2007-12-07, 09:56
Medlem
Don Toros avatar
Jag sitter på en halvgammal iBook. Jag har IE, firefox samt version 1.0 av Safari installerat. När jag går in på apples hemsida för att ladda ner version 3 av Safari så kommer det endast upp versioner för Windows... Har försökt hitta alternativa källor men ej lyckats.

Någon som kan ge mig en direkt link där jag kan ladda ner Safari 3.0 beta till Mac OS?
Citera
2007-12-07, 13:43
Medlem
Pallemans avatar
Har du Tiger så kan (ska) du ladda hem den från Programuppdateringen.
Citera
2007-12-07, 14:59
Medlem
Don Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Har du Tiger så kan (ska) du ladda hem den från Programuppdateringen.

Nej T_T Alltså finns det ingen bara direktlink ngn stans? Jag är ingen erfaren Mac OS användare, så vet inte direkt några populära sidor. Googlat en del, men hittar bara för windows.
Citera
2007-12-07, 15:17
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Nej T_T Alltså finns det ingen bara direktlink ngn stans? Jag är ingen erfaren Mac OS användare, så vet inte direkt några populära sidor. Googlat en del, men hittar bara för windows.

Nix, verkar inte finnas någon nedladdningslänk för OS X. De anser väl att man ska ta det genom programuppdateringen. Står då så på http://www.apple.com/se/safari/download/

'Safari 3 for Mac OS X Tiger is now included in the free 10.4.11 software update.'

I Leopard ingår det från början.
Citera
2007-12-07, 18:02
Medlem
Rauzs avatar
Betan finns bara för XP. Jag sitter på en ny Mac och får samma sak - uppenbarligen är det bara en uppdatering för Windows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in