2007-12-10, 23:19
Medlem
Någon som vet något bra Bildagbok / Körjournal's program, som räknar ut totala milen osv, och kan konvertera till word, pdf dokument?

Hittar bara buggprogram som ser ut som det är gjort för win98.
Citera
2007-12-11, 15:19
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av im2slow
Någon som vet något bra Bildagbok / Körjournal's program, som räknar ut totala milen osv, och kan konvertera till word, pdf dokument?

´
Du kan ju skapa en fil i excel, där ni skriver in den totala körsträckan. Andra frågan är jag för trött för att fatta. Vill ni konvertera word till pdf?
vill minnas att jag läst om någon internetsida där det går att konvertera från word,ppt osv till pdf..
Citera
2007-12-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av im2slow

Som sagt ovan så är excel alldeles utmärkt för detta.

Ang att konvertera word och excel till pdf så är det väl adobe professional som gäller. Köpprogram som är ganska så dyrt men det finns på en hel del torrentsidor.
Citera
2007-12-12, 00:54
Moderator
rotadents avatar
Om det bara är att konvertera filen till PDF som behövs (alltså inga aktiva fält, interaktivt formulär etc.) så finns det ett enkelt program som heter PDF Creator. Jag laddade ner det någonstans och har för mig att det är helt gratis. Det lägger sig som en skrivare i windows och så kan man skriva ut till en PDF-fil från alla program som klarar utskrift. Funkar hur bra som helst.
Citera
2007-12-12, 01:34
Medlem
Spejnars avatar
Annars finns ju alltid open office som fixar att konvertera till PDF, tror det finns "excel" också men brukar inte använda det precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in