2013-10-23, 17:29
Medlem
BlackJewels avatar
Att slå mynt av ego och själ och blanda ihop det är ju inget som asiater själv ens har varken patent på eller verkar "behärska" , finns knappat någon som förstår själ annant än tytt eller direktöversatt till relationer, även om också fångar har ett ego, som är ituplockat och manipulerat, det kallas annars för förädlingsmani.
Citera
2013-10-23, 17:49
Medlem
proconsuls avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Då kan man alltså säga att barnet inte är särskillt speciellt, och individen "bör inte känna sig speciell" som utgångspunkt menar du?
Individen är speciell, en unik konfiguration. Medvetandet är samma i oss alla.

Citat:
Är det den allmänt asiatiska översättningen sammanfattat, eller menar du mer Ch.. den kände med rosa skjortor, som är mer huvudledarens beskrivning av själ i detta att ego skulle vara negativt?
Que? Som du kanske märkt på senare tid är det inte bara jag som tycker du är obegriplig. Jag vet att din reaktion på detta brukar vara att den som klagar brister i läsförståelse men snälla......läs igenom vad du skriver innan du postar.
Citera
2013-10-23, 18:11
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=proconsul|45806525][quote]
Citat:
Individen är speciell, en unik konfiguration.
Unik kräver definitivt modifikation, inte alls unik per se, men att man har unika själsmannualer, det har man alltid haft.

Citat:
Medvetandet är samma i oss alla.
Ja.

Citat:
Que? Som du kanske märkt på senare tid är det inte bara jag som tycker du är obegriplig
Rätt ointressant, jag är inte enspråkig. Men visst kan jag räkna och dra treradersmeningar på rens svenska, det är dock en sror konst att göra när man är färdig, men då kan du försöka fortsätta klyva själsbegreppet och fortsättningsvis testa mallar på skallar som vill upp och högre, nej.. själ är ett ägandebegrepp, inte ett faktum någonstans. Det vet man när man passerar gå utan att ens gå, var detta bättre ?

Nej, kropp = själ och alla-rpincipen. Det var nog det du menade. Har en ska alla...

Citat:
. Jag vet att din reaktion på detta brukar vara att den som klagar brister i läsförståelse men snälla......läs igenom vad du skriver innan du postar.
Nej, jag vet redan i förväg vad jag skriver då jag skrivit förr.

Aldrig blivit missförstådd då, och vet för hundande gången vad jag skriver, så kja.. din/er läsförståelse brister ibland allvarligt och kritik svider jag vet.
Citera
2013-10-23, 19:04
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Aldrig blivit missförstådd då, och vet för hundande gången vad jag skriver, så kja.. din/er läsförståelse brister ibland allvarligt och kritik svider jag vet.

Du tror alltså på fullaste allvar att du skriver bra? Eller ens normalbra?
Citera
2013-10-23, 19:18
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Du tror alltså på fullaste allvar att du skriver bra? Eller ens normalbra?
Jaf vet faktiskt inte om du ä'r här för att tävla, men jag är inte. Vad mer vill du kritisera med svenska språket?

Handlar det om att du inte är tillfreds med din själ, så är det nog inte mig du ska ifrågasätta, men handlar det om svenska språket, så ja.. då kan jag nog lära dig ett o annat, men är du fullärd, givetvis då kan du ta och rabbla upp din perfektionistiska begåvning, är du kung eller drottning idag?
Citera
2013-10-23, 19:44
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Jaf vet faktiskt inte om du ä'r här för att tävla, men jag är inte. Vad mer vill du kritisera med svenska språket?

Nej, verkligen ingen tävling jag är ute efter. Kommenterar just detta mest för att du brukar kritisera andras läsförmåga när de påpekar att du skriver taskigt.

För faktum kvarstår, du skriver nämligen taskigt.

ATT någon skriver lite hackigt stör mig inte en sekund, men när de (som du) klagar på andra för att de inte kan läsa kråkfötterna, tja, då tycker jag kanske att en reality check är på sin plats.

Citat:
Handlar det om att du inte är tillfreds med din själ, så är det nog inte mig du ska ifrågasätta, men handlar det om svenska språket, så ja.. då kan jag nog lära dig ett o annat, men är du fullärd, givetvis då kan du ta och rabbla upp din perfektionistiska begåvning, är du kung eller drottning idag?

Jag skriver varken bra eller dåligt, men nej, när det kommer till det skrivna Svenska språket, där kan du nog förmodligen inte lära mig speciellt mycket.
Jag är för övrigt kung.
Citera
2013-10-23, 19:54
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=Norrbottens|45808510]
Citat:
Nej, verkligen ingen tävling jag är ute efter. Kommenterar just detta mest för att du brukar kritisera andras läsförmåga när de påpekar att du skriver taskigt.

