2007-12-13, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Svar nej. Jag krde hela frloppet frn frlovning ---> gifterml ---> barn enligt skolboken...
Kanske inte helt efter skolboken eftersom det frekom en massa sex fre ktenskapet, men bra nra i alla fall...

Jag har ungefr samma drmmar, som du redan har frverkligat. Men sex fre ktenskapet r ju viktigt, man mste ju provkra lite
Citera
2007-12-13, 14:35
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Jag har ungefr samma drmmar, som du redan har frverkligat. Men sex fre ktenskapet r ju viktigt, man mste ju provkra lite
Man ska aldrig kpa grisen i scken!
Citera
2007-12-13, 14:36
Bannlyst
Citat:

Haha exakt
Citera
2007-12-13, 15:29
Medlem
Nothing Specials avatar
Citat:

Ontopic: Kan det inte vara s att olika personer ser olika saker (utseendemssigt) p samma person?
Citera
2007-12-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerfri
Du har rtt, men det finns ett charmerande undantag. Raset Mona Seilitz hnger ju p sder och ligger runt med 20+:are.

Lill-Babs r vl i s fall ocks ett undantag. andra sidan har hon vl inte rasat utseendemssigt som Mona Seilitz p lnga vgar .
Citera
2007-12-13, 15:56
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Fan vilken grinig topic haha

Varfr utgr du frn att tjejerna r riktiga "keepers" om de r ihop med riktiga grisar (inte mansgrisar, utan gris-grisar). Lter som du vill veta varfr de fr brudar men inte du, liksom. Ta tag i situationen och skaffar ngon egen istllet, kan dom kan vl du?

.

Snlla nn du kan inte ha sett mycket av vrlden n. Du brukar va rtt ute, men inte denna gng. Det handlar visst det om pengarna sklart, generellt sett gr det hand i hand med status, tminstonne i kvinnors gon.

BLAAAAA BLAAAAAAA...

Var lite mer konstruktiv tack, tror du jag startade denna trd fr att jag sjlv inte kan f brudar? D hade jag vl skapat en trd dr jag vill f tips och ideer hur jag fr en snygg brud eller?
Citera
2007-12-13, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
BLAAAAA BLAAAAAAA...

Var lite mer konstruktiv tack, tror du jag startade denna trd fr att jag sjlv inte kan f brudar? D hade jag vl skapat en trd dr jag vill f tips och ideer hur jag fr en snygg brud eller?

Men frgestllningen i sig r vldigt diffus. Om man verkligen lskar ngon kan den personen vara hur ful som helst. Det r insidan som rknas, oavsett vad samhllet tycker. Var dig sjlv och sluta leta s hittar du snart din drm tjej.
Citera
2007-12-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Men frgestllningen i sig r vldigt diffus. Om man verkligen lskar ngon kan den personen vara hur ful som helst. Det r insidan som rknas, oavsett vad samhllet tycker. Var dig sjlv och sluta leta s hittar du snart din drm tjej.

Bahahahaha, vad lever du i fr verklighet pjk? De vanliga klyschorna som i princip inte leder ngnvart, tror du sjlv p det du sger? Tro fan att tjejer gr p utseende...
Citera
2007-12-13, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutus_422
Bahahahaha, vad lever du i fr verklighet pjk? De vanliga klyschorna som i princip inte leder ngnvart, tror du sjlv p det du sger? Tro fan att tjejer gr p utseende...

Jag menar inte att du kan se ut som hej kom o hjlp mig men ja insidan r viktigast. Mhnda att det r en klyscha, men jag det r ingen id att ha en fasad eller inte vara sig sjlv. Och det ena leder till det andra, om du mr bra och har en bra sjlvknsla ser du ocks bra ut.
Citera
2007-12-13, 17:03
Medlem
Nu vet jag inte om jag rknas som extremt snygg eller om min kille rknas som extremt ful, men vi kan sga att vi i alla fall r p olika skolor och mina kompisar har antytt lite fint att de tycker jag borde hitta ngot snyggare.

I mitt fall r det som s att jag har tillbringat fem r med ngon som jag vet att andra tjejer och kvinnor (i alla ldrar) vnder sig om efter p stan och frsker f till det med p firmafester. Han r urtypen fr spnnande och utmanande. En sdan som det r passionerat och stundtals underbart med, men som man inte vet var man har.

Min nya r raka motsatsen, lugn, trygg, ordnad och stabil. Omtnksam och uppmrksam och rligt talat lite trkig. Det passar mig ypperligt just nu. Jag vet var jag har honom, jag vet att han inte kommer vara otrogen, jag behver inte vara p min vakt mot varenda tjej i bekantskapskretsen. I mitt fall handlar det om att jag r less p snygga idioter som beter sig som grisar och drfr vljer den lugna vgen.
Citera
2007-12-13, 17:25
Medlem
lelleps avatar
Det r fan frgan.
Ibland mrker man att den snygga tjejen spanar in en, och man vet sjlv med sig att man r snyggare n hennes sllskap. Har hon ftt fnatt? Blivit desperat eller tnder hon helt enkelt p fula killar?

Frgorna r mnga.
Jag brukar gra shr nr jag hamnar i dessa situationer eller ser en snygg brud tillsammans med en ful kille (frutsatt att de hller hand eller dyl.)

och det dr med personlighetssnacket..ptja..
hur kommer det sig isfall att tjocka nstan alltid r med tjocka, snygga med snygga och fula med fula?
"Lika barn leka bst"

Oftast s r dessa Snygg-Ful paren white-trash.
Citera
2007-12-13, 17:32
Medlem
De finns faktiskt en del som skiter i utsendet. Respekt till tjejer med fula killar.. De brukar vara motsatsen mot gold diggers/inne tjejer och dom r ju som de flesta vet endast till fr att ligga med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in