• 2
  • 3
2007-12-23, 14:49
Medlem
De La Hoyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Jag har samma problem ibland - helt förjävlig känsla å så får man småskvätta i en timme innan allt är ute.

Man måste se till att vara helt tömd på urin helt enkelt. Om man misslyckas med det har jag märkt att det går fortare över om man kan gå över till helslakt tillstånd direkt efter utlösning.

Medicin & Hälsa?

Aa fyfan det hatar jag! Jag sitter på toastolen och bara lider och försöker att pissa så gott det går, riktigt obehaglig känsla
Citera
2007-12-24, 23:45
Medlem
Aldrig att jag skulle krunka.. brunka däremot går bra
Citera
2007-12-25, 02:53
Bannlyst
hehe fb-runkare hehehe. lite mycket glögg sorry god jul alla (runkare) hehe
Citera
2007-12-25, 04:35
Medlem
sikHs avatar
Såhär gör ni, när ni ska pissa och ni vet att den där "obehagliga" känslan ska komma så tryck på kuken när ni ska börja pissa så att det blir motstånd, gör det hela tiden tills allt är ute, gör ni rätt så kommer det ingen obehaglig känsla.
Citera
2007-12-25, 04:49
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utratt
Är det bara jag som får problem då? Känns som det är nåt kvar i röret och det känns allmänt obehagligt. Det ända jag kan göra är att försöka pressa ut mer av min saliga blandning och det kan ibland ta väldigt lång tid.
Finns det nåt annat sätt?

Ljummet/varmt vatten på ollonet, funkar alltid.
Citera
2008-01-05, 00:42
Medlem
Roland Janssons avatar
Ännu en som råkar ut för detta. Ett runk/knull när man är lite pissnödig slutar med en halvtimmes svidande pissning där det kommer ut i små smärtsamma skvättar. Har aldrig tagit upp ämnet med någon då jag trodde jag var ensam, men ska ta upp det med grabbgänget (på fyllan...) snarast...så får vi lite mer statistik.
Citera
2008-01-05, 04:09
Medlem
C.A.Tls avatar
Ja jo, även jag har upplevt detta
Citera
2008-01-05, 22:17
Medlem
koprofagens avatar
Ja det känns jävligt obehagligt ja, det tar hemskt lång tid att komma och när det väl kommer så känns det tungt och äckligt samt att sädet är till hälften utspätt med piss.

Citat:
Ursprungligen postat av krimm
Har lite med detta att göra: Är det några fler än jag som blir alltid blir pissnödiga efter att ni kommit?
Jag tror faktiskt att det är så för alla.
Citera
2008-01-05, 22:50
Medlem
Mojen13s avatar
Även jag har detta problem..... Riktigt jobbigt. Men jag ska verkligen testa det där med ljummet vatte på ollonet.

//Mojen
Citera
2017-05-07, 01:28
Medlem
bax88s avatar
Lider av detta nu, helvete vad jag hatar när det händer. Brukar ta en dusch i 30 minuter eller så. Enda sättet för mig att bli av med det verkar vara att vänta ut de.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in