Citat:
Ursprungligen postat av
maximilian25
tycker itko från roche suger har 0.5 spelar väl ingen roll om det är 0.6 eller m 2g det är ju öndå samma beror ju bara på hur många man stoppar i sig fick 150 burk för 3 dagar sen käkade upp alla på 2 dagar kände inte så mycket inte ens med öl , och undrar om vad vi kan rek mig dom är längtids verkande valium bromazepam , lorazepam eller något annat so m kanske funkat bättre på mig har är välfig tolserans toill och med med öl iktp from roche är ju rosa och hårda försöka smälta dom under tungan ingen skillnad varför är det så ,, jut nu stoppat i mig 40 st 0,5 känner knappt något känner mig ledsen det är ju ändå apoteksvaror ingen muskelavslappnande heller , käkade rivitril från galenika från balkan då räckte det med 6 mg och jag va hel skön , en fråga till finns det någon grön drogshop har hört att habbanistennör gröna och dom har rivitril sen finns det ju fassextress m,m vad rek ni till mig vad skulle passa mig jag vill ha grejer som sitter i länge läntg rus med myskelavslappnande ge mig tips på vad det kan bero på at jag tål ikto så mycket .känner mig mer flumming gadegn efter itko mrn int när jag tar dom . vill inte ha stess eller extanir känner mig konstig p dom , finns det några gröna benzoshoppar , känner mig mer flummig dagen efger jag ätet ikto hyr kommer det sig ge mig tips på vad som kan funka på mig med min tolerans
Herregud. Vill inte låta otrevlig men har du läst på om ikto alls?
Som jag uppfattar dig så märks det tydligt att du enbart är ute efter flumeffekten. Så det?
Hade du läst i tråden eller bara sökt skulle du vetat om att man blir inte direkt så påverkad. Nej inte ens om man tar en helburk. Alla ser dig som ett fyllo men du känner dig nykter.
Benzo är helt fel i flumsyfte. Finns många bättre reparat som är skonsammare mot hälsan med "flum".
Jag och många skulle hålla oss ångestfria och spänningslösa om personer som du manipulerar för att få ut att knarka på. Förstår du att du faktiskt förstör för dom som verkligen är i behov och äter medicinen som dom skall?
PS Dom du nog käkat från balkan är oftast ojämnt doserade, RC och andra preparat, därför fungerar dom bättre såklart.