2007-12-14, 23:22
Medlem
Mayweathers avatar
Hur hanterar man egenligen skallade "flaming shots"? Frskte slcka min med handen, vilket resulterade i en fin blsa, formad precis efter glaset, som suttit i en mnad. Jag har dragit slutsatsen att man inte ska slcka skiten med handen, ngra andra tips?
Citera
2007-12-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayweather
Hur hanterar man egenligen skallade "flaming shots"? Frskte slcka min med handen, vilket resulterade i en fin blsa, formad precis efter glaset, som suttit i en mnad. Jag har dragit slutsatsen att man inte ska slcka skiten med handen, ngra andra tips?

Uhm, allts du kan ju inte lta det brinna s lnge att glaset blir kokhett.
Citera
2007-12-15, 00:34
Medlem
Nr jag tnde p stroh roms shots s drog jag dom brinnandes sfort jag tnt p dom.
Citera
2007-12-15, 05:23
Medlem
hesons avatar
Man kan blsa vldigt hrt snett nedt i glaset - och tnta eld p en kvadratmedter bardisk, det r inte heller rtt.
Man kan ven vnta lite fr lnge med att blsa ut den - och brnna fast det heta glaset i lppen. (tog en 5min att lirka bort utan att brja blda)

Nu frtiden dricker jag eventuella B52or svala utan eld.
Citera
2007-12-15, 21:27
Medlem
Tnk p att topfylla glaset ocks. Gjorde inte det frsta gngen jag inhandlat en flaska absint vilket resulterade i en fin rund ring i handflatan i ngon vecka. Topfyll och lt den inte brinna fr lnge s ska du se att det gr bra.
Citera
2007-12-16, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katyn
Tnk p att topfylla glaset ocks. Gjorde inte det frsta gngen jag inhandlat en flaska absint vilket resulterade i en fin rund ring i handflatan i ngon vecka. Topfyll och lt den inte brinna fr lnge s ska du se att det gr bra.

Absinten ska vl brinna med en sked socker vid sidan om glaset. Fr att sedan tillstta det smlta sockret i absintglaset.

Varfr i helvete man gr s frstr jag inte, d sockret nd br lsa sig i absinten.

Sprit som brunnit blser man vl ut. Men att brnna sprit frstr jag inte heller varfr man gr. Man brnner bort all alkohol.

Mvh Tjeckien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in