De som tittar på serien är kvinnor. Det tror jag är den största anledningen.
Åtta inlägg och jag är den första som inser det?
Sen så är det naturligtvis så att i matriarkat som USA och Sverige så är det officiell doktrin att om en kvinna är otrogen så beror det på att mannen inte gjort tillräckligt av någonting: att han inte duger. Samtidigt så är det så att om en man är otrogen så beror det på att är han ett svin. Om hustrun/sambon sexvägrar är totalt irrelevant. Pitbull Bitch kan bekräfta det senare om ni nu tror annorlunda.
Bitchen: jag såg också dom glimtarna av andra avenyn. Var det inte så att "porrtittandet" i själva fallet var när han visade upp att deras dotters sexuella eskepader fanns utlagt på internet?
Att hon ser ner på honom - ja, så är det naturligtvis. Att hon skulle se ner på honom pga eventuellt porrtittande är bara en ursäkt. Hon ser ner på honom och allt han gör. Han är ju, som du skriver, en mes. Därför sökte hon sig till en riktig man - en nege... eh, afrosvensk. Han får belöning för att vara en manlig feminist - en dotter som porrrar sig på internet och en fru som knullar med ... nya svenskar.
Serien är bra i utbildningssyfte på det sättet. Fast jag tror inte att våra vänner på statstelevisionen tänkte sig det!