• 1
  • 2
2007-12-07, 11:50
Awaiting Email Confirmation
Någon som vet om dessa ämnen är klassade? Jag har blivit erbjuden att köpa en liter av varje till ett bra pris. Effekten ska vara som GHB fast mer åt benzo-hållet... Någon som har testat?
Citera
2007-12-07, 14:30
Bannlyst
Hittar inte mkt info om detta, och inte hört nåt om det innan..

http://www.erowid.org/experiences/ex...&C1=-1&Str=GHV

Skumt.. Köper du så skriv här hur det är sen.
Citera
2007-12-08, 17:00
Nu har jag tagit två teskedar av GVL. Bra substans för er som behöver bryta på alko eller benz. Kanske inte det bästa partyknarket men ni som tar benzo för lugnandets skull och vill bryta kanske skulle titta på detta.

Av vad jag har sett är det inte klassat i Sverige. Inte äns som prekursorer.... men köp från utlandet så får ni en 5 litersdunkt för en tusenlapp inklusive frakt.

-smakar som "lösningsmedel"
-ingen direkt euforia
-blanda med alko = osäkert?

+mycket muskelavslappnande. Gled ned i soffan tills bara huvudet låg på dynan.
+Tar bort ångest.
+I stället för alkohol, säkert bra mot avgiftning.

Jag upplever det som "En OK fylla". Tar man Alkohol tillsammans med GVL får man nog en optimal fylla, men där spelar osäkerheten in.... så jag skiter i det och dricker en tesked innan sömnen istället för 10mg nitrazepam och 7,5mg imovane.

Finns att köpa på större internationella kemikalieshoppar och frakten är inte farligt gods-klassat.

(köper man fat är transportkostnaden från KINA större än inköpskostnaden)
Citera
2007-12-08, 21:40
Medlem
West-ens avatar
Dessa droger ska man akta sig för, de är både mindre potenta än sina släktingar GHB och GBL, och mer giftiga. Större risk för överdos alltså.
Citera
2007-12-09, 00:53
Har du testat västen, eller har du någon annan anledning till varför man bör akta sig för dessa droger? I norge finns det ungdomar som dricker THF, men för att samhället är flata eller för att det är ännu en dålig drog får väl tiden utvisa.

5 gram TVL som avtändning till alkohol är lindrigare än vad 40cl 40% sprit skulle ge samma individ och så länge man inte missbrukar det så anser inte jag det finns någon anledning till allmännt förakt.
Citera
2007-12-09, 03:44
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Har du testat västen, eller har du någon annan anledning till varför man bör akta sig för dessa droger? I norge finns det ungdomar som dricker THF, men för att samhället är flata eller för att det är ännu en dålig drog får väl tiden utvisa.

5 gram TVL som avtändning till alkohol är lindrigare än vad 40cl 40% sprit skulle ge samma individ och så länge man inte missbrukar det så anser inte jag det finns någon anledning till allmännt förakt.
Hehe västen.
Nepp har inte testat något av GHB/GBL/GHV/GVL/TVL, men efter lite research på GHV och GVL hitta jag en del källor som sa att de var mindre potent men mer giftigt.
Citera
2007-12-10, 13:30
Medlem
Trollishs avatar
Likadant som med GBL så "förvandlas" GHV och GVL till GHB i kroppen.
Så likadana som GBL dock mindre potenta, dock inte mycke en dos ligger på drygt 3-8 ml.
Citera
2007-12-11, 15:16
Det är väl så att GVL blir GHV i kroppen? Vad jag vet kan inte GHV metaboliseras till GHB.
Citera
2007-12-13, 05:01
Medlem
hur är ruset? samma som ghb/gbl??

mvh
Citera
2007-12-13, 06:42
Medlem
Klngs avatar
LÄS förihelvete, pojkvasker!

Citat:
Ursprungligen postat av Lestat
hur är ruset? samma som ghb/gbl??

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Nu har jag tagit två teskedar av GVL. Bra substans för er som behöver bryta på alko eller benz. Kanske inte det bästa partyknarket men ni som tar benzo för lugnandets skull och vill bryta kanske skulle titta på detta.

-smakar som "lösningsmedel"
-ingen direkt euforia
-blanda med alko = osäkert?

+mycket muskelavslappnande. Gled ned i soffan tills bara huvudet låg på dynan.
+Tar bort ångest.
+I stället för alkohol, säkert bra mot avgiftning.

Jag upplever det som "En OK fylla". Tar man Alkohol tillsammans med GVL får man nog en optimal fylla, men där spelar osäkerheten in.... så jag skiter i det och dricker en tesked innan sömnen istället för 10mg nitrazepam och 7,5mg imovane.
Citera
2007-12-13, 06:50
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
LÄS förihelvete, pojkvasker!

vem är du att klaga?om någon ska klaga är det väl topicstarter och ingen annan!
Citera
2013-04-26, 19:14
Medlem
gurkan7s avatar
Har beställt denna så återkommer om jag överlever detta!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in