Letar efter en klassisk porrfilm från 80-talet (minns inte exakt vad den handlade om detta e vad jag minns i huvudet)
Vet om att Tom Byron och Traci Lords är med i den och dem spelar ett par men Traci's karaktär vill inte ha sex fören hon fyller år vilket filmen är dem förbereder inför hennes födelsedag. Minns också en scen där dem tar in en djungel kille som ska föreställa Tarzan eller nåt som ska vara någon underhållningsvärde som senare har sex med en kvinna.
Någon som vet vad filmen heter?
Senast redigerad av Lotso 2012-05-04 kl. 17:51.
Vill dock fortfarande leka sherlock holmes och leta rätt på namnet på denna vackra skapelse!
Inga problem
Jag sökte upp lite till, hon går under de här namnen:
Kitana A - AKA: Demida, Inna, Kitana, Melody, Sindey, Sindy, Zeta D Jag (tror) att det här är en bild på henne?
Söker en svensk film där en ung 18-årig tjej på stan blir förförd och lockad att spela in porrfilm. Det är alltså inte Amandla det handlar om utan en annan film från sent 90-tal. Tjejen som knullas är (eller ska föreställa att vara) oskuld och har knappt sett en kuk innan. När en av killarna sprutar så tycker hon att det är "konstigt".
Någon som har länk till filmen eller vet vad den heter?
Söker en gangbang video. Finns en chans att det kan vara en gangbang auditions, men är inte hundra.
Det är en tjej som är lite osäker på en gangbang (acting, of course). Så hon säger att hon inte klarar det så har för mig att kamera mannen tar bak henne till ett litet mörkare rum och snackar upp henne lite. Tror dom knullar lite också, sen går hon tillbaka till gangbangen.
För ett tag sen (1-2 år sen) Så såg jag en film med en svensk tjej (blond stora rattar)
Som blev fotograferad och senare inbjudan hem till gubben som fotade, det slutade med sex så klart.. Vet NÅGON vilken film detta är.. Han frågar henne flera gånger om hon gjort detta förr och hon säger nej osv.. Vill minnas henne som sååå jävla snygg!
För ett tag sen (1-2 år sen) Så såg jag en film med en svensk tjej (blond stora rattar)
Som blev fotograferad och senare inbjudan hem till gubben som fotade, det slutade med sex så klart.. Vet NÅGON vilken film detta är.. Han frågar henne flera gånger om hon gjort detta förr och hon säger nej osv.. Vill minnas henne som sååå jävla snygg!
Grrr.. Låter som en puma! Synd att man inte är ett JÄVLA dugg kåt!
Letar efter en film/klipp där en milf är i köket på morgonen och har en röd morgonrock, hela tiden tappar hon den så brösten syns lite typ. Sen knullas det...
Har en bild, Såfort jag hittar länkar till klippet är det dött, har sett den förrut.
Om det var klippet du sökte (vilket det låter som) så rör det sig om den otroligt fina glamourmodellen TindraAngel/Feliciah Jönsson, som ganska otippat gjorde ett uppskattat inhopp i porrbranschen.
Finns en lång tråd om henne, men tyvärr bara detta klipp.
Hon ångrade sig omgående och gjorde inget mer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!