2016-07-27, 00:02
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Sållar mig till fancluben, nog den bästa benson i vardagslivet. Alprazolam funkar bättre för ångest, men klonazepam är underbar för det sociala. Är det enda bortsett från heroin som fungerar för mig. Blir nästan 'påtänd' av det, orkar göra saker och ta kontakt med människor. All annan benso blir jag ångestfri och trött av, men klonazepam blir jag pigg och uppåt. Undrar nu hur länge jag kan ta det innan jag blir beroende. Fast har tänkt ta 2-4mg resten av livet typ. Är så underbart och gör mig till en människa.
Alla bensopreparat blir man ju torsk på väldigt snabbt som du säkert redan vet. Jag har käkat mängdvis med Ikto och kan intyga att beroendet kommer snabbt. Håll dig istället till några enstaka tillfällen i veckan, max På så sätt uppskattar man pix på bästa sätt. All typ av benso tappar ju charmen tillslut vid överkonsumtion.
Citera
2016-07-27, 00:05
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Alla bensopreparat blir man ju torsk på väldigt snabbt som du säkert redan vet. Jag har käkat mängdvis med Ikto och kan intyga att beroendet kommer snabbt. Håll dig istället till några enstaka tillfällen i veckan, max På så sätt uppskattar man pix på bästa sätt. All typ av benso tappar ju charmen tillslut vid överkonsumtion.
Men det fungerar så bra, blir en vanlig människa som sagt. Har inget emot att äta det resten av livet och bli en vanlig människa som alla andra. Hur snabbt går toleransen upp? Som det är nu så klarar jag mig på 2 till 4 mg per dag.
Citera
2016-07-27, 00:20
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Men det fungerar så bra, blir en vanlig människa som sagt. Har inget emot att äta det resten av livet och bli en vanlig människa som alla andra. Hur snabbt går toleransen upp? Som det är nu så klarar jag mig på 2 till 4 mg per dag.
Jo, jag är likadan. Benso är det enda som gör mig till en normal och motiverad människa. Hade gärna också tagit det livet ut om det inte vore för de framtida konsekvenserna.

Toleransen ökar inte lika fort som på alprazolam, den går ju upp sjukligt snabbt. klonazepam kan jämföras lite grann med diazepam gällande toleransökning, dock en aning snabbare än diazepam i min erfarenhet.
Citera
2016-07-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du menar att man får fejktabletter i blister? Det händer inte. De små luffarna som sitter och pressar egna tabletter blistrar dom inte.
Köper du tabletter i blister så kan du vara 99% säker på att det är äkta vara
Det finns/fanns en dokumentär på svt-play, tror det var Dokument Utifrån, där helt perfekta förpackningar med utgångsdatum, serienummer och helt perfekta kopior lämnar en smutsig källare i Indien. Jag tror man ska vara jäkligt vaksam, vilket vi förhoppningsvis är, när man hämtar från nåt annat än apotek.
Citera
2016-07-27, 01:37
Medlem
Citat:
För lite perspektiv, 4mg ikto motsvarar ändå 80 mg stesolid, om jag inte tar fel, så det är rätt potenta grejer. Jag delar mina 2mg i fyra delar direkt, alltså 0.5 mg.
Citera
2016-07-27, 02:48
Medlem
Citat:

Håller helt ned, jag blir bara mer social och mindre blyg, vilket i längden gör att det även hjälper depressionen. Testa ta så lite som 1mg och se hur du klarar dig på de.

Jag delar en 2 Mgare och tar varje morgon, dämpar det värsta hela dagen. Skulle nog säga att de tar bort 60-70% ångest.. Så jag får ju fortfarande utmana mina rädslor bara att det går så mycket lättare!
Citera
2016-07-27, 03:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Det finns/fanns en dokumentär på svt-play, tror det var Dokument Utifrån, där helt perfekta förpackningar med utgångsdatum, serienummer och helt perfekta kopior lämnar en smutsig källare i Indien. Jag tror man ska vara jäkligt vaksam, vilket vi förhoppningsvis är, när man hämtar från nåt annat än apotek.

Jag tycker att du sitter och skrämmer upp folk lite i onödan. Dom enda tabletter som jag köper blistrade kommer från Serbien (Galenika) och är ett stort läkemedelsföretag. Lösa tabletter därifrån skulle jag aldrig köpa (har florerat, och gör nog fortfarande, fejkade Ksalol) . Det enda jag köper därifrån är blistrade alprazolam och ibland klonazepam, annars håller jag mig till svenska apoteksvaror.

Har du någon länk till dokumentären?
Citera
2016-07-27, 11:34
Medlem
Ja kopierar man väljer man förstås ett stort etablerat företag.

Men som jag skrev tidigare, rivo/ikto är ju lätt att avgöra om det är bra eller dåliga.

http://www.svt.se/dokument-utifran/dodande-piller
Citera
2016-07-27, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Ja kopierar man väljer man förstås ett stort etablerat företag.

Men som jag skrev tidigare, rivo/ikto är ju lätt att avgöra om det är bra eller dåliga.

http://www.svt.se/dokument-utifran/dodande-piller

Går tvärr inte att se längre
Citera
2016-07-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Går tvärr inte att se längre
Det var om samma grej på dagens eko idag, förresten.

Jag tror dock att ikto-användare är svårlurade.

Men rent allmänt, så verkar det finns en jävla massa välförpackade fejk-preparat ute och snurrar.
Citera
2016-07-28, 03:10
Medlem
kingdeads avatar
Tog ett par 2mgare nyss få de hur bra de här skiten är. Smaken vad då fan rent av god gämfört med dom mer eller mindre vidriga kemiska jävla smakerna andra benzo har
Citera
2016-07-29, 12:00
Medlem
kingdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingdead
Tog ett par 2mgare nyss få de hur bra de här skiten är. Smaken vad då fan rent av god gämfört med dom mer eller mindre vidriga kemiska jävla smakerna andra benzo har
Slocknade effter norra till + ksalol och bensedin. Somnade lycklig o avslappnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in