• 7
  • 8
2008-02-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttskrutt
Berätta istället för mig vilket land som är mer jämställt. Eller det land som har en rabiatare feminism.
Men du förstår inte. Jag skiter i om något annat land är mer jämställt, eftersom det fortfarande finns saker att uppnå i det landet vars samhälle jag är en del av.
Citera
2008-02-29, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silly_me
Men du förstår inte. Jag skiter i om något annat land är mer jämställt, eftersom det fortfarande finns saker att uppnå i det landet vars samhälle jag är en del av.
Jag tycktte att du kunde låta ditt okorrupta intellekt ta stälnning till den korrelationen. Dvs, världens mest jämställda land och världens mest rabiata feminism. Den är ganska tänkvärd, säger en del om kvinnors tankeförmåga.
Helt apropå gnäll.
Citera
2008-02-29, 22:45
Medlem
Citat:
Jag tycktte att du kunde låta ditt okorrupta intellekt ta stälnning till den korrelationen. Dvs, världens mest jämställda land och världens mest rabiata feminism. Den är ganska tänkvärd, säger en del om kvinnors tankeförmåga.
Helt apropå gnäll.
Men vad är det du med din överlägsna tankeförmåga vill föreslå?
Att kvinnor i Sverige ska sätta sig ner och bida sin tid tills Oman har kommit ifatt, då kan vi starta debatt igen?
Senast redigerad av Silly_me 2008-02-29 kl. 22:47.
Citera
2008-02-29, 22:47
Bannlyst
Citat:
Men vad är det du med din överlägsna tankeförmåga vill föreslå?
Att kvinnor i Sverige ska sätta sig ner och bida sin tid tills Oman har kommit ifatt, då kan vi starta debatt igen?
Nej, lev era liv lyckligt i det matriarkala paradiset och håll käft ungefär.
Citera
2008-02-29, 22:48
Medlem
Citat:
Nej, lev era liv lyckligt i det matriarkala paradiset och håll käft ungefär.
Det matriarkala paradiset Sverige?
Du kanske redan har läst Per Ström? Eller så är du han... Det är en bekväm tanke.
Citera
2008-02-29, 22:52
Bannlyst
Citat:
Det matriarkala paradiset Sverige?
Du kanske redan har läst Per Ström? Eller så är du han... Det är en bekväm tanke.
Skönt att du har det bekvämt. Puss, godnatt!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in