Söker efter namnet på en gammal film. Här pratar vi nästan aincent.
Filmen verkar vara gjord på sent 70- till tidigt 80-tal, av att döma från kamerkvaliten.
Det jag kommer ihåg från själva filmen var att det handlade om en tjej som hette Linda hamilton. Möjligen Lynda hamilton.
Tjejen jobbar på en sporttidning som går dåligt och hon vill skriva artiklar om kvinnor som tävlar på samma vilkor som män. Vilket senare visar sig bli räddningen för tidningen.
Innehåller poolsex med undervattenssekvenser, utomhussex i buskage och tjejsex mm.
Okej, jag ska göra mitt bästa att förklara så mycket jag bara kan om filmen jag söker efter.
Det börjar med att en jättesöt brunett blir intervjuad om lite allt möjligt, precis som i en del andra rullar, jag minns att killen sen säger "and, you get a free massage", varpå tjejen svarar "yaaay!".
Det börjar som en massage där hon ligger naken på rygg med handdukar över hennes mer intima delar, killen börjar massera lite oskyldigt runt nacken, benen etc, sedan börjar han ta henne på brösten och det hela går gradvis vidare tills de knullar.
Ni har säkert ingen aning om vilken film jag menar för jag suger på att förklara, men filmen låg uppe på RedTube för rätt länge sen (6+ mån) men blev borttagen tror jag, den hette något i stil med "lovely brunette recieves a massage"
Vore guld om någon hittade filmen åt mig jag har letat efter den lite av och till sen den försvann, och nu gör jag ett sista desperat försök och frågar Flashback om hjälp.
... Det börjar som en massage där hon ligger naken på rygg med handdukar över hennes mer intima delar, killen börjar massera lite oskyldigt runt nacken, benen etc, sedan börjar han ta henne på brösten och det hela går gradvis vidare tills de knullar. ...
Låter som Fucked Hard 18, en mycket trevlig serie. Sök på "Fucked hard", "Fucked hard 18" eller "fh18" på valfri streamingsida (empflix har ett hyfsat utbud).
Hittar du inte din skönhet hittar du med sannolikt en annan
Låter som Fucked Hard 18, en mycket trevlig serie. Sök på "Fucked hard", "Fucked hard 18" eller "fh18" på valfri streamingsida (empflix har ett hyfsat utbud).
Hittar du inte din skönhet hittar du med sannolikt en annan
TACK! Du är min hjälte!
Hittade filmen jag sökte efter plus en jädrans massa fler liknande filmer med mycket fina flickor.
Det är något med såna filmer som jag verkligen tänder på, är normalt sett mer för lebbporr men oj, detta tar fan priset!
vet inte om detta hör hemma här eller i humortråden, men jag söker ett klipp på internet där det är porrfilmer men någon har redigerat så det ser ut som att personerna gör andra saker istället för att ha sex. jag såg den för ett tag sen och den var riktigt komiskt. Det är t.ex. som dessa bilder, fast i film:
En tysk film, Introt börjar med att ett gäng (4-6)tjejer hoppar av en vit jeep framför ett stort vitt hus lr mini-mansion va man nu ska kalla det, nästa scen så halvligger alla tjejer på ett bord nakna från magen o neråt, en ful gubbe rakar 2 tjejer och testslickar sedan alla. En långfilm detta och inte bara ett klipp.
För ett bra tag sen så såg jag en länk på exitenz (tror jag). Det var en kille som fick till det med en hyfsat fräsch brud. Men direkt när tjejen tar på han så kommer han och så hör man "HUMANILIATION!". Rätt kul film. Någon som vet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!