Jaja då vet vi var filmen spelades in och för övrigt så står det med i eftertexterna också om det är före eller efter filmen kommer jag inte ihåg nu men där står "vi tackar bla bla bla" och där står allt som man behöver veta.
Jag har under hela min uppväxt genomlidit historier där folk berättar att de gjorde lumpen på S1 när filmen spelades in, så jag känner mig tämligen säker.
Nån mer som vurmar för denna rullen? Kan inte bli så mycket mer svenskt än så här! Åberg har inte gjort något bättre, inte för min del i alla fall, även om första Sällskapsresan var bra, men inte i klass med Repmånad. Loffe i högform med sina 'Larsson! Givakt!' 'Herr Larsson kan inte reglementet', (till uniformsansvariga) 'Tjena smågrabbar! Hit med några rejäla brallor som räcker säsongen ut' och 'Tjena Tallroth, raka rör! Ska vi sätta igång på direkten? Skål! 70 procent finkelolja, du e inte klok! Blir ju blind här, var haru hunden?' osv osv. Finns oändligt med goa scener och citat. Kan för tillfället inte komma på nån bättre (svensk) rulle, i den genren i vilket fall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!