2025-09-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Du osmakliga människa så du menar att döva personer inte kan ta hand om sina hörande barn?

Svara på frågan DU som har så mycket förakt mot andra!

Jag tror inte du är stolt över dig själv och är du det så är du en mycket liten människa.

Du kanske ska prata med din kompis Geiranger som inte tycker om att "racka" ned på folk du kanske har nåt att lära av hen.
Jag citerade farfar som sade att hans relation till barnen påverkades av hans hörselproblem.

Hur du kan få det till att döva personer inte kan ta hand om sina hörande barn vet jag inte, så det kan jag inte kommentera. Det får du försöka reda ut själv.
Citera
2025-09-20, 01:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du borde sluta kasta sten i växthus, din helgongloria har ramlat ner och hänger runt din hals. Det är bara din idol som inte får kritiseras, trots att allt är sant, eller hur? Men du får skriva lögner om barnens mamma och ändå håller du barnens perspektiv högt….det är osmakligt äcklig dubbelmoral.

Tänk att jag visste att just den här personligheten skulle bemöta mig jag menar förstås skribenten

Du får tycka vad du vill jag utmålar inte Ciara som orsaken till allt inte heller att Måns är orsaken till allt.

För att upphäva en balans så bör väl någon några vara på bådas sidor eller inte lägga sig i alls, men det kanske är din starka sida, att lägga näsan i blöt oavsett om den är önskad eller inte?

Du tänker inte att det kan slå tillbaka på dig själv till slut?
Citera
2025-09-20, 01:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag citerade farfar som sade att hans relation till barnen påverkades av hans hörselproblem.

Hur du kan få det till att döva personer inte kan ta hand om sina hörande barn vet jag inte, så det kan jag inte kommentera. Det får du försöka reda ut själv.

Men din poäng var att håna farfar eller hur? Alternativt förminska honom ,lyckades du?
Citera
2025-09-20, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
20 års knarkande är närmare sanningen än hans lögn om 2 år. Inte ens du tror på det skitsnacket. Varför börjar en nybliven pappa knarka helt plötsligt? Och knullar runt med både herrar och damer. Precis som Charlie Sheen, den gamla kokainisten gjorde.

Det du skriver är bara hat men som svar på din faktiska fråga, Grupptryck kanske. För att man turnerar ihop.
Citera
2025-09-20, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rox1e
Tack! det du skriver borde vara självklarheter för alla. Med det vi vet, är det absurt att försöka skifta fokus och lägga någon som helst skuld på henne. Eloge till Ciara, som förövrigt verkar ha flera spännande projekt på gång som ska bli spännande att följa😊

Som är borta från barnen och söker sig bort.
Hon är återkommande borta från dem flera dagar. Var är nu er kritik som kritiserat Måns i flera månader för hans jobbsituation. Vad gör hon nu i Sverige och de är i England? Var inte hon jäääätte känd i sitt hemland...... Och jääääätte framgångsrik där. Och såååå förmögen. Hon borde väl inte behöva jobba utan bara vara med sina barn, åtminstonde haft ett dagjobb i sitt hemland? Det hade väl varit det enda rätta tycker man.
Citera
2025-09-20, 04:57
Medlem
Citat:
Men din poäng var att håna farfar eller hur? Alternativt förminska honom ,lyckades du?
Min poäng var att bemöta ett inlägg som hävdade att Ciaras möjligheter att hitta barnvakt var mycket sämre än MånsPetters och att hon bara hade sin mamma.

Jag visade MånsPetters citat från Tingsrätten där han räknade upp nannyn och sina föräldrar som barnvakter när han skulle vara på turné. Nannyn är utvisad och farfar säger själv att hans relation till barnen har påverkats av hans hörselproblem.

Så jämförelsen blir:
1. Ciara har sin mamma.
2. MånsPetter har sin mamma och sin döve pappa.

