Citat:
Det är inget problem att vittna om man har rent mjöl i påsen och det är inget jag "tror", kärringen är inte ens anklagad för något när hon blir kallad som vittne utan behöver bara svara sanningsenligt på dom frågor hon får.
Tänk det tyckte inte jag. Tycker att BZ var ödmjuk och ansträngde sig för att svara så ärligt hon kunde på frågorna.
Att hon pressat MZ förra våren när han mådde dåligt om han hade något missbruk. Vilket MZ förnekade. Nu hade han erkänt att det var så.
Tror du att det är lätt att vittna? Eller tror du att det är nervöst?
Att hon pressat MZ förra våren när han mådde dåligt om han hade något missbruk. Vilket MZ förnekade. Nu hade han erkänt att det var så.
Tror du att det är lätt att vittna? Eller tror du att det är nervöst?
Citat:
Nej jag är inte "ilsken" och uppför mig inte heller som en hund. Jag älskar inte C och brukar inte gnälla när andra tar till öknamn. Däremot tycker jag att det är mycket hittepå, inte minst från dig, och härskarteknik i tråden som drabbar henne.
Du far ut som en folkilsken rottweiler till försvar för C vid minsta kritik.
Vad skulle du ta dig till om någon kallade din älskade C respektlöst för "kärringen"?
Vad skulle du ta dig till om någon kallade din älskade C respektlöst för "kärringen"?
Du och några till anklagar henne för förtal och en massa annat svammel som ni presenterar som fakta, när det bara är smutskastning utan substans som t ex att hon skulle vara ute efter ekonomiska fördelar och att hon inte skulle ta hand om barnen och se till deras bästa, eller att hon skulle missbruka vin för att någon sett någon bild på Instagram...

Ställer man det mot någon (hennes make) som bevisligen missbrukar kokain och alkohol (enligt tester begärda av myndigheter) och även har andra "substanser" i blodet i närtid och dessutom varit notoriskt otrogen i alla förhållanden sedan lång tid tillbaka och även i det senaste mot hans egna barn mor.
Då måste man väl vara bra korkad om man tycker att det finns något reellt utrymme för att gnälla på C på det sätt som ni gör?
Hon har säkert fel och brister som alla normala människor har, men kom igen, jämfört med Mums (och hans mor) framstår hon som en bra mycket mer sansad och jordnära person.
Du ställer "indicier", skvaller och hypoteser, mot belagda fakta.
Citat:
Jag är helt övertygad om att han minns sin äldre halvbror och mycket mer än så, var du får dina "2,5-3 år" ifrån undrar jag, det är knappast så att barn är medvetslösa under sina första levnadsår.
Vad tror du OZ minns av sina första månader i UK?
10 månader i Sverige för en sådan liten är väldigt, väldigt lång tid.
Man brukar säga att de första minnena bildas vid 2,5-3 års åldern. Så vad tror du OZ minns av sitt unga liv?
10 månader i Sverige för en sådan liten är väldigt, väldigt lång tid.
Man brukar säga att de första minnena bildas vid 2,5-3 års åldern. Så vad tror du OZ minns av sitt unga liv?
Dessutom har han en helbror som med råge passerat "din gräns för vad ett barn minns" och han har definitivt många minnen från tiden i England, trolige fler än tiden här i Sverige.