Tjena, Ja letar efter en film eller ett klipp som jag hade på min gamla dumburk för många år sedan.
Minns inte vad klippet hette men de involverade 2 brunetter en i vita underkläder och den andra i svarta som blir gangbangade av ett gäng killar på en stor säng. Vad jag vill minnas fick ja tag på klippet via dc++, men som sagt många år sedan.
Söker efter en film där det är tre tjejer, om jag minns rätt, alla klädda i korta "collegekjolar" och har sex i en soffa. Hjälp skulle verkligen uppskattas! Har sökt flera timmar ...
Jag söker efter en scen med en söt asiat som ligger i soffan och pullar till en tavla / ett kort på en kille som senare kommer in och sätter på henne. (har ett svagt minne att han är militär, inte helt hundra dock)
Jag har letat som en dåre i snart ett halvår, utan resultat. Filmen där denna scen är med i kan vara allt ifrån 3 till 5 år gammal.
Helvete såg ett klipp som någon la upp typ en svensk milf + man? amatör par som knullar i Sverige.. har för mig att det hette typ "par ifrån solna knullar" kan vara något helt annat men något i den stilen.. max 1 vecka sedan någon la upp det på FB tror jag
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!