• 1
  • 2
2007-12-12, 18:43
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Vad är allt det här snacket om Coca cola? Röker man först och sen dricker kola eller vad är det ni menar?

Ta halsbloss sen ta en klunk cola, andas ut. Smaken infinner sig!
Citera
2007-12-12, 18:47
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __carl
De är ju dock dyra och svåra att få tag på i sverige.

Finns ju annars Prince Indian summer, finns i vilken kiosk som helst. De är "additive free", men plantorna är säkert ävldigt besprutade ändå, så helt kemikaliefria är dom inte.

Okej, men vad är det för skillnaden på "additive free" och vanliga smakmässigt då?
Är det mindre farligt att röka additive free eller vad är poängen?
Citera
2007-12-12, 18:51
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Okej, men vad är det för skillnaden på "additive free" och vanliga smakmässigt då?
Är det mindre farligt att röka additive free eller vad är poängen?

Står att det är lika farligt har jag för mig men det låter ju ologiskt. Ska väll helt enkelt bara vara tobak i, istället för mängder med annat gift plus tobak.
Citera
2007-12-12, 21:17
Medlem
faetters avatar
Citat:
Hej, hur kommer det här sig... Både jag och min kompis har känt smaken av sötma på tungan när vi har rökte Marlboro röd.
  • Det har alldrig hänt tidigare så hur kan det komma sig att vi kände en smak av sötma?
  • Kan det ha någonting att göra med att vi båda är förkylda?

Jag har oxå kännt detta några gånger, smakar helt skumt, mjukt och fylligt sött på något sätt. Jag har dock ingen anning varför det kan bli så, dålig planta kanske?
Citera
2007-12-13, 07:34
Medlem
Klngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knakelibang
Ta halsbloss sen ta en klunk cola, andas ut. Smaken infinner sig!

Ah, började tro att det bara var jag

Speciellt med McD-cola och Prince first cut!
Citera
2007-12-13, 21:39
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Jag har oxå kännt detta några gånger, smakar helt skumt, mjukt och fylligt sött på något sätt. Jag har dock ingen anning varför det kan bli så, dålig planta kanske?

Aa, men jag gillade smaken i alla fall
Vill att det alltid ska smaka så utan fast utan bieffekten att behöva vara förkyld
Citera
2008-03-02, 16:36
Medlem
Rennetts avatar
Personligen så tycker jag att det är skitäckligt att röka när jag dricker cola. Cannabis var det många år sedan jag använde, så jag kan inte säga att jag minns smaken, men äckligt är det i alla fall.
Citera
2008-03-02, 22:22
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennett
Personligen så tycker jag att det är skitäckligt att röka när jag dricker cola. Cannabis var det många år sedan jag använde, så jag kan inte säga att jag minns smaken, men äckligt är det i alla fall.
Ja, jag har äntligen fått tummen ur och smakat detta nu. Kan säga att jag inte gillade inte smaken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in