Jag letar efter ett sjukt härligt klipp med en brasilianska tror jag att det var. Hon hade en maffig kropp såsom de har där, hade silikonbröst. Hon och en ung smal kille spenderar lite tid tillsammans med att smeka å massera varandras kroppar och sedan låter hon honom knulla henne. Nån tatuering här å där har hon också, tror han har en tramp stamp. Hon är svarthårig, likaså han, hon långt hår, han kort hår. Han är spinkig medans hon är stor och fin, inte bbw men större än de flesta tjejer här i västvärlden, tänk en kraftig kvinna som inte är tjock

Anledningen till att jag skriver att hon "låter" honom knulla henne är för att hon ser inte riktigt ut att trivas av det hela, visst hon blir inte illa behandlad men det känns som att allt som användes till det klippet var egentligen hennes kropp som har kurvor jag knappt drömt om förut

Hon tar av sig ett par rosa trosor möjligtvis röda.
Insåg att jag var tvungen att skriva lite mer om klippet då det känns som det är svårt att hitta, då beskrivningen inte är så extremt bra. Tror inte detta hjälper heller men när jag ändå skrivit ett inlägg så är det ju lika bra att bygga på det lite längre.