Citat:
Ursprungligen postat av
subtleoak
Antingen ljuger du själv jävligt mycket, eller så har du inte alla de där omtalade bevisen och beläggen som du själv hävdar att du har jämt och ständigt och kräver av andra. MZ VAR i Kenya!
Hmm. Du som bara skriver sådant som är fakta och går att bevisa.
Jag håller med om vartenda ord Lazydell skrivit om dig, och att du inte är något sanningsvittne vet nog hela tråden vid det här laget. Undrar vem det egentligen är som ljuger?
Du är tvärsäker gång på gång och anklagar andra för lögn – och ändå visar det sig att du själv har fel. Hur går det ihop?
Du "glömde" att ta med svaret jag gav dig på den ett år (!) gamla kommentaren:
"Apropå halmstrån...Varför tar du upp den tidningsartikeln då? Den stärker ju bara min tes.
Ja, jäklar vad "uppenbart övertygade" de var att han var där! Jag citerar från den:
" Men nu ser det ut som att han lämnat Sverige. "
De gick på samma sak som ni.
Jag vänder inte upp och ner på allt för att förneka honom, jag ser fakta för att förneka er, era dumma fan. Herregud vad ni vrider på sanningar och hittar på grejer. Visa oss gärna vad stiftelsens ordförande skrivit."
Jag behöver knappast skriva din dumme fan igen för det står i mitt tidigare svar.
Åter igen, allt du gör är att är att ljuga, hitta på och förvanska allting. Du fortsätter oavbrutet trotts att ingen tar skiten du skriver på allvar. Det jag skrev i kommentaren för ett år sedan är lika aktuellt nu...tragiskt...