[quote=Norrbottens|45808510]
Citat:
Nej, verkligen ingen tävling jag är ute efter. Kommenterar just detta mest för att du brukar kritisera andras läsförmåga när de påpekar att du skriver taskigt.
Att skriva taskigt och att kritisera religionsapologetism som går systematiskt under bältet eller off the road, är min rätt att göra - liksom du har rätt att tycka en massa om vilken religion du vill, ändå framstod det faktiskt, att du ville battla, kan rekommendera dig starkare strategispel att få ut den energin, jag märkte - du märker vad du märker med ditt knippe sinnen, så märker jag mitt och så skriver du , medan jag skriver n'r jag skriver.
Har du svårt med att acceptera att du har egna händer att skriva med, så är det icke mitt problem, jag skriver det jag skriver, förstår jag men inte du, så ja, då kan det handla om din bildningsnivå, utan tvekan
Citat:
.
För faktum kvarstår, du skriver nämligen taskigt.
Ett faktum kommet ur ers majestäts vinkel, inte min och vår.. har sagt att jag inte är enspråkig kommer aldrig bli . Då man sällan drar tillbaka klockor, såvida man inte ger sig fan på det, görs bäst av lite slag under bälten. Battlaren.
under bältet gör det inte ont.
Men när något är uppåt väggarna, då skriver en a-4 om jag vill, då rutorna tillåter detta, sedan kan du ta fram lasern bäst du vill, skulle jag ha den taskigheten du påstår och vill bygga vidare på (luft av halm till en sinnebild du verkar behöva, utefter vad du yttrar här) då vet du väl att byggarkonsten är gammal.
så heter det diskussionsforum, då diskuterar jag, att du vill ha egen marknad, DITT äkta problem det.
Citat:
ATT någon skriver lite hackigt stör mig inte en sekund, men när de (som du) klagar på andra för att de inte kan läsa kråkfötterna, tja, då tycker jag kanske att en reality check är på sin plats.
Jag kan inte påstå att jag hatar språkvård, så du angriper minst sagt konstigt, sedan förstår du inte heller vad enspråk och flerspråk är lille vän.
Kanske du gör, men ännu ej till fullo, kanske aldig utefter tonen du avlägger, då mitt sätt att skriva helt enkelt är perfekt, men vill du ha "känsla" med... då ska du logg out/ut på studs.
Då detta är teknikens värld (konstruerade)
Citat:
Jag skriver varken bra eller dåligt, men nej, när det kommer till det skrivna Svenska språket, där kan du nog förmodligen inte lära mig speciellt mycket.
Jag är för övrigt kung.
M.a.ao tilldelr du mig rollen att värdera ditt språk, det behöver du inte, då jag kan både läsa och skriva, perfekt för tjugotusende gången. kram på dig nu.
kram betyder, nej, jag bryr mig inte om du skriver bra/dåligt, jag läser dig.