2011-01-02, 19:47
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blistered Pimp
Tar det här istället.

Vilka är dom grymmaste smällarna från Sklep?

Har bla provat:
Colour salute, grymma, bäst so far (storleken till trots).
K0212, låter inte så mycket men spränger bra.
Mega jumbo, smäller hyfsat.

Kollat in Delova rana profi, är en kandidat.

Men som sagt vilka ger den grymmaste smällen?

Jag skulle nog säga Delova. Alternativt den laddning som detoneras med en el laddning, "Firecracker explosions PROFI electric"

Ni som reggat er på sklep, hur gjorde ni med åldern? När jag skrev in mitt så stog det att det blivit ett fel, eller något, om jag kommer ihåg rätt.
2011-01-02, 20:00
Medlem
Citat:

Men som sagt vilka ger den grymmaste smällen?

Från Sklep måste det vara Delova.
2011-01-02, 20:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Killen kastade minst tre stycken Delovas vad jag såg och hörde. Jag har själv en så jag vet hur dom ser ut.

Aha.

Dåligt att dra av dom där..
2011-01-02, 21:57
Medlem
Blistered Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Jag skulle nog säga Delova. Alternativt den laddning som detoneras med en el laddning, "Firecracker explosions PROFI electric"

Ni som reggat er på sklep, hur gjorde ni med åldern? När jag skrev in mitt så stog det att det blivit ett fel, eller något, om jag kommer ihåg rätt.

Tror Delova med. Eltändning känns omständigt i vilket fall.

Ang regga på Sklep, har för mig det är mm/dd/åååå som gäller.

Vilka större finns det om man bortser från Sklep? Någon?
2011-01-02, 21:57
Medlem
K.R.Kroenens avatar
Tänk att jag aldrig tittat in här innan, då hade man ju fått veta att det faktiskt går att få tag på smällare fortfarande!
Har smällt varje år sedan jag var liten knodd och fick en ask treöres av farsan!
Trodde jag hade förbrukat min sista smällare någonsin när jag drog av en gammal Svea Tiger Knall vid nyår (sparad sedan de gick att köpa lagligt i Sverige...).
Men nu verkar det som det är hyfsat enkelt att "privat-importera" alltså...

Kollade runt lite och tror jag ska satsa på att beställa nåt från Purple Magus (även om inte hemsidans design inger något större förtroende)

En fråga - vilken sort ska man satsa på om man vill ha "vanlig" effekt? Alltså typ som gamla hederliga Kina-smällare, eller kanske till och med lite mer, men inte "ojoj-ring-polisen-det-är-terrorister-i-farten" nivå.

Kollade på Purple Magus utbud och han angav storlek på sina "demon bangers" i cm, om jag minns rätt var väl en kinasmällare typ 6-7 cm, men jag antar att det inte är så enkelt att storleken säger allt?
2011-01-02, 22:08
Medlem
Någon som vet var man kan köpa en riktig Salute tårta? Alltså en tårta liknande Thunder King tårta som fanns innan dom förbjöds.
2011-01-02, 22:45
Medlem
FanaticPyros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanWRX
Någon som vet var man kan köpa en riktig Salute tårta? Alltså en tårta liknande Thunder King tårta som fanns innan dom förbjöds.

Fanns på Euro-Pyro förut och kommer säkert tillbaka
2011-01-02, 23:19
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ang regga på Sklep, har för mig det är mm/dd/åååå som gäller.

Provade det, och det fungerar fortfarande inte.. någon annan som har ett annat förslag?

EDIT: Nevermind, nu funkade det.
2011-01-03, 00:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Köpte en Herlat 16 shot nitrattårta till nyår. Den var nice

Fast tycker nog nästan att Krevads airbombs smäller bättre.
2011-01-03, 14:31
Medlem
Nightsmokes avatar
Citat:
Hade en salute tårta detta året, 25 skott med 30mm rör!
Den var nice!
2011-01-03, 16:48
Medlem
skicka en grön sida till mig med bra och billiga priser med smällare som cobra 6 osv =)
2011-01-03, 17:20
Medlem
FanaticPyros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vongyllis
skicka en grön sida till mig med bra och billiga priser med smällare som cobra 6 osv =)

Euro-Pyro. pl (i samma ord)

Edit: Stavfel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in