Tysk film där ett gäng tjejer tränar självförsvar på nå form av judo matta, när träningen är slut stannar 2 tjejer kvar för extra träning en blondin och en brunett med små bröst och ja ni anar nog hur det hela slutar
Har letat länge efter namnet på en rulle jag såg på 80-talet. TROR att Seka var med i den men jag vet inte.
Det jag minns är att det var en hmm sexklubb? och innanför satt en tjej på knä och en kille började knulla henne i munnen. Hon skulle vara som en staty alltså hon rörde sig inte.
Tror oxå att det var ett rum med en "hypnotisk cirkel" som snurrade och att någon ramlade igenom denna. Ev var klubben olaglig och ngn polis kom in ....
Århundradets sämsta beskrivning och antagligen omöjligt att hitta men måste ju fråga om det finnes någon stjärna här som kan veta
Rätt övertygad om att du tänker på: Plato's Retreat West? alt. Plato's the Movie?
Efterlyser en porrfilm som är från mellan 1988-1999 som heter något i stil med svenska nybörjare / svenska amatörer i filmen är det med en tjej från malmö som är mörkhyad som har sex med 10 killar där det står lektyr på deras tröjor. Om jag inte missminner mig börjar filmen med att dem 10 killarna stiger ur en buss mer än så kommer jag ej ihåg. Alla ledtrådar är till nytta så bara skriv tack på förhand PussPuss
Har sett den titt som tätt som bildlänk på olika sidor, men den leder alltid vidare till ngn annan sida med andra filmer...
Så, ngn som sett detta i sin helhet nånstans?
Alla de här är ganska lika. Är det olika delar i någon serie, och vad heter den isåfall? Oftast en äldre kvinna med en yngre förmåga vid sin sida. Gillar upplägget starkt och letar med ljus och lykta efter dom på torrentsidor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!