2007-12-16, 16:16
Medlem
gorgonzolas avatar
Hej, jag funderar på att söka något jobb. Jag har i princip bara ett krav och det är att det skall vara någorlunda fria tider, dvs jag vill kunna jobba natt eller dag beroende på vad som passar mig för tillfället. Några ideer?
Citera
2007-12-16, 17:21
Medlem
ayanamiis avatar
Programmerare, grafisk designer. Det mesta där man använder datorer helt enkelt. Annars funkar nog väktare hyffsat.
Citera
2007-12-16, 17:26
Medlem
ambisckos avatar
väktare, spärrvakt, tågvärd, taxiförare, bussförare, lokförare, personlig assistent, vårdbiträde, butiksbiträde (7-eleven) mcdonalds etc
Citera
2007-12-16, 17:42
Medlem
gorgonzolas avatar
Jo programerare låter ganska rimligt, det är faktiskt det jag studerar till

Tror jag förklarade lite dåligt, vill alltså inte jobba under fasta tider...om jag känner för att jobba vid 3 på natten så vill jag att det ska vara möjligt (och därför fungerar ingen av de övriga förslagen...tror jag?)
Citera
2007-12-17, 08:26
Medlem
angelgirls avatar
Översättare, fritt fram att jobba när och var du vill bara deadlinen hålls.
Citera
2007-12-17, 09:18
Medlem
electronauts avatar
kan tipsa

sitter för tillfället i berwaldhhallen som väktare ett helt underbat jobb tillgång till internet och omgiven av de vackra tjejerna som jobbar i biljettluckorna .. det är high life
Citera
2007-12-17, 09:24
Medlem
miklons avatar
Någon form av frilansjobb verkar väl vettigt. Vill du ändå ha en mer normal form av anställning så får du söka efter ett jobb där du kan jobba hemifrån i så stor utsträckning som möjligt, men då gäller ju också att det inte finns krav på att du t.ex. ska vara nåbar via telefon och mail under veckodagarna.
Citera
2007-12-17, 11:11
Medlem
electronauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Någon form av frilansjobb verkar väl vettigt. Vill du ändå ha en mer normal form av anställning så får du söka efter ett jobb där du kan jobba hemifrån i så stor utsträckning som möjligt, men då gäller ju också att det inte finns krav på att du t.ex. ska vara nåbar via telefon och mail under veckodagarna.

vilka typer av jobb kan man sytra från hemmet? det låter ganska intressant ..dom ända jag känner till är typ "korsordsbyggare"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in