Citat:
Ursprungligen postat av
FairyGirl
Givetvis får han vara vän med en bög, men SP antyder att de är mer än vänner, och transa-incidenten och annat i måns beteende (sexmissbruk, otrohet, flirt med Conchita Wurst etc), gör det inte osannolikt.
Vad Stoppa Pressarna antyder kan vi absolut lämna därhän och lägga där det hör hemma, nämligen i botten på Kisses bajslåda.
Vilket sex missbruk? Måns själv har skämtat om sin otrohet genom att säga, -Jag har legat med min sexterapeut. Obs självironi och skämt.
Det här med att han varit otrogen i förhållanden osv, det var ju en intervju långt tillbaka i tiden. ca 15 år sedan tror jag.
Hur blev otrohet till sexmissbruk?
Däremot har han gått i terapi men inte för sexmissbruk. Skulle han ha en diagnos så hade det nog kommit fram då.
Du som vet så mycket om psykologi så "att du vet att du har rätt."
Men inga diagnoser är huggna i sten, så även många psykiatriker tvivlar ibland.
Om du bedömer den helt naturliga frigörelseprocessen under tonåren som en diagnos
så betvivlar jag på dina kunskaper som självutnämnd googlepsykiatriker.
I botten är en psykiatriker utbildade läkare, så ca 9 års utbildning till Psykiatriker.
Efter grundskola och gymnasium. Det är sammanlagd studietid på 21 år ca.
Men du kan väl hoppa in som vikarie i morgon tycker du, på dina googelmeriter.
Har MZ flirtat med Conchita Wurst på fullaste allvar eller var det på skoj? Hur vet du det? Berätta.
PS. Transa incidenten vet ingen besked om. Mer än att inget brott begåtts.
Förövrigt var transan en kvinna enligt ditt SP iallafall. Alltså omopererad till kvinna.