laddade för ett tag sedan ner en film från en torrentsida som jag söker igen
filmen hette någonting liknande "brittish amateur", men var väl egentligen en semiproffsfilm eftersom den var utgiven. aktörerna var nästan garanterat amatörer, men det var i alla fall en person till som filmade med handkamera hemma som folk och utan falska fasader. scenerna var även i en följd utan klipp (om jag minns rätt).
tjejerna var väl sådär lite halvtaskiga i alla scener förutom en. det är den vill jag ha såklart
scenen börjar väldigt annorlunda med att kameramannen och tjejen står upp och pratar i ett rum.
tjejen har en väldigt mörk whiskeyröst och de skämtar bla om en barnleksak hon plockar upp från golvet. leksaken pratar när de trycker på den och hon säger att det är hennes röst de använt till leksaken.
in kommer en kille och det vanliga drar igång. hon suger och han slickar henne i en hörnsoffa. hon och kameramannen pratar lite igen och hon undervisar killen som slickar vad han ska göra. hur fan minns jag det? jo, hon säger att det inte är klitoris han ska gå på utan själva hålet.
de knullar och efter ett tag "övertalar" kameramannen henne att rida analt efter att hon skrattande vägrat doggy. när hon är uppvärmd sedan körs även doggy och alla skrattar för att killen som knullar blir så jävla glad
jävlar vilken berättelse, men nu kanske man får svar.
snälla!