2010-12-31, 11:57
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swap
Är det nån som vet var man kan beställa ODJURET Delova rana proffi???
sklep-militarny.pl
2010-12-31, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krioni
beställt från? :/

Bombashop. Dock får man väll ha lite tålamod, jul/nyår och allt eller kanske ett tekniskt fel. Lite surt med tanke på nyår. Kommer väll fler nyår förhoppningsvis

Iaf, skickade ett mail till ultrasshop igår med. Kanske dom kan hjälpa mig, annars får jag ringa upp. Dom har halva Januari på sig innan jag röd markerar dom.
2011-01-01, 09:11
Bannlyst
Fick mitt paket från Ultrasshop idag. Orkar inte lägga upp bilder atm, kanske senare.

Så nu är det en till som har grönat den sidan.
2011-01-01, 21:31
Medlem
Tänkte beställa lite från bombashop, dom tar ju paypal och packar diskret osv.
Vilken smällare smäller högst?

och sen undrar jag om det är ovanligt att dessa sidor tar paypal, har läst lite i tråden och folk har pratat mycket om att man måste göra banköverföringar, det verkar... krångligt.
2011-01-01, 21:47
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Tänkte beställa lite från bombashop, dom tar ju paypal och packar diskret osv.
Vilken smällare smäller högst?

och sen undrar jag om det är ovanligt att dessa sidor tar paypal, har läst lite i tråden och folk har pratat mycket om att man måste göra banköverföringar, det verkar... krångligt.

Så himla ovanligt är det inte, men det verkar inte vara någon standard som alla följer, dock vet jag att PG tar paypal, och Sklep gjorde väl det ochså? Sen tog väl ochså JGS PP. I min mening skulle jag säga att antingen Megatresk eller CS smäller högst. Dock tycker jag att Megatresk smäller snäppet högre.

Och till dom som beställt ifrån diverse sidor, finns det några som säljer lösa bomber som man själv laddar I ett rör och skjuter av? Jag vet att EP hade salut bomber innan jul, dock letar jag efter sådana med färg. Helst I någon större kaliber än det som säljs över disk här I Sverige, vilket verkar vara 2".
Senast redigerad av The fox 2011-01-01 kl. 22:17.
2011-01-01, 22:30
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Så himla ovanligt är det inte, men det verkar inte vara någon standard som alla följer, dock vet jag att PG tar paypal, och Sklep gjorde väl det ochså? Sen tog väl ochså JGS PP. I min mening skulle jag säga att antingen Megatresk eller CS smäller högst. Dock tycker jag att Megatresk smäller snäppet högre.

Och till dom som beställt ifrån diverse sidor, finns det några som säljer lösa bomber som man själv laddar I ett rör och skjuter av? Jag vet att EP hade salut bomber innan jul, dock letar jag efter sådana med färg. Helst I någon större kaliber än det som säljs över disk här I Sverige, vilket verkar vara 2".

Sklep har en vettig variation av salut bomber i varierande färger och storlekar.

/Karlsson
2011-01-01, 22:54
Medlem
Det fins många sidor man kan beställa ,,de flesta från polen men är det någon som kan svara på om man kan beställa året runt?
2011-01-01, 23:06
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swap
Det fins många sidor man kan beställa ,,de flesta från polen men är det någon som kan svara på om man kan beställa året runt?

Ja, man kan beställa året runt.
2011-01-02, 01:10
Medlem
måste säga att tycker nästan fp3 låter högre än CS. samma åsikt nån?
nån som annars vet om det är någon skillnad på big jumbo och mega jumbo?
2011-01-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
måste säga att tycker nästan fp3 låter högre än CS. samma åsikt nån?
nån som annars vet om det är någon skillnad på big jumbo och mega jumbo?

Jag skulle tro mega jumbo,,Enligt youtube så verkar den smälla högre,, men nån som vet får väl bekräfta det.

Kan passa på o fråga dig är det jättestor skillnad mellan la bomba och nån av jumbo eller aschung eller va dom heter.

Är det någon som har erfarenhet av delova rana profi och cobra 6??

ge en skala 0-10 på var la bomba ligger följt av delova och cobra Om nån har nån sådan erfarenhet.
2011-01-02, 03:44
Medlem
The foxs avatar
Hade tänkt dra av en beställning ifrån bombashop/ultrasshop, och då tänkte jag köpa en kartong med antingen CS, Megatresk eller FP3. Jag menar då så klart en full kartong med 50 paket I varje. Iallafall, ni som har haft alla tre, vilken säger ni smäller mest av dom? Själv älskar jag Megatresk, tycker dom smäller lika högt, om inte högre, än CS. Jag har dock inte provat FP3, så smäller FP3 högre än Megatresk/CS?
Senast redigerad av The fox 2011-01-02 kl. 03:50.
2011-01-02, 12:33
Medlem
tror nästan fp3 smäller högre än den ja. men gillar megatresk skarpt då den har bra krut för sin storlek.

la bomba ligger väl precis under de du nämde där iaf va jag erfarit. och tar du emot dom två andra så ligger dom ännu lite högre på skalan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in