2026-09-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Att ett ärende läggs ner i brist på bevis innebär självklart inte att anmälaren måste ha gjort sig skyldig till falsk tillvitelse. Det fattar till och med ett barn.

Tror du att MånsPetters bok gör att de kan komma bättre överens om sina barn? Eller är han bara bitter för att hon har hittat en ny man? Hoppas Ricky är ärlig, trogen och drogfri så han kan bli en bra bonuspappa och en positiv manlig förebild.
Som du vet så skrev jag inte heller det. Jag sa att han valde att avstå från att anmäla henne.

Det spelar ingen roll om han skrivit en bok eller ej - det finns uppenbarligen inget här i världen som skulle fått henne att komma överens, eller ens prata, med honom.

Jag tror han är lite bitter, ja. Med all rätt. Men jag tror inte alls han avundas den nye mannen som nu är utsedd till ny försörjare.

Barnen har redan en pappa - och två manliga förebilder.

Obs! Hon är själv varken nykter, drogfri eller trogen. Ska vi leta ny mamma också?
Citera
2026-09-09, 21:41
Medlem
SPOILERALERT!
Jag vill bara säga till de som ännu inte läst hans bok att inte kolla vad/om jag eventuellt skriver något. Vill givetvis inte förstöra läsupplevelsen.
Citera
2026-09-09, 22:18
Medlem
Citat:
Tillräckligt länge för att skaffa matchande tatueringar.

Det kan man väl göra på ett par timmar i valfri svensk medelstor kommun. Verkar till och med finnas i Staffanstorp, om någon skulle ha vägarna förbi.
Citera
2026-09-09, 22:20
Medlem
Citat:
Tillräckligt länge för att skaffa matchande tatueringar.
Jaha. Det dröjde ju inte länge innan CJ och dansaren skaffat matchande tatueringar.
Då var ju CJ fortfarande gift med MZ under Let´s dance, Hur hänger det ihop?
EDIT: Varsin sax som symbol för att de klippt banden bakåt. Eller?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-09 kl. 22:59.
Citera
2026-09-09, 22:30
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tydligen missförstår vi varandra hela tiden.
Jag har inte förtalat CJ i person här. Jag försökte bara få dig att tänka till, med min retorik.
Eftersom vi tydligen har kommunikations problem så är det väl ingen idé att ens försöka diskutera vidare. Ha det så gott.

Jag blandade ihop dina svar med den ännu galnare Subtleoak. Ber om ursäkt för det men det ändrar inte min ståndpunkt i vår konversation.
Citera
2026-09-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Jag blandade ihop dina svar med den ännu galnare Subtleoak. Ber om ursäkt för det men det ändrar inte min ståndpunkt i vår konversation.
Ursäkten accepteras. Men jag känner mig hela tiden missförstådd så vi lär ju inte komma någonvart.
Citera
2026-09-09, 22:35
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Obs! Hon är själv varken nykter, drogfri eller trogen. Ska vi leta ny mamma också?

Källa på detta hemska påhopp? Annars så är det bara elakt förtal som vanligt från dig.
Citera
2026-09-09, 22:36
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ursäkten accepteras. Men jag känner mig hela tiden missförstådd så vi lär ju inte komma någonvart.
Samma här. Ingen av er svarar någonsin på det man faktiskt skriver.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-09 kl. 22:41.
Citera
2026-09-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
SPOILERALERT!
Jag vill bara säga till de som ännu inte läst hans bok att inte kolla vad/om jag eventuellt skriver något. Vill givetvis inte förstöra läsupplevelsen.
Jag hoppas du läcker. För jag är väldigt nyfiken i förskott.
Du får väl fortsätta att varna om du lägger ut rena citat från boken.
Citera
2026-09-09, 22:48
Medlem
Citat:
Samma här. Ingen av er svarar någonsin på det man faktiskt skriver.
Jag upplever att jag svarar på det du skriver.
Men du förstår ju inte vad jag skriver.
Det kan vara jag som är lite otydlig i mina svar.
Men ändock har jag svarat på allt du skrivit.
Vi förstår väl inte varandra helt enkelt.
Eller så läser du flera skribenter samtidigt o blandar ihop.?
Citera
2026-09-09, 22:54
Medlem
Citat:
Källa på detta hemska påhopp? Annars så är det bara elakt förtal som vanligt från dig.
Herregud!! Var tror du de kommer ifrån, om jag säger att jag just läst boken??

Och ja, jag tror 100% på det som skrivs. Inte en chans att han inte har på fötterna.

Så, nu har du fått mer svar än vad du någonsin förtjänat.
Citera
2026-09-09, 22:56
Medlem
Måns va på Carolas firande igår men finns knappt en enda bild på honom, undviker kändisarna fortfarande att synas med han för det stormar runt honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in