2007-12-07, 00:09
Avslutad
Fy fan vad jag skäms över PK dårarna som inte har sett hur Sverige ser ut med egna ögon. Förort efter förort blir allt mer likt ghetton med otrolig kriminalitet. Vill inte ens åka spårvagn hem på kvällarna för att det är rena orientexpressen där ingen talar svenska. Undra hur många av PK-politikerna som egentligen bor i en förort och ser verkligheten ser ut? Svaret är nog noll. FAAN VAD JAG SKÄMS!!
Citera
2007-12-07, 00:14
Medlem
Auditors avatar
Gruargh... människan är fantamig helt blåst... jag orkar inte tjabba med henne mer.

Jag hoppas ingen går på vad hon häver ur sig...
Citera
2007-12-07, 00:35
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Pia blir duktigt ägd iaf. Hon fruktar att SD ska bli till NSF när dom kommer in i riksdagen, och då är det "slut på demokratin".
Citera
2007-12-07, 11:54
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Ledarskribent tror jag det var. Och hon verkar gilla Expo väldigt mycket.

Edit:http://sofiewiklund.webblogg.se/1175000435_vrdnadsbidraget__dlig.html
Jepp, det är hon. Svensk medias största idiot alla kategorier. Hon kan ingenting om någonting och hennes språkbehandling är som en högstadieelevs. Jag vet inte vad hon har för hållhake på Göran Greider, men det måste vara något allvarligt. Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan anställa ett sådant infantilt spärrmongo och sedan låtsas som att det regnar.
Citera
2007-12-07, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatzy
Det är den fria pressen som ger antidemokratiska nätverk som SD status och legimitet i samhället. Nej, jag tycker att Rosenbad ska avskaffa tryckfrihetsförordningen. Fri press och fri opinionsbildning ställer bara till problem i samhället. Jag är besviken över att Dalademokratens chefredaktör låter alla dessa SD-inlägg ligga kvar. Ni ska bara veta vad dom "nationella" användarna på det odemokratiska forumet Flashback jublar nu....

Citera
2007-12-07, 12:42
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Ledarskribent tror jag det var. Och hon verkar gilla Expo väldigt mycket.

Edit:http://sofiewiklund.webblogg.se/1175000435_vrdnadsbidraget__dlig.html

Dessutom är detta en pärla = "Det är den fria pressen som ger antidemokratiska nätverk som SD status och legimitet i samhället. Nej, jag tycker att Rosenbad ska avskaffa tryckfrihetsförordningen. Fri press och fri opinionsbildning ställer bara till problem i samhället. Jag är besviken över att Dalademokratens chefredaktör låter alla dessa SD-inlägg ligga kvar. Ni ska bara veta vad dom "nationella" användarna på det odemokratiska forumet Flashback jublar nu.... Yatzy 2007-12-07 01:02:50 "
Citera
2007-12-07, 13:03
Bannlyst
Läst henens blogg

Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Dessutom är detta en pärla = "Det är den fria pressen som ger antidemokratiska nätverk som SD status och legimitet i samhället. Nej, jag tycker att Rosenbad ska avskaffa tryckfrihetsförordningen. Fri press och fri opinionsbildning ställer bara till problem i samhället. Jag är besviken över att Dalademokratens chefredaktör låter alla dessa SD-inlägg ligga kvar. Ni ska bara veta vad dom "nationella" användarna på det odemokratiska forumet Flashback jublar nu.... Yatzy 2007-12-07 01:02:50 "

Hon kan inte vara ledarskribent. Inte ens kamratposten skulle anställa henne.
Hon är iofs som de flesta sossar. Saknar helt förankring i det verkliga livet och vad som för ett land framåt.
Citera
2007-12-07, 13:11
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Men vad är det för spån som skrivit detta på länken du angav

Postat av: Hannes

Vänstern är för rolig

Riktigt smutsigt av Pia eller vem han/hon nu är att försöka få folk att läsa propaganda istället för fakta om meningsmotståndare.
Då har man fasen inga argument att komma med.
Dessa cp-kommentarer grundas ju även DET på ett klassiskt dilemma för många vänstermänniskor (nej, inte alla men rätt många av de som syns):
1) ha en icke-spännande ekonomisk bakgrund
2) men ha ändå ingen koll på vad tex fysiskt arbete innebär (snickaren, sjuksköterska blabla)
3) mixat fel så är man en halvkorkad semiakademisk person med enormt starka känslor för andras uppfattade arbete. Själv har man ingen aning då detta inte är elller har varit ett inslag i ens egna liv.

Det är ju samma trams i bloggen.. Hon fattar ju inte vad folk egentligen pratar om. Kommentarerna är ju alltså huvudsakligen inte skrivna av nazister om man säger så..
Citera
2007-12-07, 13:13
Medlem
Bonzo666s avatar
Är kommentatorfunktionen avstängd? Har man fått nog?
Citera
2007-12-07, 13:19
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666

Det verkar inte så. Tyck till-knappen funkar fortfarande.
Citera
2007-12-07, 13:20
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
Verkar som det, jag kan inte ens se kommentarerna

Edit: jo, jag kan både se dem och skriva kommentarer ser jag nu.

Citat:
mona sahlin talade bara om sanningen om sverige demokraterna dom ÄR RASISTER AV VÄRSTA SORT hon blandade inte in annan partipolitik.det sorgeliga med sverige demokraterna är att dom inte står för vad dom är,ett stort lögn parti.
Citera
2007-12-07, 13:54
Medlem
Aggressives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Den fantastiske idioten Svensson=Zaramis (tvåa på bloggtoppen) brukar skriva anti-Sd-propaganda under diverse kvinnonamn på olika forum. Han kan säkert vara i farten med ett par tre olika "Annika", "Lisa" här också. Otroligt löjligt. Säger nåt om vänsterpackarna.

Vad vinner man på att låtsas vara brud? Eller är han/hon/den/det transa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in