2009-10-08, 13:10
Medlem
Sharkiies avatar
Jag hann ta en grogg efter mitt senaste inlägg sen är det rätt svart tills jag vaknade för 10min sen.

Roliga piller!
Citera
2009-10-09, 21:22
Avslutad
Aaaah... Sitter här o lirar på 20 st 2 mg'are, tillsammans med några bärs, sen min läkare överförskrivet Iktorivilen...
Citera
2009-10-10, 05:55
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Aaaah... Sitter här o lirar på 20 st 2 mg'are, tillsammans med några bärs, sen min läkare överförskrivet Iktorivilen...
Hur gick det till?
Citera
2009-10-10, 08:05
Bannlyst
haha vilken miss har slutat dricka inte en droppe på 10 veckor nu så jag tänkte jag skulle ut i går men man e ju lite nojig nyckter bland fulla folk
slängde i mig typ 2 ikto2,mg hände inte mycket tog tre till samma sak inte mycket sen åkte jag hem runt två till tjejen o då jävlar vad dom slog sludrade vinglade o sa att jag ville skafa barn med henne helt galet men bra mådde jag
som sagt dom tar lite tid innan dom slår.
Citera
2009-10-10, 10:10
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Hur gick det till?
Har hänt mig när jag skulle få Remeron.
Skulle testa 30 tabs men gick ifrån med 100. Sådant händer tydligen.
Citera
2009-10-11, 17:17
Avslutad
Citat:
Hur gick det till?
Han frågade mig:
-Hur många Iktorivil vill du ha?
-Tja, 200 st, svarade jag. Hade säkert kunna dra till med typ 800, men vill inte att han ska tappa förtroendet för mig.
Citera
2009-10-11, 17:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Han frågade mig:
-Hur många Iktorivil vill du ha?
-Tja, 200 st, svarade jag. Hade säkert kunna dra till med typ 800, men vill inte att han ska tappa förtroendet för mig.

Kommer han inte att märka att du ber om ett nytt recept för tidigt nästa gång då?
Citera
2009-10-11, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Kommer han inte att märka att du ber om ett nytt recept för tidigt nästa gång då?
Nä, han har ingen koll på om jag tar 20 st extra. Sen har han skrivit ut 2-4 tabletter per dygn, men jag tar bara 2 st normalt.
Citera
2009-10-12, 23:14
Medlem
Sharkiies avatar
Jag undrar banne mig om det är inte är skönare att smälla i sig ett par 2-3st 2mg Ikto på kvällen framför datorn istället för att röka en gås.

Jag kom över Iktorivil på en räkmacka, det enda jag får tag på annars är 5mg Stesolid. Ger det samma känsla?
Citera
2009-10-12, 23:18
Bannlyst
Har även jag kommit över Klonazepam och Alprazolam utav läkare, både gångerna utan problem. Förstår mig faktiskt inte på er som inte får utskrivet, antingen sitter ni där med hoodies, hiphopbrallor och rastaflätor höga som hus på läkarmötet eller så har ni bara en jädrans otur.
Citera
2009-10-13, 07:34
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheryll
Har även jag kommit över Klonazepam och Alprazolam utav läkare, både gångerna utan problem. Förstår mig faktiskt inte på er som inte får utskrivet, antingen sitter ni där med hoodies, hiphopbrallor och rastaflätor höga som hus på läkarmötet eller så har ni bara en jädrans otur.
Otur samt svår social fobi. Annars är jag en rätt så intelligent och ganska så vältalig. Är rätt hyfsad på att argumentera. Saklig. Klär mig i klassiska jeans och vanlig tröja. Ser normal ut och sitter inte alls hög på mötena. Människor tenderar att gilla mig.

Svår social fobi. Där har Du det. Samt ung (24).

Sedan satt jag hos en läkare under flera år som jobbat på ett rättspsyk där de har noll tolerans mot benso. Jag vågade inte byta.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-10-13 kl. 07:41.
Citera
2009-10-13, 12:38
Bannlyst
Citat:
Otur samt svår social fobi. Annars är jag en rätt så intelligent och ganska så vältalig. Är rätt hyfsad på att argumentera. Saklig. Klär mig i klassiska jeans och vanlig tröja. Ser normal ut och sitter inte alls hög på mötena. Människor tenderar att gilla mig.

Svår social fobi. Där har Du det. Samt ung (24).

Sedan satt jag hos en läkare under flera år som jobbat på ett rättspsyk där de har noll tolerans mot benso. Jag vågade inte byta.

Ta modet att våga byta läkare. Stå upp för dig själv, om du inte törs ta upp det på mötet så dra ett mail och vägra gå dit föräns du får en annan läkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in