Citat:
Ursprungligen postat av gagg_OLF
Öh.. Du tycker alltså inte att det är mer töntigt att stoltsera runt med byxorna nere i knävecken, blöja på huvet, prata som att man vore efterbliven, mer guld runt halsen än mat på bordet, verkligen KONCENTRERA på hur svart man är.. Jo, det är tufft. Sedan att de mördar varandra är ännu mer macho. Man borde egentligen slänga in dem i ett zoo och/eller en stor glasburk så man verkligen kan dra nytta av sina popcorn.
Inte bra på att rappa? Inget fel på sveriges rappare.
Ja, det är rätt mycket mer intresant att höra på en galen mördare som är helt rabiat i sitt sätt att rappa på, än en misslyckad fattig råtta som gråter över att hans mamma dog.
Och jo, det är verkligen fel på sveriges rappare, de har ingen stil ingen attityd, och de alla försöker rappa om något som inte finns i sverige, något slags getto, möjligen rosenård, fast svenska ghetton är inte ens som GHETTON, det är som arabländer, vilket bara gör det sorligt..
och om de inte ska rappa om hur hårt det är på SÖDERMALM så blir det konstiga låtar som "alla som inte dansar är våldtäktsmän"... eh, seriöst.. svensk hiphop/rap
= nördar som ser uts om benrangel, drar på sig säckiga byxor, rakar skallen utan att fatta varför, snackar på ett sätt som de inte förstår, eh.. töntar..
sen är ALLTING SÅ HÅRT för dem plötsligt, ojojoj.. en tjej sa inte JA när PELLE frågade chans fan "livet är hårt, ingen kärlek i hans liv"...
ojoj hans mosters kusin dog "alla mina släktingar försvinner, jag gråter några liter tårar"
I usa har de supersnygga tjejer som visar upp sig i bikinis när de kommer upp sig i raplåtarna, KEN RING talar för att "föräldrarna får skämmas" över sina dottrar för de skulle visa kjolen, tur att hans föräldrar (i graven och i världen) kan vara stolta när han skriker att man ska storma slottet... han är så mobbad.. jag hatar verkligen ken
PETTER är nästan lika illa.. jävla gråtlåtar..
svensk hiphop = den som kan gråta mest..
Ken Ring är en snäll och trevlig familjefar som älskar sin flickvän
Ken Ring är Sveriges hårdaste rappare
Ken Ring blev nedslagen av zignare
Ken Ring är riktigt grym på att vara ett benrangel