För någon dag sedan så hade jag problem med att öppna kameramappen genom USB, fick testa några gånger innan den överfyllda mappen visade sig... i samband med det så ändrades min Systemmapp som var fint avgränsad mellan olika enheter till vanlig visning... en mindre petitess i sammanhanget dock...
Nu till problemet... jag skulle in och leta lite filer i burken och öppnade "Den här datorn" och dubbelklickade på en av hårddiskarna, men istället för att öppnas som vanligt så jag kom åt filerna så öppnades sökdialogen...
Jag har letat runt i mappalternativ, men i filtyper>enhet finns bara "find" med, inget förval för att öppna enhetsmappar. Övriga mappar funkar som vanligt och jag kan komma in i enheter genom att högerklicka och markera "öppna"...
Vore trevligt att få skiten att fungera igen, men kommer inte på någon lösning så tar gärna emot hjälp...
Lyckades lösa problemet med en återställningspunkt... Testade först göra så enheterna öppnades med "Explore", men det resulterade bara i att de öppnades i nytt fönster... börjar nog dock snart bli dags för en formatering igen...