Jag undrar om någon har hört talas om en rulle vid namn fransyskor på orientexpressen eller något liknande? handlar om en manusförfattare som skriver en film o varje scen han skriver spelas sedan med hjälp av en en jävligt ful kille...
Söker en film serie där olika människor går runt och frågar om dom kan göra olika saker för pengar.
Vet någon vad jag menar?
Inte bangbros eller dylikt. Tror det heter något med "do it for chash" lr så.
Söker en film serie där olika människor går runt och frågar om dom kan göra olika saker för pengar.
Vet någon vad jag menar?
Inte bangbros eller dylikt. Tror det heter något med "do it for chash" lr så.
Får alltid höra från mina förlädrar när ämnet "kult porrfilm" kommer upp att den bästa som finns (enligt dom) är något dom kallar för "Rörmokaren" som typ fanns förr när porr var på super 8 smal film.
Så undrar jag om någon kan svara på om det är orginal titeln eller om filmen kan tänkas ha något annat namn? Finns den att få tag i?
Senast redigerad av The1&only 2008-05-24 kl. 23:32.
Söker inte en film men väl ett klipp som jag hade för något år sen men som försvann vid datakrasch. Minns inte alls vad klippet hette men det var en scen som utspelade sig i ett ljust rum med vad som skulle framstå som ett brudpar och en brudtärna. Bruden var (åtminstone i början) klädd i brudklänning. Den enda jag kommer ihåg från klippet var en blondin som har varit med i Teachmyass och då hette Sophie.
Ursprungligen fick jag klippet från TPB men jag har sökt och sökt utan att hitta det igen.
Hilfe.
Söker fransk (nästan säker) film med riktigt snygga brudar. Scener jag minns är bland annat en journalist (tror det cirklar runt henne mest) som är på någon bar/pub/resturang och intervjuar någon som hon sedan har sex/suger med/av på en toalett (inte säker på om det är 2 killar). En annan en skithet brud med ganska stort vilt hår, brunett, blir knullad på en soffa, tror det är 2 andra brudar och inkluderat journalisten. Några som har sex ute på en picknick duk minns jag nog också.
Söker fransk (nästan säker) film med riktigt snygga brudar. Scener jag minns är bland annat en journalist (tror det cirklar runt henne mest) som är på någon bar/pub/resturang och intervjuar någon som hon sedan har sex/suger med/av på en toalett (inte säker på om det är 2 killar). En annan en skithet brud med ganska stort vilt hår, brunett, blir knullad på en soffa, tror det är 2 andra brudar och inkluderat journalisten. Några som har sex ute på en picknick duk minns jag nog också.
Tack på förhand!
French Beauty, jag sökte en film av samma producent häromdagen =P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!