2025-03-31, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Men du har inga problem med att hänga ut Måns med förtal så att han och hans familj blir trakasserade av folk som kommer objudna och filmar.

Kanske du kan komma med fakta och bevis kring hur jag gjort mig skyldig till förtal och hur detta direkt föranlett att någon (Läckberg?) kommit hem till MZ objuden för att filma?

Och med fakta menar jag att du behöver bevisa hela indiciekedjan från början till slut, med korrekta källhänvisningar. Precis på samma sätt som du hela tiden efterfrågar.

Jag var ironisk. Jag fattar att du bara kommer att referera till din vilda fantasi och spekulativa tolkningar. Svara inte.
Citera
2025-03-31, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Kanske du kan komma med fakta och bevis kring hur jag gjort mig skyldig till förtal och hur detta direkt föranlett att någon (Läckberg?) kommit hem till MZ objuden för att filma?

Och med fakta menar jag att du behöver bevisa hela indiciekedjan från början till slut, med korrekta källhänvisningar. Precis på samma sätt som du hela tiden efterfrågar.

Jag var ironisk. Jag fattar att du bara kommer att referera till din vilda fantasi och spekulativa tolkningar. Svara inte.
Jo det tänker jag göra. Det är bara att trycka på pilarna bakåt på dig.

Var har du fått Camilla Läckberg ifrån? Hon är väl inte personer i plural.
Utan en person.
Dessutom så känner MZ också Läckberg,
Tror du att han fruktar för sina barns säkerhet då?
För att Läckberg hälsar på?

Jag tycker det verkar som att de bor separerade i Staffanstorp.
Men jag vet inte säkert.

EDIT:
Jag är skyldig dig en ursäkt. Jag har gått igenom dina inlägg och det finns inget dtrekt förtal där.
Jag har nog blandat ihop dig med någon annan. Förlåt för mitt misstag.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-01 kl. 00:33.
Citera
2025-04-01, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Givetvis får han vara vän med en bög, men SP antyder att de är mer än vänner, och transa-incidenten och annat i måns beteende (sexmissbruk, otrohet, flirt med Conchita Wurst etc), gör det inte osannolikt.
Vad Stoppa Pressarna antyder kan vi absolut lämna därhän och lägga där det hör hemma, nämligen i botten på Kisses bajslåda.

Vilket sex missbruk? Måns själv har skämtat om sin otrohet genom att säga, -Jag har legat med min sexterapeut. Obs självironi och skämt.
Det här med att han varit otrogen i förhållanden osv, det var ju en intervju långt tillbaka i tiden. ca 15 år sedan tror jag.
Hur blev otrohet till sexmissbruk?

Däremot har han gått i terapi men inte för sexmissbruk. Skulle han ha en diagnos så hade det nog kommit fram då.
Du som vet så mycket om psykologi så "att du vet att du har rätt."
Men inga diagnoser är huggna i sten, så även många psykiatriker tvivlar ibland.
Om du bedömer den helt naturliga frigörelseprocessen under tonåren som en diagnos
så betvivlar jag på dina kunskaper som självutnämnd googlepsykiatriker.
I botten är en psykiatriker utbildade läkare, så ca 9 års utbildning till Psykiatriker.
Efter grundskola och gymnasium. Det är sammanlagd studietid på 21 år ca.
Men du kan väl hoppa in som vikarie i morgon tycker du, på dina googelmeriter.

Har MZ flirtat med Conchita Wurst på fullaste allvar eller var det på skoj? Hur vet du det? Berätta.

PS. Transa incidenten vet ingen besked om. Mer än att inget brott begåtts.
Förövrigt var transan en kvinna enligt ditt SP iallafall. Alltså omopererad till kvinna.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-01 kl. 05:56.
Citera
2025-04-01, 09:12
Medlem
Sagotradapplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Jag delade länken och antar att folk kan läsa. Men då citerar vi väl vidare:

"När artisten gästar SVT:s program ”Gruppchatten” berättar han att det kan gå vilt till där hemma när han får frågan om vad som gör honom irriterad.

– Min fru gör mig arg, säger han och skrattar.

– Vi bråkar ordentligt. Jag är konflikträdd egentligen men hon har tagit fram någon form att ”fighting spirit” i mig "

Alltså; konflikträdd, bråkar ordentligt, kan gå vilt till där hemma.
Stora varningsflaggor.
Lägg då till annan information som finns om honom om vilka utbrott han kan få.
Återigen citerar du inte korrekt, eftersom du utelämnar något, vilket ger ett annat intryck.

Citat:
Vi bråkar ordentligt. Jag är konflikträdd egentligen men hon har tagit fram någon form att ”fighting spirit” i mig. Vi kan absolut bråka.

Sa ja, han är konflikträdd, och han bråkar ordentligt med HENNE, han säger att VI kan bråkar, det innebär inte automatiskt att det generellt är så. Så det skulle inte heller passa in på den konflikträdde om det var generellt? Och det "kan gå vilt till där hemma", det kan betyda allt möjligt.
Vilken information om hans ”utbrott” ska vara tillgänglig, vilken typ av utbrott och vid vilket tillfälle? Jag är nyfiken på det.
Senast redigerad av Sagotradapplet 2025-04-01 kl. 09:21.
Citera
2025-04-01, 16:03
Medlem
Citat:
Det fetade. Men nu har du din chans! Fram med det då! Med källor och bevis, din lille gris.

Du kan väl komma med bevis för hur oskyldig Måns är i sådant fall din fjant
Citera
2025-04-01, 16:11
Medlem
Citat:
Jo det tänker jag göra. Det är bara att trycka på pilarna bakåt på dig.