Att skriva taskigt och att kritisera religionsapologetism som går systematiskt under bältet eller off the road, är min rätt att göra - liksom du har rätt att tycka en massa om vilken religion du vill, ändå framstod det faktiskt, att du ville battla, kan rekommendera dig starkare strategispel att få ut den energin, jag märkte - du märker vad du märker med ditt knippe sinnen, så märker jag mitt och så skriver du , medan jag skriver n'r jag skriver.

Har du svårt med att acceptera att du har egna händer att skriva med, så är det icke mitt problem, jag skriver det jag skriver, förstår jag men inte du, så ja, då kan det handla om din bildningsnivå, utan tvekan
Citat:
.

För faktum kvarstår, du skriver nämligen taskigt.
Ett faktum kommet ur ers majestäts vinkel, inte min och vår.. har sagt att jag inte är enspråkig kommer aldrig bli . Då man sällan drar tillbaka klockor, såvida man inte ger sig fan på det, görs bäst av lite slag under bälten. Battlaren.
under bältet gör det inte ont.

Men när något är uppåt väggarna, då skriver en a-4 om jag vill, då rutorna tillåter detta, sedan kan du ta fram lasern bäst du vill, skulle jag ha den taskigheten du påstår och vill bygga vidare på (luft av halm till en sinnebild du verkar behöva, utefter vad du yttrar här) då vet du väl att byggarkonsten är gammal.

så heter det diskussionsforum, då diskuterar jag, att du vill ha egen marknad, DITT äkta problem det.

Citat:

ATT någon skriver lite hackigt stör mig inte en sekund, men när de (som du) klagar på andra för att de inte kan läsa kråkfötterna, tja, då tycker jag kanske att en reality check är på sin plats.
Jag kan inte påstå att jag hatar språkvård, så du angriper minst sagt konstigt, sedan förstår du inte heller vad enspråk och flerspråk är lille vän.

Kanske du gör, men ännu ej till fullo, kanske aldig utefter tonen du avlägger, då mitt sätt att skriva helt enkelt är perfekt, men vill du ha "känsla" med... då ska du logg out/ut på studs.

Då detta är teknikens värld (konstruerade)

Citat:

Jag skriver varken bra eller dåligt, men nej, när det kommer till det skrivna Svenska språket, där kan du nog förmodligen inte lära mig speciellt mycket.
Jag är för övrigt kung.
M.a.ao tilldelr du mig rollen att värdera ditt språk, det behöver du inte, då jag kan både läsa och skriva, perfekt för tjugotusende gången. kram på dig nu.

kram betyder, nej, jag bryr mig inte om du skriver bra/dåligt, jag läser dig.
Citera
2013-10-23, 20:06
Medlem
Norrbottenss avatar
[quote=BlackJewel|45808693]
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Att skriva taskigt och att kritisera religionsapologetism som går systematiskt under bältet eller off the road, är min rätt att göra - liksom du har rätt att tycka en massa om vilken religion du vill, ändå framstod det faktiskt, att du ville battla, kan rekommendera dig starkare strategispel att få ut den energin, jag märkte - du märker vad du märker med ditt knippe sinnen, så märker jag mitt och så skriver du , medan jag skriver n'r jag skriver.

Har du svårt med att acceptera att du har egna händer att skriva med, så är det icke mitt problem, jag skriver det jag skriver, förstår jag men inte du, så ja, då kan det handla om din bildningsnivå, utan tvekanEtt faktum kommet ur ers majestäts vinkel, inte min och vår.. har sagt att jag inte är enspråkig kommer aldrig bli . Då man sällan drar tillbaka klockor, såvida man inte ger sig fan på det, görs bäst av lite slag under bälten. Battlaren.
under bältet gör det inte ont.

Men när något är uppåt väggarna, då skriver en a-4 om jag vill, då rutorna tillåter detta, sedan kan du ta fram lasern bäst du vill, skulle jag ha den taskigheten du påstår och vill bygga vidare på (luft av halm till en sinnebild du verkar behöva, utefter vad du yttrar här) då vet du väl att byggarkonsten är gammal.

så heter det diskussionsforum, då diskuterar jag, att du vill ha egen marknad, DITT äkta problem det.

Jag kan inte påstå att jag hatar språkvård, så du angriper minst sagt konstigt, sedan förstår du inte heller vad enspråk och flerspråk är lille vän.

Kanske du gör, men ännu ej till fullo, kanske aldig utefter tonen du avlägger, då mitt sätt att skriva helt enkelt är perfekt, men vill du ha "känsla" med... då ska du logg out/ut på studs.

