2025-07-30, 23:30
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Tänk det tyckte inte jag. Tycker att BZ var ödmjuk och ansträngde sig för att svara så ärligt hon kunde på frågorna.
Att hon pressat MZ förra våren när han mådde dåligt om han hade något missbruk. Vilket MZ förnekade. Nu hade han erkänt att det var så.
Tror du att det är lätt att vittna? Eller tror du att det är nervöst?
Det är inget problem att vittna om man har rent mjöl i påsen och det är inget jag "tror", kärringen är inte ens anklagad för något när hon blir kallad som vittne utan behöver bara svara sanningsenligt på dom frågor hon får.
Citat:
Du far ut som en folkilsken rottweiler till försvar för C vid minsta kritik.
Vad skulle du ta dig till om någon kallade din älskade C respektlöst för "kärringen"?
Nej jag är inte "ilsken" och uppför mig inte heller som en hund. Jag älskar inte C och brukar inte gnälla när andra tar till öknamn. Däremot tycker jag att det är mycket hittepå, inte minst från dig, och härskarteknik i tråden som drabbar henne.
Du och några till anklagar henne för förtal och en massa annat svammel som ni presenterar som fakta, när det bara är smutskastning utan substans som t ex att hon skulle vara ute efter ekonomiska fördelar och att hon inte skulle ta hand om barnen och se till deras bästa, eller att hon skulle missbruka vin för att någon sett någon bild på Instagram... Det finns vad vi vet inte ens någon anmälan om förtal, och ingen har ens brytt sig om att begära ett alkoholtest från henne när det skulle utredas var barnen ska bo.

Ställer man det mot någon (hennes make) som bevisligen missbrukar kokain och alkohol (enligt tester begärda av myndigheter) och även har andra "substanser" i blodet i närtid och dessutom varit notoriskt otrogen i alla förhållanden sedan lång tid tillbaka och även i det senaste mot hans egna barn mor.

Då måste man väl vara bra korkad om man tycker att det finns något reellt utrymme för att gnälla på C på det sätt som ni gör?
Hon har säkert fel och brister som alla normala människor har, men kom igen, jämfört med Mums (och hans mor) framstår hon som en bra mycket mer sansad och jordnära person.
Du ställer "indicier", skvaller och hypoteser, mot belagda fakta.

Citat:
Vad tror du OZ minns av sina första månader i UK?
10 månader i Sverige för en sådan liten är väldigt, väldigt lång tid.
Man brukar säga att de första minnena bildas vid 2,5-3 års åldern. Så vad tror du OZ minns av sitt unga liv?
Jag är helt övertygad om att han minns sin äldre halvbror och mycket mer än så, var du får dina "2,5-3 år" ifrån undrar jag, det är knappast så att barn är medvetslösa under sina första levnadsår.
Dessutom har han en helbror som med råge passerat "din gräns för vad ett barn minns" och han har definitivt många minnen från tiden i England, trolige fler än tiden här i Sverige.
Citera
2025-07-30, 23:39
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Då får min trovärdighet vara förverkad då.
Tills fup om polisanmälan av en knuff kommer.
Såvida det inte blir/blivit nedlagt.
Du smiter ännu en gång från "för att ge X-maken dålig publicitet", ett påstående från dig.
Att hennes avsikt med anmälan skulle vara för att ge mums dålig publicitet är något du själv hittat på, man gör en polisanmälan när man sett eller utsatts för ett brott.
I alla fall gör normala människor så, men du kanske har andra vanor, som du i det här faller projicerar på C?
Citera
2025-07-30, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är inget problem att vittna om man har rent mjöl i påsen och det är inget jag "tror", kärringen är inte ens anklagad för något när hon blir kallad som vittne utan behöver bara svara sanningsenligt på dom frågor hon får.

Nej jag är inte "ilsken" och uppför mig inte heller som en hund. Jag älskar inte C och brukar inte gnälla när andra tar till öknamn. Däremot tycker jag att det är mycket hittepå, inte minst från dig, och härskarteknik i tråden som drabbar henne.
Du och några till anklagar henne för förtal och en massa annat svammel som ni presenterar som fakta, när det bara är smutskastning utan substans som t ex att hon skulle vara ute efter ekonomiska fördelar och att hon inte skulle ta hand om barnen och se till deras bästa, eller att hon skulle missbruka vin för att någon sett någon bild på Instagram... Det finns vad vi vet inte ens någon anmälan om förtal, och ingen har ens brytt sig om att begära ett alkoholtest från henne när det skulle utredas var barnen ska bo.

Ställer man det mot någon (hennes make) som bevisligen missbrukar kokain och alkohol (enligt tester begärda av myndigheter) och även har andra "substanser" i blodet i närtid och dessutom varit notoriskt otrogen i alla förhållanden sedan lång tid tillbaka och även i det senaste mot hans egna barn mor.

Då måste man väl vara bra korkad om man tycker att det finns något reellt utrymme för att gnälla på C på det sätt som ni gör?
Hon har säkert fel och brister som alla normala människor har, men kom igen, jämfört med Mums (och hans mor) framstår hon som en bra mycket mer sansad och jordnära person.
Du ställer "indicier", skvaller och hypoteser, mot belagda fakta.

Jag är helt övertygad om att han minns sin äldre halvbror och mycket mer än så, var du får dina "2,5-3 år" ifrån undrar jag, det är knappast så att barn är medvetslösa under sina första levnadsår.
Dessutom har han en helbror som med råge passerat "din gräns för vad ett barn minns" och han har definitivt många minnen från tiden i England, trolige fler än tiden här i Sverige.

