Jag skulle behöva lite hjälp.
Det är så att jag inte kan klicka på länkar som går till andra sidor än den jag är på vid tillfället. Alltså jag kan knalla runt på samma sida men om jag t.ex. vill kolla en youtube-länk som nån har lagt upp är det stendött, det är inte så att jag får upp nåt felmeddelande eller så.
Har jag ändrat några inställningar på fyllan eller i sömnen?
Vad fan är det som är fel?? Jag börjar lacka ur lite nu, mitt porrsurfande blir lidande och det medföljer massvis med problem.
Kan någon vänlig själ vara snäll och hjälpa mig med detta?
Förmodligen använder du en en pop-up-blocker. Använder du FF så kolla om du får upp ett gulmarkerat meddelande under adressfältet när du klickar på länken, i stil med "FF har blockerat ett pop-up-fönster".
nej, högerklicka och öppna i nytt fönster går inte heller.
Kan det vara nåt i stil med att när jag updaterade datorn för ett tag sen var det nån inställning som kukade ur?
troligen ligger det i verktyg-->internetalternativ-->leta upp nått med lansettings och bocka bort den rutan så funkar det.. länge sedan jag gjorde det på XP kör vista idag och där ser det inte ut lika
troligen ligger det i verktyg-->internetalternativ-->leta upp nått med lansettings och bocka bort den rutan så funkar det.. länge sedan jag gjorde det på XP kör vista idag och där ser det inte ut lika