Då detta är teknikens värld (konstruerade)

M.a.ao tilldelr du mig rollen att värdera ditt språk, det behöver du inte, då jag kan både läsa och skriva, perfekt för tjugotusende gången. kram på dig nu.

kram betyder, nej, jag bryr mig inte om du skriver bra/dåligt, jag läser dig.

Svårt som sagt att veta vad man ska svara när det inte går att läsa.
Citera
2013-10-23, 20:22
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=Norrbottens|45808914]
Citat:

Svårt som sagt att veta vad man ska svara när det inte går att läsa.
Putsa glasögonen då tack, eller kanske du är trött, tolkningsförmågan brukar må bra av t.ex lite sömn..

Sedan vet jag inte vad du har för dator, en sak mitt i saken apropå läsning och att det kan vara god idé att förstora upp storleken, läsning är inte allomgivet, men jag har rätt till mina ögon vad du än menar.

Och rätt att skriva, jag betalar inte medlemsskap till flashback, gör du? Har aldrig fått den begäran att betala, har du?

Jag diskuterar enbart religion i religionsforum och t.ex djur i familjeforum. Ja, religion brukar ibland gå över till teologi och akademi är inte lika lätt som religion som JAG ser det, om du ser det på annat sätt - helt ok. Kritik är alltid bra, när den är bra. ;-

(riktig kritik, men risig kritik, är kass... det är vad jag menar med underbälter urkass-kritik)

Och ja, jag vidhåller att religion skulle gå utmärkt att ha i workshop-modell, istället som obligatorium, så tänker jag.

Har rätt till min infallsvinkel faktiskt, du också. Så skriver du egyptiska, gör det ... jag bryr mig inte, en´bart om det jag förmår läsa.
Senast redigerad av BlackJewel 2013-10-23 kl. 20:27.
Citera
2013-10-23, 20:57
Medlem
proconsuls avatar
[quote]
Citat:
Unik kräver definitivt modifikation, inte alls unik per se, men att man har unika själsmannualer, det har man alltid haft.
Va?

Citat:
Rätt ointressant, jag är inte enspråkig. Men visst kan jag räkna och dra treradersmeningar på rens svenska, det är dock en sror konst att göra när man är färdig, men då kan du försöka fortsätta klyva själsbegreppet och fortsättningsvis testa mallar på skallar som vill upp och högre, nej.. själ är ett ägandebegrepp, inte ett faktum någonstans. Det vet man när man passerar gå utan att ens gå, var detta bättre ?
Va?

Citat:
Nej, kropp = själ och alla-rpincipen. Det var nog det du menade. Har en ska alla...
Va?

Citat:
Nej, jag vet redan i förväg vad jag skriver då jag skrivit förr.

Det här är ju väldigt intressant. Menar du att du hört alla frågor förr och har svar på precis allt eller menar du att du har en mängd färdiga obegripligheter som du lägger ut utan att ens läsa frågorna?

Citat:

Du vet säkert vad du skriver. Men det räcker ju inte, om du vill bli förstådd måste du meddela dig på ett sätt som är begripligt för fler än dig själv.
Jag har inget problem med läsförståelse annars faktiskt, jag tror inte att de andra som påpekar svårigheten i att läsa dina inlägg har det heller.
Det där du sa om att du redan vet vad du ska skriva ( ) ? Jag tror det är där problemet uppstår.
En relevant fråga, är du jättestenad hela tiden?
Citera
2013-10-23, 21:07
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=proconsul|45810129]
Citat:
Va?

Va?

Va?

Det här är ju väldigt intressant. Menar du att du hört alla frågor förr och har svar på precis allt eller menar du att du har en mängd färdiga obegripligheter som du lägger ut utan att ens läsa frågorna?

Du vet säkert vad du skriver. Men det räcker ju inte, om du vill bli förstådd måste du meddela dig på ett sätt som är begripligt för fler än dig själv.
Jag har inget problem med läsförståelse annars faktiskt, jag tror inte att de andra som påpekar svårigheten i att läsa dina inlägg har det heller.
Det där du sa om att du redan vet vad du ska skriva ( ) ? Jag tror det är där problemet uppstår.
En relevant fråga, är du jättestenad hela tiden?
Alla frågor du ställt här är, irrelevanta - men det är vad jag förstår sovdags för dig nu, nattinatti. Och ät lite bättre, det brukar gynna läsförståelsen!
Citera
2013-10-23, 23:15
Medlem
proconsuls avatar
[quote=BlackJewel|45810336]
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Alla frågor du ställt här är, irrelevanta - men det är vad jag förstår sovdags för dig nu, nattinatti. Och ät lite bättre, det brukar gynna läsförståelsen!

Det var inga frågor, frågetecknen betyder "jag förstår inte".

Den enda riktiga frågan var om du var stenad hela tiden men du behöver inte svara på den.
Jag fattar ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in