Finns det nån typ sammanställd lista på mobilnummer till olika escortflickor nånstans att hitta?
Jag har en bärbar telefon på jobbet som ligger på det fasta telenätet. Denna telefon lånas ibland av min personal för att ringa mobilsamtal då personaltelefonen är spärrad för det.
Vi har en kille på kvällskiftet som är 37år och inte helt med i matchen. Utvecklingsmässigt i skallen ligger han väl runt 13-14år och stammar nått så fruktansvärt. Barnslig och det logiskt tänkandet är ibland inte det bästa. Osmidig.
Han har kör nån slags egen snickerifirma på helgerna (ett jobb hittills på 2-3mån). Dock ingen utbildning utan han sa att han tittar på Martin Timell på tv där han visar jättebra hur man ska göra.
Han har på senare tid sagt att han börjat träffa tjejer på nätet och chattar med ett helt gäng. Och när han sa att han pratat i telefon med vissa så förstod jag att dessa nog inte var gratis. (några av hans polare jobbar på Samhall och hans förra tjej jobba där.)
Nu var det andra gången denna veckan som jag fått ett tal-sms på jobbtelefonen. Det första lydde: Hej, det är Linda. Du kan ringa mig på 073-xxx xxx xxx. Och det andra var likadant fast namnet var nu Mia och mobilnumret var annat. Mobilnumret måste vara egenvalt då det är väldigt simpelt att komma ihåg.
Dom kom vid tidpunkten för vårat kvällsfika och kan slå vad om att han lämnat ut det numret eftersom Comviq som han själv har, har knappt nån täckning i kåken. (han brukar göra så för att hans polare ska nå honom)
Numret till Mia (enda som jag skrev ner) finns självklart inte på Hitta.se.
Får vi ens skriva ut mobilnummer och namn här förresten? Kasta tråden isf.
Jag har en bärbar telefon på jobbet som ligger på det fasta telenätet. Denna telefon lånas ibland av min personal för att ringa mobilsamtal då personaltelefonen är spärrad för det.
Vi har en kille på kvällskiftet som är 37år och inte helt med i matchen. Utvecklingsmässigt i skallen ligger han väl runt 13-14år och stammar nått så fruktansvärt. Barnslig och det logiskt tänkandet är ibland inte det bästa. Osmidig.
Han har kör nån slags egen snickerifirma på helgerna (ett jobb hittills på 2-3mån). Dock ingen utbildning utan han sa att han tittar på Martin Timell på tv där han visar jättebra hur man ska göra.
Han har på senare tid sagt att han börjat träffa tjejer på nätet och chattar med ett helt gäng. Och när han sa att han pratat i telefon med vissa så förstod jag att dessa nog inte var gratis. (några av hans polare jobbar på Samhall och hans förra tjej jobba där.)
Nu var det andra gången denna veckan som jag fått ett tal-sms på jobbtelefonen. Det första lydde: Hej, det är Linda. Du kan ringa mig på 073-xxx xxx xxx. Och det andra var likadant fast namnet var nu Mia och mobilnumret var annat. Mobilnumret måste vara egenvalt då det är väldigt simpelt att komma ihåg.
Dom kom vid tidpunkten för vårat kvällsfika och kan slå vad om att han lämnat ut det numret eftersom Comviq som han själv har, har knappt nån täckning i kåken. (han brukar göra så för att hans polare ska nå honom)
Numret till Mia (enda som jag skrev ner) finns självklart inte på Hitta.se.
Får vi ens skriva ut mobilnummer och namn här förresten? Kasta tråden isf.