Jag känner att det ändå är relativt lite skvaller och väldigt mycket "fyfan vad jag hatar den idioten" här i tråden, trots dess namn!
Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Han behöver ju alla bög-röster han kan få för att ta sig vidare med den där skitlåten. Så det är nog därför. Måns trista förhållningssätt till homosexualitet har dock knappast förändrats.
Well, att säga att Homosexualitet är onormalt är ju något jag själv skulle kunna slänga ur mig. Det är inte en del av normen, alltså är det inte normalt. Det är ju till exempel därför så många icke-heteros firar Pride, för att under några dagar få känna att man själv är en del av normen i samhället. Även om jag blev förvånad att det var de tankegångarna han hade så var det inget jag inte hört innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Fan vad jag hatar den där låten om jag nu spinner vidare på det där temat: Vilken skittext: "We are the heroes of our time" (betyder alltså att Måns är en HJÄLTE eftersom han leder Allsången på Skansen).
"But we are dancing with the demons in our minds" (Betyder: Måns är inte bara är en hjälte för svenska folket, utan har minsann också mörka sidor och behövt gå i terapi eftersom han är tvångsmässigt otrogen - tänk så djup och mångfacetterad han är)
Fy fan, vilken jävla skitlåt. Idioter till Stockholmare som röstade fram den där dyngan.
Fair enough, en del gillar den och andra inte. Men, då undrar jag lite som du läser in samma saker i texter när andra artister sjunger? Eller är det för att du ogillar Måns?
Jag lyssnar på låten som mer eller mindre helt frikopplad från Måns som sjunger. "We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our mind". Well, har du läst resten av texten? rader som "He said I never left your side. When you were lost I followed right behind. Was your foundation" och att hela låten börjar om hur han ställt till det för sig och nämner gudarna.
Detta är snarare en rätt religiös låt!