Ja men du som verkar veta är C ute efter ekonomiska fördelar eller klarar hon sina kostnader själv med sin ca 1 miljon om året i svenska pengar.

Ok men C kanske ska vara beredd i likhet med MZ att ta ett test för alkoholtest, hon får ligga lågt ett tag med vindrickandet 😉 även om det kanske är tufft.
Citera
2025-07-30, 23:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Ja men du som verkar veta är C ute efter ekonomiska fördelar eller klarar hon sina kostnader själv med sin ca 1 miljon om året i svenska pengar.

Ok men C kanske ska vara beredd i likhet med MZ att ta ett test för alkoholtest, hon får ligga lågt ett tag med vindrickandet 😉 även om det kanske är tufft.

Jag citerar mig själv nu. Men bara för att tipsa MZ meningsmotståndare ett peth test kan ses tillbaka 2-4 veckor i tiden ca.
Citera
2025-07-31, 00:20
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Jag citerar mig själv nu. Men bara för att tipsa MZ meningsmotståndare ett peth test kan ses tillbaka 2-4 veckor i tiden ca.
Det finns inga fler än du och några till i denna tråd som låtsas tro att Ciara skulle dricka en massa vin . Syns tydligt och klart att hon sköter om sig väl och på hennes instagram lyser vinglasen med sin frånvaro. Är det någon som hinkar vin så är det väl MånsPetter själv samt att han snortar kokain.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-07-31 kl. 00:23.
Citera
2025-07-31, 00:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det finns inga fler än du och några till i denna tråd som låtsas tro på att Ciara skulle dricka en massa vin . Syns tydligt och klart att hon sköter om sig väl och på hennes instagram lyser vinglasen med sin frånvaro. Är det någon som hinkar vin så är det väl MånsPetter själv samt att han snortar kokain.

Nej men nu hittar du på. Det är massor på var och varannan bild, och ofta med barnen där yngsta är bebis och på en fantastisk familjebild håller hon upp vinet istället. Det är massor och hon skriver kort efter sonens födelse om längtan efter vinet, som på podden. Hon dricker när hon målar, när hon är med barnen, hon ser loj ut och detta är så illa. Festar bilder med massor av flaskor.

Detta skall man lämna som förälder för att leva med barnen som familj. Man kan umgås med andra barnfamiljer.
Citera
2025-07-31, 00:36
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Nej men nu hittar du på. Det är massor på var och varannan bild, och ofta med barnen där yngsta är bebis och på en fantastisk familjebild håller hon upp vinet istället. Det är massor och hon skriver kort efter sonens födelse om längtan efter vinet, som på podden. Hon dricker när hon målar, när hon är med barnen, hon ser loj ut och detta är så illa. Festar bilder med massor av flaskor.

Detta skall man lämna som förälder för att leva med barnen som familj. Man kan umgås med andra barnfamiljer.

Barnen har det givetvis mkt bättre i England med sitt skyddsnät man haft där sedan födseln än att hamna i klorna på den dysfunktionella familjen Zelmerlöw i Skåne.
Citera
2025-07-31, 01:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Barnen och Ciara ser ut att må bättre än någonsin. Beror nog på att dom slipper ha den missbrukande MånsPetter i sin sfär.
Citera
2025-07-31, 01:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
När Måns spelade på sitt café (med sina löjliga solglasögon) så sa han till publiken att han ville säga något. Som om det gällde det som hänt... men han nöjde sig med "att det ger sig väl". Är 100% säker på att han skulle berätta att han hade fått träffa sina barn.
Varför stå och låtsas gråta över barnen om han nu fick träffa dom? Då borde han väl istället varit glad? Nej, han grät inte över några barn utan för att att han blev ertappad förra året med transan. Sen dess har har allt gått utför. Självförvållat till 100%. Borde vara det dyraste knullet i hans liv.
Citera
2025-07-31, 03:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hur kan Ciara blivit dömd för förtal? Det tar tydligen "ungefär" ca 120 dagar från att en anmälan har gjorts till ett åtal väcks. MZ kan ju inte väcka åtal innan rättegången i Uk är klar. Fattar du väl?

Asdfghjkl-12345 ljuger om det i sitt inlägg nedan? Bra att veta, då kan man bara hoppa över hens inlägg eftersom de är oseriösa och felaktiga.

Citat:
Det är nedlagt, brott kan ej utredas och i samband med det gick hon ut med att Måns får träffa sina söner när han vill förutsatt att det är säkert. Säkerligen en överenskommelse att hon var tvungen att göra det.

Ciara är skyldig till förtal mot Måns, punkt.
Senast redigerad av N.Armstark 2025-07-31 kl. 03:16.
Citera
2025-07-31, 06:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Barnen har det givetvis mkt bättre i England med sitt skyddsnät man haft där sedan födseln än att hamna i klorna på den dysfunktionella familjen Zelmerlöw i Skåne.

Tror du? Trots att två tredjedelar av barnens skyddsnät inte finns där? Dvs MZ och nannyn de om några har väl varit barnens skyddsnät.
Citera
2025-07-31, 06:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Barnen och Ciara ser ut att må bättre än någonsin. Beror nog på att dom slipper ha den missbrukande MånsPetter i sin sfär.

Ok de ser ut att må bättre ? Men du vet inte?
Hur kan något sådant bedömas bara genom att SE någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in