2007-12-11, 20:36
Bannlyst
Sitter här och läser och läser...
en grej som jag undrar över, vad är det för skillnad mellan t.ex. Sustanon Nile
och Testosterone Enanthate!??!

Då är jag inte främst intresserat av skillnad i atomstruktur utan mer konkreta skillnader som en person som trycker känner av...

E någon av dessa mer snabbverkande än den andra? Vad är era erfarenheter kring dessa 2!? kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag ska köra med...
Citera
2007-12-11, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fucdsystem
Sitter här och läser och läser...
en grej som jag undrar över, vad är det för skillnad mellan t.ex. Sustanon Nile
och Testosterone Enanthate!??!

Då är jag inte främst intresserat av skillnad i atomstruktur utan mer konkreta skillnader som en person som trycker känner av...

E någon av dessa mer snabbverkande än den andra? Vad är era erfarenheter kring dessa 2!? kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag ska köra med...

Är det din första kur eller 2a 3e 4e 5e osv?
Ska du fronta med något eller bara köra 1 Prepparat?
Sustanon är 4olika prepparat i 1 och samma "förpackning"
Citera
2007-12-11, 20:41
Medlem
Condemneds avatar
http://www.steroid.com/Sustanon-250.php
http://www.steroid.com/Testosterone-Enanthate.php
Citera
2007-12-11, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cuppy
Är det din första kur eller 2a 3e 4e 5e osv?
Ska du fronta med något eller bara köra 1 Prepparat?
Sustanon är 4olika prepparat i 1 och samma "förpackning"

Det är säkert min 5:te el. 6:te, ngt sån, på drygt 10 år dock.. har alltid haft andra i närheten som supplaiat och gett råd... men dessa är dessvärre på ganska långa "semester"...

jag visste att sustanon var 4-komponentit och det och Deca har förr varit basen i alla mina kurar...

Nu undrar jag helt enkelt hur det skulle vara att testa annan testo...

tänkte som så; testo i 6-8 veckor, sedan dbol och winnar avsluta med nolva!

vad sägs gott folk!

träning kan jag, tränat styrketräning men mest kampsporter i över 10 år, men aldrig förr engagerat mig i detta kunskapsområde tills nu...
Citera
2007-12-11, 20:57
Medlem
FromHells avatar
Skillnaden mellan Susta och Testo E är att susta innehåller 4 olika estrar, sustan är också mer snabbverkande för en av estrarna är testo prop.
Citera
2007-12-11, 21:00
Bannlyst
[quote=Condemned]http://www.steroid.com/Sustanon-250.php
http://www.steroid.com/Testosterone-Enanthate.php[/QUOTE

tack!
Citera
2007-12-11, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
Skillnaden mellan Susta och Testo E är att susta innehåller 4 olika estrar, sustan är också mer snabbverkande för en av estrarna är testo prop.

E det verkligen så!?!? då är ju testo e superlångsam verkande ju:

This product was developed by Organon as an ideal HRT (Hormone Replacement Therapy) solution, and it was thought at the time that the different esters would be able to provide a constant release of Testosterone over a months time.

asså om sustar
Citera
2007-12-11, 21:23
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Det är säkert min 5:te el. 6:te, ngt sån, på drygt 10 år dock.. har alltid haft andra i närheten som supplaiat och gett råd... men dessa är dessvärre på ganska långa "semester"...

jag visste att sustanon var 4-komponentit och det och Deca har förr varit basen i alla mina kurar...

Nu undrar jag helt enkelt hur det skulle vara att testa annan testo...

tänkte som så; testo i 6-8 veckor, sedan dbol och winnar avsluta med nolva!

vad sägs gott folk!

träning kan jag, tränat styrketräning men mest kampsporter i över 10 år, men aldrig förr engagerat mig i detta kunskapsområde tills nu...

det är nog inte så lönt och köra ena i 6 veckor då har det precis börjat kicka.
Citera
2007-12-12, 14:09
Medlem
FromHells avatar
Citat:
E det verkligen så!?!? då är ju testo e superlångsam verkande ju:

This product was developed by Organon as an ideal HRT (Hormone Replacement Therapy) solution, and it was thought at the time that the different esters would be able to provide a constant release of Testosterone over a months time.

asså om sustar
Nej de betyder inte att Testo E är superlångsam, sustan har 4 olika estrar som släpper vid olika tider, ja nämd PROP som släpper fortare än Ena, men sustan innehåller också decanoate som släpper i en ännu mer långsaml tid jämfört me Ena.
Citera
2007-12-12, 14:16
Bannlyst
ok, vilken djungel detta är...
måste kolla upp ännu mera, tack för infot dock!
Citera
2007-12-12, 14:21
Medlem
Testo

Ska du köra Testo E så kör minst 8veckor annars är det bara lägga ner,angående susta så ska det tryckas ED/Eod eller E3D annars är det ingen ide tycker jag då man bara leker jojo med nivåerna och kan lika gärna köra E eller Cyp
Ju mer krekventa stickningar desto bättre/stabilare för nivåerna
Lycka till och Glöm inte PCT

Mvh Jack
Citera
2007-12-12, 14:32
Bannlyst
när jag var på "semester", gick jag en kur på 100 st dbol 10 mg, det gick dunder faktiskt, gick upp kvalitativ massa, fastän jag gick upp ganska mkt så tappade jag i fett runt magen!! Mkt bra erfarenheter av det, men hur som helst, efter kuren torska jag på en tung förkylning, rena dagiset där inne, får en så får alla till slut, jag tappade lite eftersom jag inte kunde träna på ca 10 dagar. min fråga är hade jag ute behållt mer och kommit snabbare tillbax mentalt och fått pungen igång fortare med tex nolva!? hade det även behövts inj. hcg!!?

efter kuren tappade jag sexlusten helt och hade milda potensproblem....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in