2009-12-22, 15:46
Medlem
downloaders avatar
asså man kan maila dom på sidan tror ajg, å be om invite.
2009-12-22, 15:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
asså man kan maila dom på sidan tror ajg, å be om invite.

Äh bara skicka
2009-12-22, 16:01
Medlem
downloaders avatar
jag har ingen
2009-12-22, 17:24
Medlem
pyro860s avatar
Aha på så sätt
2009-12-22, 18:43
Medlem
Jag mailade om en invite i November men då sa han att dom hade så några fyrverkeri grejer kvar att det inte var någon ide att skicka och att jag skulle åter komma nästa år...
2009-12-23, 03:52
Medlem
Purkoss avatar
Har bara en fråga angående JGL, det går väll beställa året om eller är det bara såhär runt jul och nyårs tider de säljer? Har nämligen tänkt mig en liten beställning, men att få varorna innan nyår kan jag glömma, därför tänkte jag göra en beställning efter nyår ifall det är möjligt?

Mvh!
2009-12-23, 14:11
Medlem
iipods avatar
Frakta hem smällare från kina.

Ska till Kina i sommar och tänkte köpa lite smällare när jag ändå är där. Vilket sätt är lämpligast att få hem dem? Skicka i ett paket via posten? Hur stor är chansen att dem klarar sig genom tullen då? Om tullen upptäcker paketet vad gör dem då?
2009-12-23, 14:13
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkos
Har bara en fråga angående JGL, det går väll beställa året om eller är det bara såhär runt jul och nyårs tider de säljer? Har nämligen tänkt mig en liten beställning, men att få varorna innan nyår kan jag glömma, därför tänkte jag göra en beställning efter nyår ifall det är möjligt?

Mvh!
läs lite längre bak i tråden....dem skickar året om
2009-12-23, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Ska till Kina i sommar och tänkte köpa lite smällare när jag ändå är där. Vilket sätt är lämpligast att få hem dem? Skicka i ett paket via posten? Hur stor är chansen att dem klarar sig genom tullen då? Om tullen upptäcker paketet vad gör dem då?

Att skicka dem är nog din enda möjlighet, tar du dem på flyget gör du dig skyldig till ett allvarligt brott (och då har vi inte ens kommit till smuggelbiten) vilket lite smällare knappast är värt.
2009-12-23, 15:50
Medlem
Vilken utländsk sida kan ni rekommendera i avseende till frakten? Tänkte handla lite av nostalgiska själ och är inte så sugen på 400 kr i frakt för ett par askar smällare. Tack för tips!
2009-12-23, 15:50
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iipod

Ja testa skicka dom.
Om dom tar dom kan du ju bara säga att det inte är dina. Tänk på fingeravtryck och sånt bara.

För jag tänker så här:
Om jag skickar ett random paket till linus i uppsala med smällare i som jag aldrig träffat, vad kan hända? Då skulle man ju kunna skicka till stadsministern och han skulle åkt fast...
2009-12-23, 17:18
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Vilken utländsk sida kan ni rekommendera i avseende till frakten? Tänkte handla lite av nostalgiska själ och är inte så sugen på 400 kr i frakt för ett par askar smällare. Tack för tips!
hmm bästa blir nog att skippa utlandet helt och leta runt på olika forum (exempel sweultra.se och ultraskanalen.se)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in