2010-12-20, 21:29
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanarN1
okaj, dock så såg jag nu att dem inte tog imot ordrar under 100euro , så vågar jag testa beställa från bombashop.com tro? dem hade gräns på 50euro.

Där hittar jag inget om fraktpriser heller, någon som vet något om sidan?

Eftersom ultrasshop hänvisar till bombashop så borde det vara lugnt
2010-12-20, 22:07
Medlem
Hej!

Nu har även jag börjat intressera mig för smällare och jag undrar kort och gott vilka av dessa två som ger högst smäll?

Cobra 6 VS Achtung

Vad jag har förstått så är det dessa två som regerar bland smällarna som går att få tag på via de sidor som ni gett grönt? Om det finns någon kraftigare smällare så är jag oerhört intresserad. Tack.
2010-12-20, 22:22
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rathgrithz
Hej!

Nu har även jag börjat intressera mig för smällare och jag undrar kort och gott vilka av dessa två som ger högst smäll?

Cobra 6 VS Achtung

Vad jag har förstått så är det dessa två som regerar bland smällarna som går att få tag på via de sidor som ni gett grönt? Om det finns någon kraftigare smällare så är jag oerhört intresserad. Tack.

Cobra 6 alla gånger
Color salute är väldigt lik achtung i smällen.
2010-12-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Cobra 6 alla gånger
Color salute är väldigt lik achtung i smällen.

Tack! Jag har bara tidigare smällt av en Mefisto Manna som en polare gav mig. Och just den gav en enorm smäll enligt mitt tycke, vilket nog beror på att jag aldrig fått händerna på smällare.

Mefisto Manna är ju en liten plutt i gemförelse med Cobra 6 enligt bild, är skillnaden kolosal i smäll?
2010-12-20, 22:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tack! Jag har bara tidigare smällt av en Mefisto Manna som en polare gav mig. Och just den gav en enorm smäll enligt mitt tycke, vilket nog beror på att jag aldrig fått händerna på smällare.

Mefisto Manna är ju en liten plutt i gemförelse med Cobra 6 enligt bild, är skillnaden kolosal i smäll?

Då lär du älska color salute. Dubbelt så mycket flash i och tjockare med papper

Har inte testat Cobra 6, men det lär vara en jävla skillnad
2010-12-20, 22:47
Medlem
Citat:

Skillnaden är oerhört stor, det skiljer ju mycket i krut mängd också!
Cobra 6 är att rekommendera för högst smäll, vilket jag gillar som fan!
2010-12-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Skillnaden är oerhört stor, det skiljer ju mycket i krut mängd också!
Cobra 6 är att rekommendera för högst smäll, vilket jag gillar som fan!

Jo det har du rätt i! Sån här effekt får man ju inte av en liten sketen Mefisto Manna, http://www.youtube.com/watch?v=5zyNmurMiC8&feature=related

Läste lite mer och såg att flera skrivit tidigare att Euro-pyro saluför Cobra 6 - Special, är det något som fortfarande finns att köpa? I och med julledighet och så vidare så går det inte att göra beställningar just för tillfället, men annars?
2010-12-20, 23:03
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Jo det har du rätt i! Sån här effekt får man ju inte av en liten sketen Mefisto Manna, http://www.youtube.com/watch?v=5zyNmurMiC8&feature=related

Läste lite mer och såg att flera skrivit tidigare att Euro-pyro saluför Cobra 6 - Special, är det något som fortfarande finns att köpa? I och med julledighet och så vidare så går det inte att göra beställningar just för tillfället, men annars?

Ja, annars finns den. 50 gram flash
2010-12-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ja, annars finns den. 50 gram flash

Kanon! Ser fram emot att köpa hem ett par stycken! När man väl börjar titta runt på youtube och ser folk som tillverkar egna på 100g, 300g, 600g flash osv så försvinner lite av det sug som man har till att köpa dessa på 50g. Är 50 gram det högsta som finns att köpa på de sidor som talas om här i tråden?
2010-12-20, 23:19
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Kanon! Ser fram emot att köpa hem ett par stycken! När man väl börjar titta runt på youtube och ser folk som tillverkar egna på 100g, 300g, 600g flash osv så försvinner lite av det sug som man har till att köpa dessa på 50g. Är 50 gram det högsta som finns att köpa på de sidor som talas om här i tråden?

Nejdå. Finns "Succubus" på 205 gram
http://www.euro-pyro.pl/index.php?cat=products&site=details&pid=100148
2010-12-20, 23:39
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
50 gram räcker för att din hand ska försvinna så inget att leka med
2010-12-21, 05:15
Bannlyst
Citat:
Det fungerade inte. Mailade dom och dom sa att å skulle vara a och ö skulle vara o.

När jag beställde så skrev jag in min stads namn som har ett Ä i sig, men Ä:et försvann och det blev istället "Tjo" för "Tjoä"

Borde man maila och skriva att sin stad heter Tjoa? (tog ett påhittat namn)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in