2007-12-13, 18:29
Bannlyst
hej ja har precis köpet ett headset me mic men den där jävla fittiga hor micen vägrar funka dom sa att ja skulle installera den på nåt jävla sätt men inte me skiva eller nånting hur gör ja de
Citera
2007-12-13, 19:11
Medlem
kimdah2002s avatar
0.1. Rubriken ska visa vad inlägget handlar om
Genom val av rubrik så hjälper du andra användare att berätta vad ditt inlägg handlar om. Då det postas flera tusen nya inlägg här varje dygn, så är det av stor vikt att hjälpa till att göra forumet så översiktligt som möjligt. Om ditt inlägg är en fråga, så skall din rubrik sluta med ett frågetecken.
Citera
2007-12-13, 19:11
Medlem
Flytande_argots avatar
Tja, till att börja med så kan du sätta en vettig rubrik då rubriker som "Hjälllllp" inte är till stor hjälllllp för oss övriga.

Sen kan du gå in på kontrollpanelen och välja "Ljud och Ljudenheter". Där finns en hel del som kan vara av intresse, bland annat "kontrollera maskinvara".
Citera
2007-12-13, 19:13
Medlem
RickardGBGs avatar
Du är helt enkelt en idiot, det är skälet tilll att det inte fungerar.
Citera
2007-12-13, 21:31
Medlem
lycklig_mans avatar
Du kan få hjälp med att sätta en vettig rubrik om du vill.
Citera
2007-12-13, 21:41
Medlem
pitchbox9s avatar
Tappade lusten att ens ta mig tid och försöka hjälpa dig. Sätt en vettig rubrik nästa gång. Med vettig menar jag inte "Proooooooooooblem" "vaaaaarför!!!??" "ljuuuuuuud" etc.

Argot gav dig vägledning iaf.
Citera
2007-12-14, 08:59
Medlem
ugge_das_boots avatar
Skrev jag verkligen så dåligt när jag var 14 .. har svårt att tro det ..fast på den goda tiden fanns det ju en riktig skola också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in