Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-31, 08:05
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hur vet du att hans raggningsknep gällde en vild efterfest?
Jag tyckte typiskt att det lät som på en finare midagsbjudning med långklänning och bara axlar.

Han sa ”man sitter på en efterfest” i bägge artiklarna. Hursomhelst beskriver han sexuella trakasserier.
Citera
2025-08-31, 08:10
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du fortsätter exploatera MånsPetters barn i dina inlägg. Har du inte sett MånsPetters vädjan om att låta bli det? Han skadas bara av dina sinnessjuka angrepp på Ciara, jag tror att han skulle önska att inte bli förknippad med dem.

MånsPetter ska förmodligen också hitta en ny som ska kunna existera tillsammans med hans ”bittra barn”. Förstår du hur sjuka dina inlägg är?

Att hon skulle klippa sönder sin brudklänning för att få lite spets till en tavla med en dansande ballerina är bara fantasier hos en del sjuka hjärnor i tråden. Det kan lika gärna vara en gammal spetsgardin eller vad som helst. Men hatet har tydligen inga gränser.

Jag såg inlägget nu på hennes Instagram efter alla skriverier i tråden (bra jobbat Google Translate-stalkarna Sheannax och Bokstavskombinationen)
och hon skriver ”What ones was my veil”, vilket betyder slöja.
Hon är en konstnär, hon skapar konst.
Av sin gamla slöja från ett äktenskap med en bedragande, tom narcissist, skapar hon ett konstverk där slöjan omvandlas och får agera klänning åt en dansande ballerina.
Vackert och symboliskt.
Citera
2025-08-31, 08:27
Citat:
Ursprungligen postat av 12.Steg
Välkommen tillbaks. En fråga: Hur kan du veta att Lauren delat videor med alla 2025 års deltagare? Är det hennes privata Instagramkonto (med 109 följare) du pratar om?
Eller var ska den här delningen ha skett?

Ja, temat fortsätter med att råka avslöja detaljer som inte utomstående kan veta.
Citera
2025-08-31, 08:29
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hur vet du att hans raggningsknep gällde en vild efterfest?
Jag tyckte typiskt att det lät som på en finare midagsbjudning med långklänning och bara axlar.
Det står i det jag citerade, det han själv sagt. Du får det att låta som M är nån slags kunglighet.
Menar du att det är ok att göra som han beskrev om någon har bara axlar?
Citera
2025-08-31, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Hon hade antagligen inte heller möjlighet att återvända till England som nanny för barnen. Ciara har själv sagt under rättegången att hon inte skulle anställa henne igen.

Självklart är hon inte det efter detta men fortfarande var det hennes eget val att vara med Måns framför barnen.
Hon vill ju inte ens vara nanny, hon vill hellre bli nån slags administratör.
Huvudsaken är att hon får leva genom andra eftersom Lauren inte klarar av att ta hand om sig själv som en vuxen människa som söker riktiga jobb med riktig lön, klarar av att ordna sin egen bostad, äta lagom, motionera osv.
Citera
2025-08-31, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Jag såg inlägget nu på hennes Instagram efter alla skriverier i tråden (bra jobbat Google Translate-stalkarna Sheannax och Bokstavskombinationen)
och hon skriver ”What ones was my veil”, vilket betyder slöja.
Hon är en konstnär, hon skapar konst.
Av sin gamla slöja från ett äktenskap med en bedragande, tom narcissist, skapar hon ett konstverk där slöjan omvandlas och får agera klänning åt en dansande ballerina.
Vackert och symboliskt.

Ja det var verkligen ett fint konstverk!
Citera
2025-08-31, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Ni som nu klagat på Måns och hans frånvaro och som svurit och spottat. Nu kommer ni få se frånvaro från barnen eftersom Ciara måste jobba nu och man åker där jobben och möjligheten finns för jobb, eller hur? Hon har fått vakna upp till en ny verklighet. Från lustbetonat målande till att man måste leverera för försörjning. Hon har marknadsfört sig med sorg och sorgen måste hon nu hålla fast i. Kanske köpa nya slöjor att klippa sönder för att tillverka fler. Ångest betonade tavlor hela tiden. Hon har även suttit hemma och fantasin flödat, svartsjukan, skvallret. Nu är de skilda, snart och hon måste agera, jobba, s j ä l v. De som kanske hjälper henne nu kan vara de som vill tjäna på uppmärksamheten som blivit, men bara nu. Nya svek kommer upplevas. Hon kommer inte kunna leva på en gammal skilsmässa från vad hon spritt ut som en narkoman " ingen känner till".

Dessutom, inte alla män tycker om att hoppa in i en stor barnfamilj och med tanke på vad hon gått ut med. Hon tror kanske att män tycker om det men se inte. Barnen kommer också att reagera mot en ny man, de är tre st med olika styrka. Måns söner kan få en bitterhet så hon får svårt med dem. Någon ny nanny 60 timmar- glöm det. Barnen måste vänja sig vid den personen eller vad som kan bli flera olika personer.

Livet som ensamstående trebarnsmamma är inte det enklaste, det kommer hon få upptäcka.

Var är ni nu som klagat på Måns frånvaro. Nu är det inte en känd älskad barnflicka de är med utan med olika personer eller nya nanny's och det kommer bli slitningar. Hennes fd har väl någon ny som kanske inte är så pigg på två pojkar till från hans fd utan egna barn.
Snart en treåring med dess trots på det.

Ska vi tolka detta som att du sympatiserar med Ciara som valde bort materiell status och bekvämlighet för känslomässigt lugn runt barnen och henne själv?

Naturligtvis smärtsamt med uppbrott och skilsmässa men av allt det du radar upp så förstår vi hur alternativet, att stanna kvar med Måns, framstod.

