2009-11-27, 18:35
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vi håller tummsingarna på att det lyckas!

Tack Jag kan behöva lite tur i livet
2009-11-28, 11:12
Medlem
hmm.. Jag har gjort en beställning från race of pl förra veckan. Dem sa att det skulle ta ca 3-4 dagar att skicka grejerna till Sverige. Nu har det gått 6 dagar så jag skickade ett mail och frågade när grejerna troligtvis skulle komma? fick det här svaret.

"We send 4-5 dayss ago. I sent todey number package and you looping where his package. Greetings"

Dem skickade alltså för 4-5 dagar sen. Men va menar han med nummret? och vad är loopning? aldrig hört talas om det förrut.
2009-11-28, 13:31
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forxa
hmm.. Jag har gjort en beställning från race of pl förra veckan. Dem sa att det skulle ta ca 3-4 dagar att skicka grejerna till Sverige. Nu har det gått 6 dagar så jag skickade ett mail och frågade när grejerna troligtvis skulle komma? fick det här svaret.

"We send 4-5 dayss ago. I sent todey number package and you looping where his package. Greetings"

Dem skickade alltså för 4-5 dagar sen. Men va menar han med nummret? och vad är loopning? aldrig hört talas om det förrut.

*stoppar in meddelandet i prof.Baltazaars magiska maskin*

*tjong* *plipp* *zoooong*

Meddelandet översatt till mer begriplig engelska
"We sent your package 4-5 days ago. Here is your tracking number, so you can look in to where the package is"

Alltså, du får använda kollinumret för att söka paketet. Kruxet är att du inte har en aning om vilket fraktföretag det är som sköter transporten. Jag tycker att du skall ha lite mer tålamod (nu och i framtiden). Paketet kommer säkert i nästa vecka.
2009-11-28, 13:46
Medlem
FlyingMachines avatar
Ska slänga iväg en beställning i morgon till JGS. Tack Wireless för all info.

Har bara en liten fundering angående tullen. Om mitt paket mot förmodan skulle beslagtas, och jag betalar via Paypal, finns det någon möjlighet att få tillbaka pengarna eftersom paketet "inte kommit fram"? Tyckte någon skrev det tidigare, men förstår inte hur det skulle gå till.
2009-11-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
*stoppar in meddelandet i prof.Baltazaars magiska maskin*

*tjong* *plipp* *zoooong*

Meddelandet översatt till mer begriplig engelska
"We sent your package 4-5 days ago. Here is your tracking number, so you can look in to where the package is"

Alltså, du får använda kollinumret för att söka paketet. Kruxet är att du inte har en aning om vilket fraktföretag det är som sköter transporten. Jag tycker att du skall ha lite mer tålamod (nu och i framtiden). Paketet kommer säkert i nästa vecka.

jojo tack. Behövde grejerna till imorgon, därför paniken
2009-11-28, 16:29
Medlem
pyro860s avatar
Svar till TS:en i denna tråd:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1063983

Satsa på widow makers
2009-11-28, 16:37
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Svar till TS:en i denna tråd:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1063983

Satsa på widow makers

Jag beställde 20 packet widow makers
2009-11-28, 17:00
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
Ska slänga iväg en beställning i morgon till JGS. Tack Wireless för all info.

Har bara en liten fundering angående tullen. Om mitt paket mot förmodan skulle beslagtas, och jag betalar via Paypal, finns det någon möjlighet att få tillbaka pengarna eftersom paketet "inte kommit fram"? Tyckte någon skrev det tidigare, men förstår inte hur det skulle gå till.

Det kan du läsa dig till via ditt paypalkonto. Finns en Help-sektion.
2009-11-28, 23:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag beställde 20 packet widow makers

Nice. Dom sägs vara bra
2009-11-29, 12:12
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Det kan du läsa dig till via ditt paypalkonto. Finns en Help-sektion.
Gäller det inte bara på eBay då? Nämns eBay lite hela tiden, men inget om något annat.
2009-11-30, 07:35
Medlem
Nu har jag också beställt och har fått bekräftat att det kommit fram och pengar har dragits, väntar med spänning nu
2009-11-30, 07:57
Medlem
Fieldleafs avatar
Då har även jag lagt en beställning på över 3K på jgs

Man får hoppas att det får bra nu då.

// fieldleaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in