• 3
  • 4
2008-02-23, 12:45
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Låter som en plan. =)
känns som om man kommer pusha maxgränsen konstant då =)

äh kör hårt bara
Citera
2008-02-23, 14:27
Medlem
Avgrunds avatar
om du inte klarar av att bruka simpla droger som knappar och syra ska du inte ens tänka på opiater.
få ett knull först.
Citera
2008-02-24, 04:32
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
om du inte klarar av att bruka simpla droger som knappar och syra ska du inte ens tänka på opiater.
få ett knull först.

Skulle inte ha några som helst problem med att bruka MDMA och LSD igen, risken är bara att jag får ett återfall av psykosen på syra.

Du tror inte att jag vill ha ett knull? Kanske är jag lite för kräsen, men vem fan vill sätta på någon som är halvsnygg? Kommer att bli underbart att kliva på opioiderna, din fule fan.
Citera
2008-02-24, 10:35
Medlem
joasones avatar
Ok Har inte läst hela tråden men det finns inget plan man kan jämföra opiater och mdma på. som att jämföra en bil med en rollerblades....
vad jag tycker kanske du ska chilla med e för de bränner u brain kiddo..
hade många kompisar som blev helt apatiska under skoltiden av e
blev bättre när de sluta men så fort de droppade var de värre än värsta potheaden i minst en vecka eller mer förutom folk som hamnade på hispan det var det sista vi såg av dom.. Opiater e lite som fin wiskey it grows on u.
Och absolut hur ska du kunna känna igen kärlek utan partner satsa på det!.
Du skriver att du e anti social men jobbar som säljare vilket jag inte hajar
och kan du inte hitta nån för att ingen duger ja då tycker du ska boka tid hos hjärnskrynklaren istället för att börja leka med varorna.
Men absolut kroniska tilllstånd och tråkig tillvaro försvinner helt med opiater
om några år kanske vi tom ses på plattan.. ..Det finns ingen bättre medecin hjälper mot allt jag menar allt. Horse har tagit mig igenom de värsta av åkommer du kan tänka dig, lyckats bota kroniska besvär tom.. men även skapat några...
Citera
2008-02-24, 12:41
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joasone
Ok Har inte läst hela tråden men det finns inget plan man kan jämföra opiater och mdma på. som att jämföra en bil med en rollerblades....
vad jag tycker kanske du ska chilla med e för de bränner u brain kiddo..
hade många kompisar som blev helt apatiska under skoltiden av e
blev bättre när de sluta men så fort de droppade var de värre än värsta potheaden i minst en vecka eller mer förutom folk som hamnade på hispan det var det sista vi såg av dom.. Opiater e lite som fin wiskey it grows on u.
Och absolut hur ska du kunna känna igen kärlek utan partner satsa på det!.
Du skriver att du e anti social men jobbar som säljare vilket jag inte hajar
och kan du inte hitta nån för att ingen duger ja då tycker du ska boka tid hos hjärnskrynklaren istället för att börja leka med varorna.
Men absolut kroniska tilllstånd och tråkig tillvaro försvinner helt med opiater
om några år kanske vi tom ses på plattan.. ..Det finns ingen bättre medecin hjälper mot allt jag menar allt. Horse har tagit mig igenom de värsta av åkommer du kan tänka dig, lyckats bota kroniska besvär tom.. men även skapat några...

Underbart inlägg. Btw var jag full och dum när jag skrev inlägget inatt. Är inte alls kräsen när det gäller kärlekspartner, behöver bara någon egentligen.
Citera
2008-02-24, 12:50
Medlem
Trollishs avatar
Ta livet av dig och sluta störa oss idiot.
Hitta en ordbok och läs ordet dekadens.
Citera
2008-02-24, 14:19
Bannlyst
Tänk om jag fick hundra spänn varje gång en man i tjugoårsåldern berättar om sina problem, missbruk, psykoser, barndom etc. för att i samma andetag berätta att han tänker fortsätta knarka och undrar vad man tycker, bara för att be en dra åt helvete när man säger sin mening. Då hade jag hade varit rääääääätt rik nu då...

Men sen är det rätt vanligt att man har det kämpigt i gränslandet till vuxenlivet, många försöker ta livet av sig/förstöra sina relationer/omöjliggöra sig på arbetsmarkanaden, planerat och oplanerat, tills man biter sig hårt i sin egen jävla svans för 100 gången och äntligen tänker "Fyfan vad jag är trött på att bita mig i svansen!".

Men du kommer ändå göra som du vill, tills DU får nog, för så funkar människan se. En av de lustigaste sakerna med livet är hur mycket dumheter en person kan förorsaka sig själv och andra utan att märka det, en av de bittraste sakerna är när man inser att man själv är likadan. Men det går att leva med det också, eller utvecklas litegrann...

Så kort sagt, gör vad fan du vill och lyssna bara på dig själv.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in