Ciara hade ställt ett ultimatum för ett sista försök att rädda relationen och äktenskapet och det var att Måns skulle vara drogfri.

Eller hur? Eller hur? Eller hur?

Fullt rimligt! Eller? Eller? Eller?

Vem svek den överenskommelsen? Måns.
Eller? Eller? Eller?

Måns försatte familjen i skilsmässa och separation. Ciara höll bara fast vid överenskommelsen, att barnen och hon själv inte inte skulle behöva vara nära droger och missbruk ( med allt vad det innebär) vilket är en jävla styrka.

Helt otroligt att du är mer medberoende än Ciara. För du tycker alltså inte att Ciara skulle lämnat flyttat sig själv och barnen out of harms way? Kvinnan och barnen ska stanna i ett äktenskap av missbruk, otrohet och aggressivitet? Det måste vara en ganska unik ståndpunkt i modern tid i väst. Eller har du några andra förebilder?
Citera
2025-08-31, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Ska vi tolka detta som att du sympatiserar med Ciara som valde bort materiell status och bekvämlighet för känslomässigt lugn runt barnen och henne själv?

Naturligtvis smärtsamt med uppbrott och skilsmässa men av allt det du radar upp så förstår vi hur alternativet, att stanna kvar med Måns, framstod.

Ciara hade ställt ett ultimatum för ett sista försök att rädda relationen och äktenskapet och det var att Måns skulle vara drogfri.

Eller hur? Eller hur? Eller hur?

Fullt rimligt! Eller? Eller? Eller?

Vem svek den överenskommelsen? Måns.
Eller? Eller? Eller?

Måns försatte familjen i skilsmässa och separation. Ciara höll bara fast vid överenskommelsen, att barnen och hon själv inte inte skulle behöva vara nära droger och missbruk ( med allt vad det innebär) vilket är en jävla styrka.

Helt otroligt att du är mer medberoende än Ciara. För du tycker alltså inte att Ciara skulle lämnat flyttat sig själv och barnen out of harms way? Kvinnan och barnen ska stanna i ett äktenskap av missbruk, otrohet och aggressivitet? Det måste vara en ganska unik ståndpunkt i modern tid i väst. Eller har du några andra förebilder?

Det fetade; verkligen helt otroligt. Annars är det ju bara Måns föräldrar och nannyn som varken har egna vänner eller familj som är mer medberoende än Ciara.
Sjukt att främlingar känner så starkt för en kändis att de blir sjuka i medberoende och dessutom värre än kändisens egen fru som lyckats bryta sig loss och välja vad som är friskt och det bästa för barnen.
Citera
2025-08-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du fortsätter exploatera MånsPetters barn i dina inlägg. Har du inte sett MånsPetters vädjan om att låta bli det? Han skadas bara av dina sinnessjuka angrepp på Ciara, jag tror att han skulle önska att inte bli förknippad med dem.

MånsPetter ska förmodligen också hitta en ny som ska kunna existera tillsammans med hans ”bittra barn”. Förstår du hur sjuka dina inlägg är?

Att hon skulle klippa sönder sin brudklänning för att få lite spets till en tavla med en dansande ballerina är bara fantasier hos en del sjuka hjärnor i tråden. Det kan lika gärna vara en gammal spetsgardin eller vad som helst. Men hatet har tydligen inga gränser.
Ett verk har hon gett namnet "Repose in ruins", översatt till svenska "Vila i ruiner".
Det är tyg från en äkta brudklänning. Från början stod det i någon pressartikel att det skulle vara hennes egen brudklänning.
Nu fann jag två artiklar där det stod en riktig brudklänning.
Inte hennes egen.
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1...lopsklanningen
Citera
2025-08-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Det står i det jag citerade, det han själv sagt. Du får det att låta som M är nån slags kunglighet.
Menar du att det är ok att göra som han beskrev om någon har bara axlar?
Försök att läsa det MZ sa humoristiskt. Med glimten i ögat . Och inte bokstavligt rakt av.
Tror du att MZ har haft sex med sin sexterapeut också? Eller var det ett självironiskt skämt?
Senast redigerad av ottoplommon 2025-08-31 kl. 12:51.
Citera
2025-08-31, 12:58
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Måns egna ord:
"Mitt bästa raggningsknep är att sitta på en efterfest och sedan börja smeka tjejen lite på axeln. Sedan smeker jag längre och längre ner på armen, under bordet tills jag når handen. När jag väl är framme där måste man få någon respons. Antingen skjuter hon bort handen och då får man börja om vid axeln. Annars tar tjejen mig i handen och då är man hemma, sa han då".

Mums kör samma taktik som en 12-åring på sin första klassfest, man kan faktiskt undra om det inte finns ngn typ av förståndshandikapp hos Måns Petter Albert, för om så vore fallet skulle det ju kunna vara till hans försvar för allt sjukt han gör/gjort!
Citera
2025-08-31, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Ja, hon har även kallat sig ”Professional Pretender” på sitt Instagram-konto. Det har nu tagits bort. Det ser nog inte så bra ut i samband med skilsmässan. Notera också att hon har ändrat ordningen på sina egenskaper.
Idag är det: Mama, Actor, Painter. Då var det: Actor, Artist, Mama. Det verkar nog bättre att sätta mamma först om man vill få vårdnaden om barnen i en vårdnadstvist osv.

Jag hittade skärmdumpen här i artikeln, det var innan ändringen (och innan hon hade PR-byrån vid sin sida?):
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-pa-instagram
Professional Pretender är en fyndig beskrivning på en skådespelare. Varför skulle det vara ett problem i samband med en skilsmässa?

Tror du att en domstol beaktar ordningen på orden om det blir vårdnadstvist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in