2007-12-06, 23:08
Medlem
Haha det är så jävla patetiskt utav blattehororna att jämt använda Zlatan som slagträ och självgott proklamera att "han är svensk" med det sedervanliga mesleendet på läpparna. Zlatan kan inte vara svensk, och han vill absolut inte vara det. Kliv ur 80-tals jargongen era jävla pkfittor.
Citera
2007-12-06, 23:08
Medlem
Japhys avatar
Kul att tänka sig hur de sitter på redaktionen och svettas. Jävlar vad de skriver. Fingrarna riktigt flyger över tangenterna.
Vi kanske borde skifta fokus lite. Tala om överbefolkning och trångboddhet, eller situationen på våra skolor. Rektorer som blir knivhuggna, bränder och kameraövervakning - alla kulturberikarfenomen.
Citera
2007-12-06, 23:17
Medlem
Ignignokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Pia=Sofie Wiklund.

Vem är Sofie Wiklund om man får fråga? Hon verkar ju inte ha alla eskimåer i igloon s a s.
Citera
2007-12-06, 23:20
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignignokt
Vem är Sofie Wiklund om man får fråga? Hon verkar ju inte ha alla eskimåer i igloon s a s.

Ledarskribent tror jag det var. Och hon verkar gilla Expo väldigt mycket.

Edit:http://sofiewiklund.webblogg.se/1175000435_vrdnadsbidraget__dlig.html
Citera
2007-12-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha Johoansson
Pia=Sofie Wiklund.

Den fantastiske idioten Svensson=Zaramis (tvåa på bloggtoppen) brukar skriva anti-Sd-propaganda under diverse kvinnonamn på olika forum. Han kan säkert vara i farten med ett par tre olika "Annika", "Lisa" här också. Otroligt löjligt. Säger nåt om vänsterpackarna.
Citera
2007-12-06, 23:38
Medlem
Ignignokts avatar
Hon måste svettas nu när hennes cover verkar bli transparant.
Hög klass på argumenten hon kommer med, även om den detaljen delar hon med de andra men iaf. De måste vara ängsliga nu när det är så mycket ond ofolklig rasism.
Citera
2007-12-06, 23:41
Medlem
Auditors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Ledarskribent tror jag det var. Och hon verkar gilla Expo väldigt mycket.

Edit:http://sofiewiklund.webblogg.se/1175000435_vrdnadsbidraget__dlig.html

Men vad är det för spån som skrivit detta på länken du angav

Postat av: Hannes

Citat:
Sex timmars arbetsdag med bibehållen lön räcker inte! En arbetare kan då fortfarande slita ut sig. Jag tycker att halverad (fyra timmar) arbetsdag med bibehållen lön samt gratis mat (vilket är ett basbehov precis som vatten) skulle vara mycket mer rimligt!!!
2007-sep-14 @ 09:35
Vänstern är för rolig

Riktigt smutsigt av Pia eller vem han/hon nu är att försöka få folk att läsa propaganda istället för fakta om meningsmotståndare.
Då har man fasen inga argument att komma med.
Citera
2007-12-06, 23:42
Medlem
-TnT-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignignokt
Hon måste svettas nu när hennes cover verkar bli transparant.
Hög klass på argumenten hon kommer med, även om den detaljen delar hon med de andra men iaf. De måste vara ängsliga nu när det är så mycket ond ofolklig rasism.
Jag vet inte om hon har fått för sig att köra med någon sorts hjärntvättnings metod? ENDAST STORA BOKSTÄVER
Citera
2007-12-06, 23:46
Medlem
Ignignokts avatar
Man kan fan tro att det är en av oss som nickar pia som skriver det där. Får se hur mycket som är kvar efter censuren bara. Men även om bara en fjärdedel av ens inlägg finns kvar så är det ju ändå en liten seger.
Citera
2007-12-06, 23:47
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Men jag undrar om det är Sofie ändå... Jag har skummat igenom hennes blogg, men såg inget om vare sig Expo eller SD. Men vad vet jag.
Citera
2007-12-06, 23:53
Medlem
På den där bloggen som ni länkade till så skrev hon den 27 januari följande:

Citat:
Mona Sahlin är inte rätt person att leda socialdemokraterna. Hon tillhör mittenfåran, klarar inte av att slå näven i bordet, och kommer inte att åstadkomma annat än att leda socialdemokraterna i graven.

........ text .......

För mig är de bästa alternativen Göran Johansson, kommunalråd i Göteborg, Peter Hultqvist, ordförande i socialdemokraterna i Dalarna, eller partisekreterare Marita Ulvskog. Hos dem finns civilkurage, en stridslysten vilja, lyhördhet och verklighetsförankring. De står för den politik som den socialdemokratiska ledningen borde stå för.

Tror ni att hon fortfarande håller med om det
Citera
2007-12-06, 23:56
Medlem
Ignignokts avatar
HAHAHAHA det ska vi inte försitta. Ska nog kommentera det på hennes blogg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in