Så skillnaden i antalet barnvakter är inte så extrem eller hur, båda har i princip sin mor…….Jag förstår att det helt plötsligt blir betydligt intressantare att diskutera mig i stället.
Citera
2025-09-20, 05:13
Medlem
Citat:
Tänk att jag visste att just den här personligheten skulle bemöta mig jag menar förstås skribenten

Du får tycka vad du vill jag utmålar inte Ciara som orsaken till allt inte heller att Måns är orsaken till allt.

För att upphäva en balans så bör väl någon några vara på bådas sidor eller inte lägga sig i alls, men det kanske är din starka sida, att lägga näsan i blöt oavsett om den är önskad eller inte?

Du tänker inte att det kan slå tillbaka på dig själv till slut?
Du spyr galla över alla som skriver negativa inlägg om MånsPetter, så du har gjort det till din mission att balansera upp det genom att skriva negativa inlägg om Ciara och alla som försvarar henne.

Du har helt enkelt väldigt svårt att acceptera att alla inte delar din åsikt om vad skilsmässan beror på. De inblandade är helt ense om att orsaken är MånsPetters otrohet och missbruk, men du ser något annat.

Ditt sätt att argumentera för dina åsikter genom att personligen angripa meningsmotståndare sänker di och dina åsikter. Det är inget jag har något emot, det är bara bra.
Citera
2025-09-20, 11:51
Medlem
Ciara har nu blivit negativ mot Måns och män i stort.

Hon kommer troligtvis aldrig gifta om sig eller ha en relation med en man mer. Gränsen är nådd för henne. Hon kommer söka kvinnlig gemenskap.

Måns tror jag gillar kvinnor ,men problemet med honom är at han är styrd av sex och kan inte vara trogen. Han kan inte gilla en kvinna tillräckligt mycket för att vara trogen- Han hatar inte Ciara och skulle säkert kunna ta tillbaka henne som partner.

Det skulle kunna bli en återförening om de båda gjorde ändringar hos dem själva. Ciara och barnen skulle kunna tillbringa tid med Måns på loven och Måns skulle stärka sina egenskaper som fader.

En respekt mellan dem skulle kunna växa fram.
Citera
2025-09-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Hon kommer troligtvis aldrig gifta om sig eller ha en relation med en man mer. Gränsen är nådd för henne. Hon kommer söka kvinnlig gemenskap.

Måns tror jag gillar kvinnor ,men problemet med honom är at han är styrd av sex och kan inte vara trogen. Han kan inte gilla en kvinna tillräckligt mycket för att vara trogen- Han hatar inte Ciara och skulle säkert kunna ta tillbaka henne som partner.

Det skulle kunna bli en återförening om de båda gjorde ändringar hos dem själva. Ciara och barnen skulle kunna tillbringa tid med Måns på loven och Måns skulle stärka sina egenskaper som fader.

Hungern efter hans kändisskap är för stor.
Citera
2025-09-20, 15:38
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Det du skriver är bara hat men som svar på din faktiska fråga, Grupptryck kanske. För att man turnerar ihop.
Och vem är det du hatar och förnedrar ständigt? Heter hon Ciara kanske? Fråga som kräver svar.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-20 kl. 15:50.
Citera
2025-09-20, 15:43
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Vilken drömmare du är! Varför skulle Ciara ta tillbaka en fullfjädrad narkoman som knuffas, knarkar, super och dessutom är arbetslös. Herregud. Ciara är både vacker och framgångsrik. Hon kommer hitta en vettig partner nästa gång då man lär sig av sina misstag. Fortsätt dröm!!
Citera
2025-09-20, 15:48
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Gubben förminskade sig själv i rätten när han som läkare inte ens begrep att MånsPetter är lika skruvad som alla andra missbrukare av tyngre droger. Kokainmissbruk blir dom inte av med så enkelt och Månspetter har ju hållit på ett antal år. Redan 2007 var han misstänkt och utpekad i tråden om både sexmissbruk och kokain. Dom där föräldrarna som satt i rätten och förminskade Ciara och höjde turturduvorna MånsPetter och Lauren till skyarna. He he..den ena är ett vrak och den andra utvisad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in