citera
2015-05-12, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Alltså, jag håller verkligen med Måns om detta med Finlands bidrag till Eurovision, helt sjukt:
3 skränande mongolider,ska föreställa hårdrock...pinsam är bara förnamnet...
Ja,jag vet inte....
Finska mongos som inte kan sjunga eller svenska bögar som inte kan sjunga...!!

Jag tror nog finnarna börjar tröttna på fjanteriet.
Citera
2015-05-12, 21:11
Medlem
Ferdawoons avatar
Jag känner att det ändå är relativt lite skvaller och väldigt mycket "fyfan vad jag hatar den idioten" här i tråden, trots dess namn!

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Han behöver ju alla bög-röster han kan få för att ta sig vidare med den där skitlåten. Så det är nog därför. Måns trista förhållningssätt till homosexualitet har dock knappast förändrats.
Well, att säga att Homosexualitet är onormalt är ju något jag själv skulle kunna slänga ur mig. Det är inte en del av normen, alltså är det inte normalt. Det är ju till exempel därför så många icke-heteros firar Pride, för att under några dagar få känna att man själv är en del av normen i samhället. Även om jag blev förvånad att det var de tankegångarna han hade så var det inget jag inte hört innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Fan vad jag hatar den där låten om jag nu spinner vidare på det där temat: Vilken skittext: "We are the heroes of our time" (betyder alltså att Måns är en HJÄLTE eftersom han leder Allsången på Skansen).

"But we are dancing with the demons in our minds" (Betyder: Måns är inte bara är en hjälte för svenska folket, utan har minsann också mörka sidor och behövt gå i terapi eftersom han är tvångsmässigt otrogen - tänk så djup och mångfacetterad han är)

Fy fan, vilken jävla skitlåt. Idioter till Stockholmare som röstade fram den där dyngan.
Fair enough, en del gillar den och andra inte. Men, då undrar jag lite som du läser in samma saker i texter när andra artister sjunger? Eller är det för att du ogillar Måns?
Jag lyssnar på låten som mer eller mindre helt frikopplad från Måns som sjunger. "We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our mind". Well, har du läst resten av texten? rader som "He said I never left your side. When you were lost I followed right behind. Was your foundation" och att hela låten börjar om hur han ställt till det för sig och nämner gudarna.

Detta är snarare en rätt religiös låt!
Citera
2015-05-12, 21:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jag känner att det ändå är relativt lite skvaller och väldigt mycket "fyfan vad jag hatar den idioten" här i tråden, trots dess namn!

Well, att säga att Homosexualitet är onormalt är ju något jag själv skulle kunna slänga ur mig. Det är inte en del av normen, alltså är det inte normalt. Det är ju till exempel därför så många icke-heteros firar Pride, för att under några dagar få känna att man själv är en del av normen i samhället. Även om jag blev förvånad att det var de tankegångarna han hade så var det inget jag inte hört innan.

Fair enough, en del gillar den och andra inte. Men, då undrar jag lite som du läser in samma saker i texter när andra artister sjunger? Eller är det för att du ogillar Måns?
Jag lyssnar på låten som mer eller mindre helt frikopplad från Måns som sjunger. "We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our mind". Well, har du läst resten av texten? rader som "He said I never left your side. When you were lost I followed right behind. Was your foundation" och att hela låten börjar om hur han ställt till det för sig och nämner gudarna.

Detta är snarare en rätt religiös låt!

Det normala är ju att en låtskrivare skriver en låt och sedan väljer en artist som kan passa till låten. Så också nu. Måns har inte skrivit den här låten eller texten själv. Därför handlar den inte heller om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in