Var har du fått Camilla Läckberg ifrån? Hon är väl inte personer i plural.
Utan en person.
Dessutom så känner MZ också Läckberg,
Tror du att han fruktar för sina barns säkerhet då?
För att Läckberg hälsar på?

Jag tycker det verkar som att de bor separerade i Staffanstorp.
Men jag vet inte säkert.

EDIT:
Jag är skyldig dig en ursäkt. Jag har gått igenom dina inlägg och det finns inget dtrekt förtal där.
Jag har nog blandat ihop dig med någon annan. Förlåt för mitt misstag.

Tack. Du är förlåten!
Citera
2025-04-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagotradapplet
Återigen citerar du inte korrekt, eftersom du utelämnar något, vilket ger ett annat intryck.

Sa ja, han är konflikträdd, och han bråkar ordentligt med HENNE, han säger att VI kan bråkar, det innebär inte automatiskt att det generellt är så. Så det skulle inte heller passa in på den konflikträdde om det var generellt? Och det "kan gå vilt till där hemma", det kan betyda allt möjligt.
Vilken information om hans ”utbrott” ska vara tillgänglig, vilken typ av utbrott och vid vilket tillfälle? Jag är nyfiken på det.

Ja var ska vi börja, han har ju själv visat i mello att han sparkar, slår och slänger när det inte går som han vill. Och det är framför kamerorna. Hur tror du det ser ut bakom fyra väggar utan kamera?
Han säger själv att det går vilt till i bråken.
Sen har ävens hans mamma berättat om Måns som tonåring hur han fick utbrott och till och med sparkade sönder en hel dörr. Vem gör ens så?
Sen så har även Ciara själv som lever med mannen berättat om att han är så våldsam psykiskt, fysiskt och emotionellt så hon inte längre kan leva med honom så hon behöver lämna för att skydda barnen.
Sen har vi också det faktum att din kära Mumsmums själv berättar på hans egen instagram att fru med barn var på väg till skyddat boende.
Kvinnor och barn får verkligen inte skyddat boende utan grund.
Nu vet vi inte om det är socialtjänsten som placerat Ciara + barn eller om hon tog kontakt med en ideell kvinnojour. Men oavsett så är det verkligen inte enkelt att få skyddat boende. Och vem tror du seriöst VILL hålla sig gömd? Ingen kvinna vill det.

Mycket av bevisen du efterfrågar kommer ju från Måns själv. Är det inte lite ironiskt att du inte ens tror på din egen idol
Citera
2025-04-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Du kan väl komma med bevis för hur oskyldig Måns är i sådant fall din fjant
Det är väldigt lätt att förtala vem som helst.
Om man inte behöver lämna säkra källor eller belägga det med trovärdiga omständigheter på något sätt.
Gäller det allvarliga anklagelser behövs bevis.

Folk har en förmåga att anta och tro, oftast utifrån sina EGNA erfarenheter i liknande situationer.
Men är det då sanningen? Eller är det den förtalande personens egna smutsiga fantasier?
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-01 kl. 20:10.
Citera
2025-04-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Tack. Du är förlåten!
Tack för din generositet. Förstår att du blev arg. Ska vara mer uppmärksam hädanefter.
Citera
2025-04-01, 21:05
Medlem
Så, Camilla Läckberg kan alltså inte prata om varför hon stöttar CJZ, varken på Instagram eller IRL, för då råkar hon i trubbel pga juridiska aspekter. Hmm. Då blir det kanske någon form av juridisk sak av det här ändå då?!
Citera
2025-04-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Ja var ska vi börja, han har ju själv visat i mello att han sparkar, slår och slänger när det inte går som han vill. Och det är framför kamerorna. Hur tror du det ser ut bakom fyra väggar utan kamera?
Han säger själv att det går vilt till i bråken.
Sen har ävens hans mamma berättat om Måns som tonåring hur han fick utbrott och till och med sparkade sönder en hel dörr. Vem gör ens så?
Sen så har även Ciara själv som lever med mannen berättat om att han är så våldsam psykiskt, fysiskt och emotionellt så hon inte längre kan leva med honom så hon behöver lämna för att skydda barnen.
Sen har vi också det faktum att din kära Mumsmums själv berättar på hans egen instagram att fru med barn var på väg till skyddat boende.
Kvinnor och barn får verkligen inte skyddat boende utan grund.
Nu vet vi inte om det är socialtjänsten som placerat Ciara + barn eller om hon tog kontakt med en ideell kvinnojour. Men oavsett så är det verkligen inte enkelt att få skyddat boende. Och vem tror du seriöst VILL hålla sig gömd? Ingen kvinna vill det.

Mycket av bevisen du efterfrågar kommer ju från Måns själv. Är det inte lite ironiskt att du inte ens tror på din egen idol
Du får nog gå tillbaka till dina källor och läsa noggrant och långsamt en gång till.
Och du får gärna länka till dina källor här.
Citera
2025-04-01, 22:21
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Psykologi eller inte antaganden och fantasier fungerar inte, Iofs du kan få samma sort som dig att tro på det men mig nope!

Nåja dem gränserna är det som Läckberg satt åt CJZ att säga resten är dubier och fantasier som folk i tråden vill tro på annat, #METOO rörelsen har plockat ned en persons karriär och anseende bara för att en svag person gått på den minan men det är svårt för hatarna att inse!

Det är inte antaganden och fantasier. Det finns tydliga symptom för BPD och om en person har alla eller de flesta är det mycket sannolikt att han/hon har syndromet.

Detta handlar inte om MeToo, utan om vänner som stöttar Ciara för att de vet hurdan Måns är. De stöttar henne nu, och de hade stöttat henne innan MeToo fanns också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in