2007-12-14, 17:18
Bannlyst
Jag brukar sova 6 timmar ungefär, alla tjejer jag har umgåtts med en tid däremot vill sova gärna 8 timmar, ibland mer och aldrig mindre än 7. De ändå två timmars skillnad i värsta fall. Jag är alltid otroligt kåt på morgonen de tar (flera timmar inna de går över lite grann) och brukar ligga ett tag med stånd och titta på min flickvän vilket gör saken ännu värre. Ibland får jag lust att väcka henne. Efter att ha tagit mej samman och insätt att de garanterat inte kommer att bli något på flera timmar så brukar jag gå ut eller få något arbete gjort och sen göra frukost till henne.

Vad gör ni, är de lika frustrerande för er? Om de finns något tjej som vaknar före sin kille så är de också väldigt intressant.
Citera
2007-12-14, 17:27
Medlem
hanumans avatar
Jag sover också mellan en och två timmar mindre än min tjej och precis du har jag morgontimmarna för mig själv...

Innan vi förökade oss så brukade jag flashbacka, spela civilisation, pula med datorn i allmänhet eller baka bröd - hör och häpna. Nu när vi har ungar är det inte så ofta jag har de där stunderna längre. Antingen väcks vi båda av avkomman eller så vaknar bara jag och då blir det grötservering och lek innan barnets mor vaknar...

Ibland saknar jag den där flashbacktimmen jag brukade få i arla morgonstund. Det var fint att logga in vid sjutiden en lördag, gå igenom nattens fylletrådar och få sig ett gott skratt...
Citera
2007-12-14, 17:41
Medlem
EvenOlderTwats avatar
Om jag inte är i sängen så dricker jag öl, jobbar, kan hända ibland att jag porrsurfar.

Om jag är i sängen och är kåt så brukar några smekningar hjälpa, hon vänder sig på sidan och det är bara att köra.

Jag lägger mig aldrig före 01:00, min kvinna brukar krypa till kojs vid 22:30, vill hon ha så ropar hon, vilket senaste tiden varit varje kväll.
Citera
2007-12-14, 17:58
Medlem
J.Ns avatar
Känner igen samma fenomen från i princip alla relationer jag haft... Fan sover kvinnor mer än män eller vad är det frågan om?

Jag gör allt som jag gör när de inte är här i princip. Vanligtvis läser, sitter vid datorn el ser på film
Citera
2007-12-14, 19:29
Medlem
RickardGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Känner igen samma fenomen från i princip alla relationer jag haft... Fan sover kvinnor mer än män eller vad är det frågan om?

Jag gör allt som jag gör när de inte är här i princip. Vanligtvis läser, sitter vid datorn el ser på film

Dem behöver sin skönhetssömn.
Citera
2007-12-14, 19:32
Medlem
Emp-snubbes avatar
Oftast sover jag faktiskt längre, annars är det aldrig fel att börja morgonen med sex. Hon gillar att bli väckt med förspel.
Citera
2007-12-14, 19:33
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Då (inte nu iofs) sitter jag vid datorn och skriver på Flashback...
Citera
2007-12-14, 19:50
Medlem
Tar saken i egna händer

Ahh minnen...
Då man hade flickvän och vart morgonkåt men inte en chans att komma till skott så fick man ju vara lite sneaky. Vi sov oftast med varsit täcke eftersom hon alltid vred och vände på sig i sömnen.
Vaknade man på morgonen med en bultande soldat så var det bara att hoppas på att hon låg vänd med ryggen och rumpan mot min sänghalva. Då behövde man bara lyfta upp och flytta undan täcket lite försiktigt och blottade den fina rumpan i morgonljuset och några handtag senare och lite kladd på magen vart det bara att stiga upp och duscha, nöjd och belåten.
Citera
2007-12-14, 20:38
Bannlyst
De är klart så kan man ju göra. Men jag skulle aldrig göra de, de skulle kännas sjukt på något sätt särskilt om man har lyft undan hennes täcke först. Jag har väldigt svårt att tänk mej att ligga och onanera samtidigt som jag kollar på min sovande flickvän, eller överhuvudtaget göra de när hon är där (nu runkar jag nästan aldrig ändå).
Citera
2007-12-14, 20:41
Bannlyst
Ännu starkare blir de om hon har tagit av sej täcket under natten och ligger där helt naken på morgonen, och givetvis bara sover och sover.
Citera
2007-12-14, 21:56
Medlem
MisterToms avatar
När jag vaknar och han inte sover så hittar man honom alltid vid datorn eller brevid mig i sängen tittandes på tv eller tittandes på mig.
Citera
2007-12-14, 22:01
Medlem
jandis avatar
jag brukar nog alltid somna när han somnar och vi sover ungefär lika längre. dom mornar när han vill sova länge och jag är mörtpigg så går jag upp och käkar frukost och läser dn's kulturdel sen kryper jag in hos honom igen. handlar det om kåthet brukar ingen av oss låta sömn komma i vägen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in