Hej alla glada porrare. Jag söker en film jag såg på canal+ för många herrans år sedan, då man var en liten pojkspoling som smög upp mitt i natten för att titta på lite vuxenfilm.
Notera att minnet kan svikta lite då detta måste varit för minst 10 år sedan.
Filmen handlar om en sorts kvinna som förmedlar kvinnor att hitta män, ungefär som en kontaktsida, eller vad man ska säga. Kvinnan är kåt, hon fixar ihop denna med någon man.
Första scenen där, en kvinna blir ihop fixad med en kille som spelar biljard (om jag minns rätt), kontakt-kvinnan kliver ur scen (hon gör aldrig någon sex scen om jag minns rätt) och dom kör igång för fullt på biljardbordet.
Andra scenen och den jag minns bäst är en blond tjej med kort lockigt hår som blir härligt påsatt av en kille med hästsvans.
Tredje och sista scenen jag minns är att kontakt-kvinnan är ute och joggar med en annan tjej och en kille springer förbi och tjejen vill ha honom, så hon fixar ihop dem två. Dem är på något rum (hotell kanske) och kör för fullt.
Sen minns jag inga fler scener.
Filmen kanske är från sent 80-tal till tidigt 2000-tal, kanske äldre, kanske nyare. Jag vill mest se filmen för det var liksom den första porris man såg, så i rent nostalgi syfte liksom

Jag skulle vilja ha den så bad att det kan finnas belöning att fås.
Mvh // Injectmewithhiv