Hej, jag söker en lesbisk porr film som jag såg för 2-3 år sedan... Det började med ett party sen efter 10 min är det två tjejer som går med varandra mot ett sovrum... Men det jag minns bäst är att dom hade en egen kamera och ändrade vilkel plus zoomning in och ut... Speciellt när dom gnuggade fittorna mot varandra. Den är amerikansk...
Är tacksam för hjälp!
Såg den på xvideos...
Senast redigerad av golf1234 2014-10-05 kl. 10:32.
Har en jävligt luddig förfrågan. En 90-tals rulle, med någon typ av arabisk/harem-setting. Rocco KAN ha varit med i den, men inte helt säker. Minns bara en scen, där en kvinna står fastknuten vid någon typ av skampåle eller dylikt, och blir påsatt bakifrån.
Ett gäng brudar ska ha audition för att bli strippor. De är typ 4 stycken. Först ska de åma sig runt stången, därefter ber "the guy in charge" att de ska börja hålla på varandra och det hela blir tillslut en skön sexorgie där killen går runt och spanar på brudarna som har det bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!